Appartement
8,4

132 reviews over Appartement Venus Mare in het Nederlands

Wij hadden een appartement net achter het restaurant. Deze appartementen zijn iets kleiner dan bij het zwembad, maar het is hier wel lekker rustig en we hadden uitzicht op de zee. Het werd zeer goed schoongehouden. De keuken is zeer klein, maar met zoveel goede restaurants in de buurt hoef je hier niet te koken (wij waren fan van restaurant Marina). De vakantie wordt hier wel echt bijzonder door het personeel. vanaf dag één voel je je hier welkom, Larry hebben we echt in ons hart gesloten. De barbecueavond is een aanrader, goed eten en lekker dansen.

Wij waren hier voor een verlate huwelijksreis, toen dat ter ore kwam werden wij getrakteerd op een taart na de barbecue, deze aandacht maakt je vakantie onvergetelijk.

verder vonden wij Kreta wat tegenvallen. Het is overal redelijk toeristisch. gelukkig hebben we via internet leuke restaurantjes gevonden in de grote toeristische plaatsen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Vriendelijke, zeer service-gerichte mensen, goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Schoonmaak prima, mooi ruim zwembad.

BBQ-avond zeer geslaagd. Voor vegetariers deden ze erg hun best.

Geef wel aan niet op de BG te willen. Dan heb je nl. kans op een appartement waarbij het uitzicht slecht is. (muur).

Ligging ideaal. Rustig, maar met goed ov naar grotere steden. strand op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooi complex, alleen jammer dat wij in het laatste bijgebouw zaten. Erg achteraf en zeer klein 4 persoons appartement. (Nr316)

Appartement loopt schuin weg waardoor alles kleiner is. Balkon was erg smal en lang, gezellig ontbijten was geen optie. ( met zn 4e op een rij wel) Het lijkt er op dat appartement om zwembad groter zijn.

Als voorkeur via touroperator aangegeven bij zwembad maar hier word dus niks mee gedaan.

Onze waardering zal dus wat lager uitvallen door ons toegewezen appartement, als we rond om zwembad een groter appartement hadden gehad was het zeker een hoge waardering. Personeel aardig, mooi zwembad, goede schoonmaak, zee dicht bij. Supermarkt dicht bij met pin en sportsbar ( janus de Hollander, zeker een bezoekje waard)

Plaatsje zelf er wel erg rustig na 2 weken heb je alle restaurants gehad. Veel resorts in de omgeving lijkt wel of plaatsje hier van heeft geleden.

Maar wel 2 heerlijke weken gehad.

Gratis gebruik wasmachine

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Helemaal super

Lisa,
20-7-2018

In een woord: Super! Aardig personeel, goede schoonmaaksters (om de 2 dagen wordt alles verschoond) en een top locatie (dichtbij zee en op korte afstand van andere stadjes). Ook vanaf het vliegveld was het maar 25 minuutjes reizen (met de bus 2,60 per persoon). Verder hebben wij genoten van een schoon zwembad, lekker eten en drinken en een fijne sfeer! Al met al, hebben mijn vriendinnen het erg goed gehad, beter dan onze verwachtingen.

Geweldig

Roza,
20-7-2018

Het is een erg fijn verblijf, de eigenaars zijn super aardig, leuk en geïnteresseerd in hun gasten. Ik was met 5 vriendinnen en wij horen vaak dat we luidruchtig zijn, natuurlijk hielden wij rekening met de andere gasten, maar het was geen probleem wanneer wij om 6 uur ‘s ochtends thuis kwamen van het stappen in Chersonissos. Elke dinsdag wordt er een BBQ georganiseerd voor maar 9 euro per persoon, en kun je onbeperkt genieten van de Griekse salades, feta, tzaziki en het vlees. De eigenaars maakten er een echt feestje van want we gingen met het hele verblijf de sirtaki dansen. Verder is het super fijn om lekker bij het zwembad te liggen, ook zijn de ijskoffies echte aanraders! Het strand is ongeveer 5 minuutjes lopen, heel dichtbij en het is ook een groot strand. Op de hoek van het verblijf zit een supermarktje en een pinautomaat. Kwartiertje lopen zit een busstation en kun je met de bus naar Heraklion. Verder kosten de taxi’s 10 euro.

Gezellig en sfeervol

Sarah,
20-7-2018

Erg gezellige sfeer! Super vriendelijk personeel en iedere dinsdag een gezellige BBQ met het hele hotel voor wie zich aanmeld. Heerlijk zwembad en lekker dicht bij de zee. Mijn vriendinnen en ik hebben het erg gezellig gehad! Met de taxi ben je binnen 10 min in Chersonissos en ook veel andere plekjes zijn makkelijk te bereiken. Voor €2,60 ga je met de bus naar Heraklion. Ik raad Venus Mare zeker aan!

Leuk kleinschalig

Joke en Stef,
10-7-2018

Gezellig complex. Rustig en dichtbij strand en winkels, horeca. Staf is klantgericht, maar niet opdringerig. App. Is schoon, niet groot maar alles is aanwezig. Heerlijk rustig complex. Wel veel kinderen in zwembad.

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig

Familie mertens,
8-8-2017

Super appartementen . Schoonmaak keurig en regelmatig schone handdoeken en beddengoed.dichtbij strand bedjes met parasol te huur voor 5€ Tip neem zwemschoentjes mee en zwemband de zee kan wild zijn en er zijn rotsen.,personeel uitzonderlijk vriendelijk we kwamen in de avond laat aan en er werd nog heerlijk gekookt.niets was teveel altijd even vriendelijk.restaurantjes genoeg in de beurt.marina en volkano erg lekker,om de hoek zit een bar een Grieks Jannus die Nederlands spreekt maakt er elke avond een feestje van.een super lokatie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Ongedwongen, vriendelijk en relaxte accommodatie

Fam. van Kerken,
30-7-2017

Venus appartementen is een kleinschalige accommodatie in een zijstraatje gelegen vlak bij het strand en het kleine plaatsje Analipsi.

De dames Rena en Maria, die de accommodatie runnen, zijn vanaf het eerste moment van aankomst hartelijk en absoluut niet opdringerig. Altijd een lach en in voor een grapje of op je vragen een goed advies.

Een kleine eenvoudige maaltijd kan je er gebruiken maar er zijn in het dorpje Analipsi een paar goede restaurantjes. (Vulcano,Sirtaki)

De kamers zijn eenvoudig maar voldoende ingericht.

's Avonds keert de rust al snel terug rond het zwembad en ook de bar heeft gedempte muziek die zeker niet storend is.

De bbq avond is gezellig en de enigste activiteit die er georganiseerd wordt.

Supermarktjes zijn er om de hoek van de straat, en wat verder in de buurt om lekker vers brood te kunnen kopen en andere dingen.

Ons verblijf is prima bevallen en als je gesteld bent op een ongedwongen ontspannen vakantie is een verblijf bij Venus zeker aan te bevelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie september 2016

Hofman
29-9-2016

Het zit verborgen in een zijstraatje op 4 min lopen vh strand. Inrichting appartementen was prima maar heel erg basic. 1 slaapkamer, badkamer en woonkamer waar 2 bedden/banken in staan. Balkon is klein maar erg fijn. Koelkast vertoonde wat kuren en het douchegordijn was in 2003 al aan vervanging toe. De bedden waren vreselijk hard. Maar wij zijn ook een zacht bed gewend thuis. Zoveel tijd hebben we er toch niet door gebracht. Het zwembad is 10 bij 5.De mensen zijn erg vriendelijk. In het plaatsje is genoeg te doen en je zit dicht bij chersonissos en heraklion.We hebben een dag een auto gehuurd wat ook de moeite waard is. De beste eettenten in analipsi waren familia en vulcano. Koken in het appartement is lastig met 2 pits elektrisch kookplaten.Totaal cijfer geven wij het een 8. Het gaat meer om de plek en de prijs die je ervoor betaalt. Als je dit betaalt weet je dat je geen overdreven luxe gaat aantreffen.

Gereisd met partner in september 2016

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Venus Mare in Analipsi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Venus Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.