Appartement Venus Mare

Appartement Venus Mare
8,4

8 tips over Appartement Venus Mare

André, 3-10-2014

zandstrand met rotsachtige zeebodem dus waterschoenen zijn een must. Neem ook snorkelspullen mee, het onderwaterleven is daar prachtig en het water is goed helder.

Op de hoek van de kustweg ligt taverna Tritonas Prima eten en bediening. overdag door Ingrid(nederlandse) en in de avond door Sandy

(roemeense). raki en fruit van de zaak als toetje.

Vanaf de kustweg rijdt een treintje. Voor tien euro gaat die door de naaste omgeving. Je mag twee keer uitstappen en rondwandelen. Aanrader!

Scheurmuis, 27-9-2014

Autohuur niet bij de officiële instanties maar om de hoek ligt een klein verhuurbedrijf waar je voor een leuk bedrag een auto kan huren. Geen borg, geen eigen risico, lege tank. Calimera Tweety.

Zeker ook de moeite waard qua eten is in het oude centrum is Grieks, Italiaans steakhouse Volcano, hier hebben ze lekker eten voor een schappelijke prijs en het is er nog gezellig ook.

Zeker doen is deelnemen aan de bbq op dinsdag, lekker gegeten en MEGA gezellig.

Zelf koffie meenemen en een theedoek.

an, 27-10-2013
Het is al eerder genoemd in de tips maar het is inderdaad waar: Taverna Marina is fantastisch, lekker eten voor een mooi prijsje en de eigenaar is super vriendelijk, je wordt er echt verwend!

We hebben een aantal aanbieders voor Venus Mare voor je op een rij gezet:

fam. ouweland, 13-9-2013
Waterschoenen!!!! ivm het kiezelstrand.
fam. Hijzelendoorn, 1-9-2013
analipsi is een gezellige, redelijke rustige plaats. een aantal goede taverna's (Marina, Zirtaki en pizzaria Volkano) prima strand, neem wel badschoenen mee, en soms te wild om echt te kunnen zwemmen in zee.
JaMa, 15-8-2013
Wanneer je een stukje loopt naar de doorgaande weg kan je met de bus voor 1.50 euro naar Cherso. Om de hoek zit ook een autoverhuurbedrijf (goedkoper als wanneer je via Sunweb boekt)

Bens van Altena, 24-6-2013
Ga eens naar Club Cafe voor een gezellige launch avond. Eet tip restaurant Marina. Meer dan uitstekend en zeer goedkoop. Wij hebben hier veel gegeten. Strand het beste bij Tsalos Beach op ca 300 meter van Venus. Prima bedden op het strand. Voor 6 Euro heb je twee bedjes en een parasol.
Paul en Anne Mieke, 6-9-2012
Restaurant Marina is inderdaad super, maar elk restaurant verder van het strand verwijderd is goed en goedkoop.

We hebben een aantal aanbieders voor Venus Mare voor je op een rij gezet: