Hotel Stella Village

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°13°
Hotel Stella Village
9,3

103 reviews over Hotel Stella Village in het Nederlands

aan te raden voor gezinnen met kleine kinderen

koen claesen, 11-2-2018

ligt in een klein dorpje, ver weg van het massatoerisme, het resort zelf bevat 3 hotels, het is er zeer druk in de eetzaal, die een beetje een refter gevoel geeft, wel lekker eten en voldoende keuze, elke dag wat anders en voor ieder wat wils, aan te raden voor gezinnen met kleine kinderen, iets minder voor koppels door de drukte in de eetzaal

Heerlijk genoten

Lies, 30-1-2018

We hebben hier heerlijk genoten. Erg vriendelijk personeel. Ook met rollator en rolstoel, helpen ze en reserveren ze een aparte tafel voor je. Als je de straat over steekt zit/lig je al op het strand. Auto huren is eenvoudig vlak naast het hotel. Veel mogelijkheden in de omgeving om mooie plekken te bezoeken. Zwembad keurig en de bediening bij het zwembad ook met elke dag een nieuwe cocktail/mix en ze organiseren met regelmaat iets bij het hotel.

Voor herhaling vatbaar

MgG, 30-10-2017

Een groot resort waar Stella Palace en Stella Village elkaar overlappen in een natuurlijke vorm. Zwembaden van Palace zijn mooier dan die van Village maar mogen gebruikt worden door Village bewoners. Alle voorzieningen zijn door een ieder te gebruiken. Verschil tussen Palace en Village zit in luxere kamers van Palace en als Vilage bewoner kun je geen drinken halen bij de zwembaden van Palace (Bar van Village is 3 minuten lopen). Vriendelijke bediening en schone kamers. Idd wel Frans georiënteerd omdat er nu eenmaal veel Fransen komen maar voor ons geen probleem, hebben toch niet veel op met Fransen. Genoeg gevarieerd goed eten. In de directe omgeving niet veel meer te doen dan een treintje voor een rondtrip.

We hebben een aantal aanbieders voor Stella Village voor je op een rij gezet:

Wij zijn hier geweest voor ons 40 jarig huwelijksfeest, samen met onze 2 kinderen en partner en onze 2 kleinkinderen. Zij hebben het alle ontzettend naar hun zin gehad. Wij hadden twee familiekamers, die er schoon uitzagen. Het had wat luxer gemogen, maar wij zijn gauw tevreden.Het was er wel gehorig, maar daar hadden wij weinig last van, omdat wij als familie langs elkaar zaten. Het eten was prima, lekker vers, heel veel variatie, goed warm. Het animatieteam probeerden iedereen erbij te betrekken, ook al was alles in het frans onze kleinkinderen wisten wel wat ze bedoelden. Dat de glijbaan stuk was hebben wij niets van gemerkt, de kleinkinderen zijn overal afgeweest, alleen was er iets afgezet , waarmee je met touwen naar beneden kon klimmen het zwembad in. 's Middags waren er nog kipnuggets, friet, fruit, cake en broodjes ham en kaas en niet te vergeten schepijs, zoveel je wilt. De avondshow was elke keer geweldig! Dank jullie wel!

Aan te bevelen

Wilthof, 21-10-2017

Niet gerenoveerde bungalows gedateeerd. Kleine douche. Hebben andere kamer gevraag en kregen toen gerenoveerde kamer met mooie inloop douche. Zeer vriendelijk personeel. Eten warm en heerlijk! In de middag patat, kip nuggets, ijs, olijven, koekjes. Heerlijk. Fijne vakantie gehad.

Een keer genoeg

Leon, 21-10-2017

Hotel was schoon goed eten .

Animatie alles in Frans ze konden alle talen maar niks van gemerkt.

Als je met kids gaat en de Franse taal niet beheerst zou ik ergens anders heen gaan

Leuk hotel met vriendelijke mensen

René, 30-9-2017

Leuk hotel met super vriendelijk personeel die het iedereen naar de zin maken. We werden overal vlot in het Engels geholpen. Het eten was in orde en de jongens in het restaurant werkten alle dagen met de glimlach. De kamers werden netjes onderhouden. Ik wil zeker het super lieve barmeisje Efi een compliment geven. Op wandel afstand was een klein dorpje Analipsis en Heraklion was makkelijk met de bus te doen.Chersonissos hebben we met het treintje gedaan. Pluspunt was ook het strand waar steeds voldoende plaats was. Er was één minpuntje en dat was te luide muziek aan de zwembaden. We hebben een hele fijne vakantie gehad.

Super vakantie gehad!

Wendy, 6-9-2017

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad! De kamers zijn leuk gelegen en waren keurig en brandschoon. Super lief personeel, vooral in het restaurant. Het eten was hartstikke goed. Dat is voor ons de 1e keer dat we dat kunnen zeggen over een all in hotel. Wij willen graag een keer terug. Paar kleine verbeter puntjes: De animatie is geheel op Fransen gericht. (Maar als je mee deed werd je er wel leuk bij betrokken hoor)Zou fijn zijn als er ook Engels gesproken zou kunnen worden. En 1 glijbaan bij het piratenschip zwembad was kapot. Dat had ik al eens gelezen hier bij een eerdere recentie dus dat had inmiddels wel gemaakt mogen zijn. Analypsi is wel een wat saai plaatsje.

heel vriendelijk pr

Jorne Sys, 30-8-2017

Barman van village zijn top alles is uitstekend

Prijs niet waard

Samantha, 21-8-2017

Wij betaalden 2200 euro 6 dagen in augustus met een kind. We lazen pas de beoordelingen na de boeking en konden niet meer veranderen...veel spijt van.

Hou rekening met :

-kinder en gewone animatie in het frans en ook heel irritant luid soms,enkel avondshow is gedeeltelijk engels

-all in tot 23u...nadien drankjes duur

-heel kleine standaard familiekamer en badkamer is mini

-zwembaden zijn allemaal voor kinderen 0.90 m of zelfs minder diep....eentje is 1.60 heel klein stukje.

-wifi werkt soms maar 10 min en dan een halve dag niet meer.. heel irritant.

-wc papier MAG NIET in de toilet gegooid worden...ik had het hier heel moeilijk mee. Dit mag trouwens nergens in Griekenland wegens de te kleine afvoeren.

De poetsploeg houd dit wel de hele dag proper. Dit is zeker 1 van de weinige pluspunten van het hotel.

Mijn raad : zoek verder

We hebben een aantal aanbieders voor Stella Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stella Village in Analypsi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stella Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stella Village scoort een 9.25 uit 10 op basis van 249 reviews.