Appartement Venus Mare

Meer appartement info

138 reviews over Appartement Venus Mare

• 9Linda19-08-2020

Verbluffende gastvrijheid!

Ons verblijf was heerlijk! De accomodaties zijn basic maar goed. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en als je iets mist dan doen Reina en Larry er alles aan om te zorgen dat je in je behoefte voorzien wordt. Zo zijn de matrassen overwegend hard en toen wij dat aan gaven kregen we een topper zodat we zachter lagen. Het complex is prachtig en wordt goed onderhouden. Als er een defect is wordt dit meteen dezelfde dag opgelost. De service is echt uitmuntend. Het zwembad is fijn En zeer schoon, het water wordt elke dag gecheckt. Er zijn voldoende ligbedden waar we gebruik van konden maken. Daarbij was het fijn dat we ook met een luchtbed, een zwemband en een bal in het zwembad mochten gebruiken, dat is niet overal zo. Verder kan je heerlijk eten bij Venus Mare en gratis van de wasmachine gebruik maken. Op 300 meter ligt het strand waar je voor €2 een bed kan huren voor de hele dag! Fantastisch!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8Familie van R.27-07-2020

Heerlijk appartement met behulpzaam personeel

Aardig en behulpzaam personeel. Wij arriveerden op 11 juli in een appartement dat voor het eerst dit seizoen gebruikt werd. Batterijen van de airco leeg, werd meteen geregeld. Dag later een piepende rookmelder, (ook hier batterij leeg), ook dit werd snel en met een glimlach opgelost. Lekker zwembad en een prima locatie op 3 minuten lopen naar de zee. Genoeg restaurants, supermarkten en barretjes in de buurt. Transfer vanaf het vliegveld in 25 minuten. Het is hier rustig, niet massaal, maar de drukte kun je natuurlijk zo opzoeken. Het strand bij Caldera palace, (rechts), vonden wij het prettigst omdat het water hier stenenvrij gemaakt is. Een bedje/parasol bij Tritonas beach kostte €6.- pd. Onze favoriete supermarkt zat aan de boulevard, (TsalosBeach). Elke ochtend warme croissants en andere warme broodjes. Maar ook vanwege Natasha, een Nederlandse dame die je ook alles kan vragen over de ins en outs, ze woont hier al lang op Kreta.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    8Mandy20-09-2019

Prima

Heerlijke vakantie gehad bij Venus Mare apartments. Kleinschalig en heel gezellig appartementencomplex. Elke dinsdag een gezellige barbecue en altijd fijne bediening. Geen onwijze luxe maar dat hoef je ook niet te verwachten voor de prijs. Het enige nadeel was dat als je te laat naar het zwembad ging, alle bedjes al bezet waren. Met te laat bedoel ik 13:00 in de middag, als je 10 a 11 ‘s ochtends kwam waren er nog wel zat bedjes. In de buurt zitten genoeg restaurantjes waar je heerlijk kan eten voor heel weinig. Wij vonden Analipsi ook een hele fijne plek, want het was vrij rustig in de buurt. Wel veel toeristen natuurlijk, maar we waren blij dat we niet met ons verblijf in bijvoorbeeld Chersonissos zaten.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Ronnie Gommers03-08-2019

Zeer gastvrije en leuke mensen, mooie appartementen. Tegen betaling prima ontbijt. 1x per week een hele gezellige BBQ. Mooi zwembad. Een prima lokaties, 250m van het mooie strand. 3a4 km van chersonissos (12 euro met de taxi Max 5 personen , 1 euro met de bus pp. ) leuke bar om de hoek, supermarkt ook...... Gewoon een super vakantie gehad!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Jenneke02-12-2018

Heerlijk appartement met fantastisch personeel

Wij hadden een appartement net achter het restaurant. Deze appartementen zijn iets kleiner dan bij het zwembad, maar het is hier wel lekker rustig en we hadden uitzicht op de zee. Het werd zeer goed schoongehouden. De keuken is zeer klein, maar met zoveel goede restaurants in de buurt hoef je hier niet te koken (wij waren fan van restaurant Marina). De vakantie wordt hier wel echt bijzonder door het personeel. vanaf dag één voel je je hier welkom, Larry hebben we echt in ons hart gesloten. De barbecueavond is een aanrader, goed eten en lekker dansen. Wij waren hier voor een verlate huwelijksreis, toen dat ter ore kwam werden wij getrakteerd op een taart na de barbecue, deze aandacht maakt je vakantie onvergetelijk. verder vonden wij Kreta wat tegenvallen. Het is overal redelijk toeristisch. gelukkig hebben we via internet leuke restaurantjes gevonden in de grote toeristische plaatsen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Els30-11-2018

Mooie appartementen op goede locatie bij vriendeli

Vriendelijke, zeer service-gerichte mensen, goede prijs-kwaliteitsverhouding. Schoonmaak prima, mooi ruim zwembad. BBQ-avond zeer geslaagd. Voor vegetariers deden ze erg hun best. Geef wel aan niet op de BG te willen. Dan heb je nl. kans op een appartement waarbij het uitzicht slecht is. (muur). Ligging ideaal. Rustig, maar met goed ov naar grotere steden. strand op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Jeroen25-07-2018

Mooi appartement als je in het hoofdgebouw zit

Mooi complex, alleen jammer dat wij in het laatste bijgebouw zaten. Erg achteraf en zeer klein 4 persoons appartement. (Nr316) Appartement loopt schuin weg waardoor alles kleiner is. Balkon was erg smal en lang, gezellig ontbijten was geen optie. ( met zn 4e op een rij wel) Het lijkt er op dat appartement om zwembad groter zijn. Als voorkeur via touroperator aangegeven bij zwembad maar hier word dus niks mee gedaan. Onze waardering zal dus wat lager uitvallen door ons toegewezen appartement, als we rond om zwembad een groter appartement hadden gehad was het zeker een hoge waardering. Personeel aardig, mooi zwembad, goede schoonmaak, zee dicht bij. Supermarkt dicht bij met pin en sportsbar ( janus de Hollander, zeker een bezoekje waard) Plaatsje zelf er wel erg rustig na 2 weken heb je alle restaurants gehad. Veel resorts in de omgeving lijkt wel of plaatsje hier van heeft geleden. Maar wel 2 heerlijke weken gehad. Gratis gebruik wasmachine

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Lisa20-07-2018

Helemaal super

In een woord: Super! Aardig personeel, goede schoonmaaksters (om de 2 dagen wordt alles verschoond) en een top locatie (dichtbij zee en op korte afstand van andere stadjes). Ook vanaf het vliegveld was het maar 25 minuutjes reizen (met de bus 2,60 per persoon). Verder hebben wij genoten van een schoon zwembad, lekker eten en drinken en een fijne sfeer! Al met al, hebben mijn vriendinnen het erg goed gehad, beter dan onze verwachtingen.

• 9Roza20-07-2018

Geweldig

Het is een erg fijn verblijf, de eigenaars zijn super aardig, leuk en geïnteresseerd in hun gasten. Ik was met 5 vriendinnen en wij horen vaak dat we luidruchtig zijn, natuurlijk hielden wij rekening met de andere gasten, maar het was geen probleem wanneer wij om 6 uur ‘s ochtends thuis kwamen van het stappen in Chersonissos. Elke dinsdag wordt er een BBQ georganiseerd voor maar 9 euro per persoon, en kun je onbeperkt genieten van de Griekse salades, feta, tzaziki en het vlees. De eigenaars maakten er een echt feestje van want we gingen met het hele verblijf de sirtaki dansen. Verder is het super fijn om lekker bij het zwembad te liggen, ook zijn de ijskoffies echte aanraders! Het strand is ongeveer 5 minuutjes lopen, heel dichtbij en het is ook een groot strand. Op de hoek van het verblijf zit een supermarktje en een pinautomaat. Kwartiertje lopen zit een busstation en kun je met de bus naar Heraklion. Verder kosten de taxi’s 10 euro.

• 9Sarah20-07-2018

Gezellig en sfeervol

Erg gezellige sfeer! Super vriendelijk personeel en iedere dinsdag een gezellige BBQ met het hele hotel voor wie zich aanmeld. Heerlijk zwembad en lekker dicht bij de zee. Mijn vriendinnen en ik hebben het erg gezellig gehad! Met de taxi ben je binnen 10 min in Chersonissos en ook veel andere plekjes zijn makkelijk te bereiken. Voor €2,60 ga je met de bus naar Heraklion. Ik raad Venus Mare zeker aan!

Appartement Venus Mare info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis