Appartement Tsalos Beach

Meer appartement info

40 reviews over Appartement Tsalos Beach

• 4Anoniem20-09-2015

nooit meer

Bij de aankomst bleek dat het appartement niet aan een mooi zandstrand lag maar aan een strand met rotsen en stenen. Vervolgens stonk de kamer, een muffe lucht. En bleek dat we geen balkon handen zoals in de aanbieding stond. Moest je zelfs in september voor de airco betalen. Verplicht was een kluisje te huren omdat de ramen niet afgesloten konden worden. Het ontbijt bestaat uit een Engels ontbijt of een Continental ontbijt, bestaande uit 2 geroosterde boterhammen met een plakje ham / kaas en een eitje en een kopje koude koffie. Een keer een diner genoten, 5 frietjes en een stukje vlees. Kortom een waardeloze tent, zonde van je geld als je daar boekt.

Gereisd met partner in september 2015

• 4Lia16-09-2015

muf gedateerd

De appartementen hebben last van achterstallig onderhoud. Ons appartement stonk verschrikkelijk muf. Kastdeuren in badkamer hingen erbij. Verder een dictatoriale eigenaar die van een afstand personeel koeioneerde. Het geld van safe en airco huur verdween in zijn borstzak

Gereisd met partner in september 2015

• 6Paul03-08-2013

Dit nooit meer

Appartement was bij aankomst vies in alle opzichten, kakkerlakken hadden zich genesteld achter koelkast, kasten, serviesgoed smerig, badkamer waaronder het toilet nog vies van de kots, we hebben dit zelf moeten reinigen. De directeur zeg maar(baas van het complex) is zo zakelijk ingesteld dat hij vergeet dat kwaliteit erg hoog in het vaandel moet staan om ook daadwerkelijk veel geld te kunnen verdienen. Het appartement en alles eromheen niet erg schoon en verouderd. Daarnaast hadden we te maken met een poolbar dat verpacht werd aan een heel lief stel maar deze mensen zijn erin getrapt door de baas. Opgelicht zeg maar, waardoor die mensen met hun vriendelijkheid en passie niet de benodigde inkomsten kregen/verdienden omdat de meeste mensen die een appartement hadden op het strand vertoefden omdat de sfeer niet fantastisch was in het complex. Het zwembad erg vies en ook niet kindvriendelijk, veel gevaren aanwezig waar men beter op zou moeten letten.

Gereisd met partner in juli 2013

• 7jaq12-09-2011

goede prijs kwaliteit verhouding

Dit apartementen complex ligt aan het strand en vlak bij supermarkt en restaurantjes. Ons apartement was netjes maar wij zaten dan ook in een gerenoveerd apartement na wat gesproken te hebben met een stel wat dat niet had is het verschil schijnbaar groot. Wij hadden een schone badkamer zonder schimmel oid alleen het bed was hard. In de keuken is het keukengerei karig en kan het zeker schoner. De oven alleen gebruikt om de gekochte broodjes wat op te bakken en was schoon. Het keukentje is er niet echt op gemaakt om er normaal te koken. Maar uit eten gaan kan goed tegen een niet dure prijs. Aanrader is Marina zit om de hoek en Volcano voor een grote lekkere pizza.

Gereisd met partner in september 2011

• 2moniek06-09-2011

1 keer en nooit meer..

Analypsi is vrij rustig. Als je het dorpje inloopt kom je een leuke griekse restaurantjes tegen echt een aanrader restaurant Valkano hier kan je heerlijk eten voor weinig geld. Dan Tsalos beach, Ons app viel erg tegen, we wisten dat het eenvoudig en simpel zou zijn dus hielden daar rekening mee maar waar wij moesten verblijven was echt oud, vies en toe aan renovatie Een douche van 50cm bij 50cm met een douchegordijn dat ong 30cm te kort was waardoor heel je 'badkamer' blank stond de douchekop kon je niet ophangen overal zat kalk en schimmel. Koken hoef je hier niet te proberen met 1 gaspit en alle borden, bestek en glazen waren nog vies. Onze hostess heeft een ander app geregeld. Het zwembad werd ook niet onderhouden, het water was gewoon groen. De big boss van tsalos gaf ons geen vakantiegevoel hij kon nooit niks voor je beteken tezij je geld gaf. Het strand is niet heel schoon en de zee is ook niet fris doordat door de golven er vanalles aanspoeld ( dit wordt niet opgeruimd)

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Marianne07-08-2011

Ideaal voor uitrust-vakantie

Prima complex pal aan strand. Winkeltjes dichtbij. Goede supermarkt met elke ochtend verse broodjes op het terrein. Klein zwembad, maar met zee voor de deur groter niet nodig. Fijne strandbedden (tegen betaling). Uit eten gaan kost heel weinig. Wij gaan zeker terug!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 7Henri15-03-2011

Prima complex, rustig gelegen

Analipsi is een klein dorpje aan de noordkust van kreta, gelegen tussen Heraklion en Chersonnisos. Verwacht geen massatourisme en de daarbij horende uitgaansgelegenheden. Meer een bestemming voor een relaxte vakantie. Tsalos Beach is een klein appartementencomplex bestaande uit losse gebouwen van max. 1 hoog. Het heeft een eigen winkeltje, restaurant/ bar en zwembad en fietsen/scooter/autoverhuur en is slechts door een weg gescheiden van het strand. Onderkomens zijn eenvoudig, maar prima voor een vakantie waar je toch buiten leeft. Wel veel muggen in de zomer.

Gereisd met vrienden in juli 2001

• 7Sabine27-08-2010

Super ligging

Eenvoudig, betaalbaar appartement. Airco voor € 40,- per week is een must vanwege de griekse temperaturen in deze periode en de muggen. Wij zijn hier geweest met 2 kinderen van 8 en 6 jaar en hebben ons prima vermaakt. Vooral de restaurantjes bovenin het dorpje zijn aan te raden. De ligging is echt super, zoals onze kinderen zeiden het zwembad in de achtertuin en de zee in de voortuin. Wij hadden een erg ruim appartement aan de voorzijde met uitzicht op zee. De inrichting en onderhoud van de keuken en badkamer kan inderdaad verbeterd worden. Wij hebben een leuke vakantie gehad voor weinig centen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 2martin de jong16-12-2007

ik kom er al 7 jaar maar dit was de laatste 2007 appartementen tsalos beach erg achteruit gegaan alles stuk of onderweg en ja je wordt er nu echt belazerd

Gereisd met familie in december 2007

• 6H. Land07-08-2007

We hebben ons goed weten te vermaken.Het strand was goed, alleen in de zee lagen in het begin erg veel algen en stenen. Wat we ook een beetje misten was een droogrekje om je natte spullen even op te hangen. Ons advies om uit te eten was bij het Griekse restaurant Sirtaki.

Gereisd met familie in juli 2007

Appartement Tsalos Beach info

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand< 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages