• Type accommodatie

Analypsi

Reviews over Analypsi

Erg leuk karakteristiek Grieks dorpje

Fam. Veenstra, 20-10-2017

Wij vonden Analypsi gezellig en heel Grieks. Er zijn een aantal leuke winkeltjes, voor ons genoeg, maar houd je erg van winkelen moet je het elders zoeken. Er zijn genoeg taverna's de ene beter dan de andere.Wij vonden Sirtaki en Familia erg goed, en de eigenaren van het restaurant zeer klantvriendelijk en het eten top. Voor mensen die slecht ter been zijn is het wel raadzaam om rekening te houden met de heuvelachtige straatjes. Het strand is er heerlijk met genoeg strandbedden etc

Kortom voor ons is het zeker niet de laatste keer dat we in Analypsi waren.

leuk dorpje veel restaurants. super markten bar

fam mertens, 12-8-2017

Alles prima lekker gegeten. Gezellige club cafe bar

Neem wel strand schoentjes mee.

Rustig klein plaatsje.

Joop en Ineke uit Gouda, 9-7-2017
    Kan er heerlijk langs het strand wandelen. Klein oud dorp met winkeltjes en restaurantjes.

Een klein gezellig plaatsje

Ad van de wetering, 26-6-2017
    Ik vind alles wel goed de mensen van de restaurants en winkels zijn allemaal super aardig als je van rust houd zit je hier goed het is geen cherso en een auto huren is hier niet duur je zelf overal naar toe gaan alleen bij sommige mooie plaatsen is het wel een stuk rijden maar dat is mooi door de bergen.je moet er zelf iets van maken voor een leuke vakantie.

Gezellig, klein en rustig

Nouchka, 18-6-2017
    Voor ons de ideale verblijfplaats. Op 10 minuten rijden van Hersonissos waar er veel winkeltjes zijn en heel toeristisch. Analipsi daarentegen is rust, gezellige boulevard om op te lopen langs de zee. Staan enkele kapelletjes langs de straat. Zijn enkele cafeetjes en paar winkeltjes.
Analypsi scoort een 7,2 uit 10, op basis van 190 reviews