Hotel Elysium Boutique

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag21°13°
Hotel Elysium Boutique
7,9

35 reviews over Hotel Elysium Boutique in het Nederlands

Aanrader! Schoon. Vriendelijk. Behulpzaam.

Steven & Hilda Lindeboom, 24-9-2017

Hotel heeft 5 ***** en doet er alles aan om dit waar te maken. Super eten. Veel variatie. Zeker voor elk wat wils en meer. Mooi schoon alles. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk rustig. Geen animatie o.i.d., echt een hotel om van de rust en het weer te genieten. Voldeed geheel aan het gewenste niveau.

dankzij nieuwe manager is niveau verbeterd

Nina clooney, 22-9-2017

Staff en manager zijn zeer service minded, problemen adequaat en prettig opgelost. Niveau sinds dit jaar met mr Kozis als manager sterk verbeterd. De sfeer, ambiabce , kwaliteit eten zijn zeker verbeterd.

Mooi resort!

Ellen, 10-9-2017

Pluspunten:

Trendy hotel

Schoon hotel

Lekker bed

Goede SPA

Ligging

Minpunten:

Eten (koud/weinig variatie)

Kleine kamer/geen plek om je koffer neer te leggen.

We hebben een aantal aanbieders voor Elysium Boutique voor je op een rij gezet:

5 sterren is te weinig voor dit hotel! Top!

Dijk-Tan, 30-8-2017

Na heel wat jaren wereldwijd reis en hotelervaring zijn we voor het eerst in Griekenland bij het hotel Elysium beland voor negen dagen. Na ca 3-4 uur reizen vanuit Nederland werden we uitermate gastvrij en vriendelijk ontvangen bij de receptie en werd direct een tour gegeven langs de faciliteiten. Tevens arriveerden wij om 10:00u terwijl normaliter de kamer pas om 14:00u vrij komt. Maar mochten al direct inchecken en hoefden niet wachten na een lange reis. Top! Bijna al het personeel kan uitstekend Engels en zijn zeer klantvriendelijk/gericht. Je vraagt iets en het wordt gelijk geregeld... De betekenis van Klant is koning kennen ze hier goed! Naar ons mening is dit veel beter dan andere hotels in Nederland. Het eten vonden we helaas slecht voor onze dieet.... want het is zeer uitgebreid, elke dag anders en echt heeeeerlijk. Denk dat wij een paar kilo zijn aangekomen. Je kunt ook tegen betaling extra luxe uit eten in hotel. ( Ala carte)Verder is het hotel zeer nieuw (compleet gerenoveerd in 2014), heel modern en strak. Dit geldt ook voor de nieuwe kamers met een uitgebreide balkon of een terras, met een goed werkende airco (pas op: goed afstellen anders word je ziek) met een nespresso koffie apparaat, moderne tv, zeer snelle/verbazingwekkend internet wifi, (films kijken via netflix is geen probleem) en een voldoende gevulde minibar en verder heel modern! Badkamer is ook strak en modern ingericht met een regendouche) Kortom prachtig....zeker op het niveau van een nieuwe vestiging van een hotel van keten in NL. Elke dag komen ze netjes de kamers schoonmaken en handddoeken verversen en alles bijvullen.. enige aandachtspunt is de fitnesszaal die is wat te klein en weinig aparatuur voor iemand die van krachtsport houdt. Als je wat meer houdt van conditie trainig is het verder prima te doen. Verder is de locatie op 10 seconden lopen van het prive strand van het hotel en zijn er minimaal 5 supermarkten op 1-6 minuten lopen. Autohuren om het eiland Kreta te verkennen is ook spotgoedkoop (picanto) drie dagen voor totaal 85 euro, onbeperkte km en full casco. Het strand is wel wat onstuimiger maar het waait er ook heerlijk... de strandbedjes zijn van het hotel en gratis (beter dan bepaalde landen waar je per ligbed 5-10euro per dag betaald) daarnaast is het een adults only hotel en vrij rustig en lekker ontspannend dus..... ps: bij het boeken van het hotel kon je aangeven of je specifieke wensen had en wij hadden gevraagd om een rustige plek en uiteraard hadden zij dat al geregeld toen wij daar kwamen... wij komen zeker terug! Enorm voldaan....

rust, warmte, ruimte

Marielle van Leeuwen, 15-8-2017

Super verblijf, foto's zijn precies als in het echt.

op onze gehele vakantie niks aan te merken gehad.

alles was perfect!

De warmte van het personeel (altijd in voor een praatje), het eten (zeer gevarieerd, lekker en traditioneel en internationeel gecombineerd). bijzonder schone kamers en hotel. ook de hele uitstraling van het resort is mooi, rustig en smaakvol ingericht.

Op zoek naar rust? dan is dit zeker een juiste keuze!

All in is geen All in

Dr. Alexander, 12-8-2017

Elycium is geen 5* waardig hotel. Enige pluspunt is het zwembad. Personeel heel aardig maar zeer langzaam! Soms wel een uurtje wachten op je drinken bij het zwembad! Service aan het strand Zero. Eten is 3* waardig. All in geboekt maar moeten continu opletten met wat we bestellen ivm bijbetalen. Kwaliteit is niet wat we gewend zijn van een 5* hotel. Alles loopt moeilijk van reserveringen tot communicatie. Mijn vrouw en ik reizen veel, zijn beide 35 jaar oud en houden van luxe, kwaliteit en service, dat ontbrak hier. Jammer!

Aanrader: jeep trip naar het zuiden met Sascha en Yannis (Nederlands koppel, Kun je boeken via touroperator)

Guest Relations Manager, Owner , 14-8-2017

Dear guest,

With regret I read your comments and we are sorry not to meet your requirments. Please rest assured that I will tranfer your opinion to the managment and it will be taken under serious concideration.

Super hotel

Nol, 8-8-2017

Dit is het ideale hotel als je tot rust wilt komen. Iedereen van het personeel was super vriendelijk. Komen hier zeker nog eens terug,
Guest Relations Manager, Owner , 12-8-2017

Dear Guest,

Thank you for your comments. We appreciate your opinion.

Eigenaar heeft persoonlijkheidsstoornis!

Maximilian cs, 2-8-2017

Vriendelijk en serviceminded staf!

Zij doen erg hun best, stressvol voor hen met zo'n kil, schreeuwende eigenaar, echt gestoord!

Hotel is een soort betonnen kantoorgebouw , niet sfeervol..wel als pluspunt een mooi zwembad!

Het eten is vrij eenvoudig zeker geen 5* niveau, de kok doet wel zijn uiterste best !

Guest Relations Manager, Owner , 6-8-2017

Dear Guest,

Thank you for your feedback.

From my investigation I understood that you booked your room on half board basis, we do provide tab water to our guest (we have special filters to ensure the quality), in case you wanted to have bottled water then we have straight lines to charge. Please accept that policy in our hotel.

In any case thank you for rating us and thank you for sharing your holidays with us.

We will be more than happy to welcome you back in our premises in the near future.

Elysium boutique hotel Analypsi

June Clooney, 12-7-2017

Hoog kwaliteit professionele staf, een betrokken manager mr, George Koziis met ervaring op hoog niveau.

Hotel is netjes, wel erg grijs en strak! Oogt saai.Miss wel wat kleur als contrast, ook geen goed sfeerlicht.

Guest Relations Manager, Owner , 16-7-2017

Dear Guest,

Thank you for your comments! I will personaly make sure to tranfer your compliments to our General Manager!

Should you wish to be part of pur competition for a week complimentary stay on 2018, please send me an email, in order to keep your contacts correct.

Once more thank you!

Wished foe a lovely day ahead!

Fantastisch, voor de derde keer geweest.

Joop en Ineke uit Gouda, 9-7-2017

Heerlijk rustig hotel zonder kinderen, was echt genieten. Eten is super en personeel heel vriendelijk. Kamers schoon. Bij het zwembad altijd plaats en strand aan de overkant van de weg. Een aanrader we gaan zeker weer terug.
Guest Relations Manager, Owner , 12-7-2017

Dear Guest,

Thank you very much for your kind comments! you really make us smile.

Please send me an email in order to keep you rcontacts for our competition for a week complimetary stay in 2018!

Once more thank you and it was a pleasure serving you.

We hebben een aantal aanbieders voor Elysium Boutique voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elysium Boutique in Analypsi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elysium Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Elysium Boutique scoort een 7.88 uit 10 op basis van 37 reviews.