Analipsi

We hebben een aantal aanbieders voor Analipsi voor je op een rij gezet:

vakanties Analipsi

We hebben een aantal aanbieders voor Analipsi voor je op een rij gezet:

Reviews over Analipsi

Een prima omgeving voor een uitstekende vakantie.

henk,
    23-9-2018

Leuk en toch nog steeds authentiek Kretenz dorp met diverse horecagelegenheden, een aantal supermarkten, autoverhuur, prima strand en altijd wat extra's voor de gasten. Een klein dessert of een ouzo, bij de bakker gratis een extra brood etc. En een diner wat meestal onder tien euro is betaald. Eigenlijk zijn de prijzen te laag om een gezonde winst te realiseren. Daarom altijd een fooi geven, het wordt erg gewaardeerd.

Gereisd met partner in september 2018

Asterias nooit weer! Ongastvrij en onbeschoft

Els,
    16-8-2018

Venus Mare appartementen fantastisch.

Restaurant Asterias aan zee:

Nooit weer. Werd zonder excuus of compensatie naar andere tafel gestuurd "omdat ik een tafel had voor meer personen". In 35 jaar Griekenland niet zó ongastvrij en arrogant behandeld.

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Yvonne,
    11-8-2018

Restaurant Asterias aan de boulevard van Analipsi. Gezellig restaurant gescheiden dmv weg van het water. Ze hebben ook n gezellige zitplek aan het water maar dat is meer voor n drankje. Het eten is er voortreffelijk evenals het personeel. Meerdere malen tijdens vakantie daar gegeten en het was elke keer top! De prijzen zijn voor onze begrippen ook nog eens heel aantrekkelijk. Voor 10 euro heb je een hoofdgerecht. Dit restaurant is zeker aan te bevelen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Een klein gezellig plaatsje voor de bijkomvakanti

Angélique,
    6-7-2018

Een knus dorpje op 5 km afstand van Chersonisos, eventueel te lopen via het strand of met de bus snel te bereiken. Een net strand met een rustige boulevard. Geen echt uitgaanscentrum. Meer voor de rustige bijkomvakanties. Leuke restaurantjes en in een leuke prijsklasse. Mensen in het dorp erg vriendelijk. Een aantal souvenirswinkeltjes, en wat supermarkten.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

aanrader

fam.Jansen,
    15-6-2018

leuk stadje gelegen aan de prachtige zee met mooi schoon zandstrand. veel leuke winkels ook supermarkten en heerlijke restaurants, vriendelijke mensen. veel mooie hotels aanrader is Stella Village. veel mogelijkheid voor watersporten en excursies. ligt dichtbij Chersonissos.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018
Analipsi scoort een 7,3 uit 10, op basis van 199 reviews