Hotel Stella Island Resort & Spa

HotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag28°20°
Hotel Stella Island Resort & Spa
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Stella Island Resort & Spa voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Stella Island Resort & Spa in het Nederlands

Fan-tas-tisch♡

Jeanine
3-5-2018

Totale relax vakantie met top eten. Vers bereid. Heerlijk gebak. Verse sapjes. Echt voor de lekkerbekken. Béste vakantie ever.

Hotel ligt bij een klein schattig dorpje aan zee. Ze hebben een klein strand -helaas niet zo hip als het hotel - maar genoeg lange stranden in de buurt. Voor het hippe moet je op resort blijven. Weinig vertier hier als je dat zoekt kun je met taxi naar Chersonissos of auto huren. Maar het hotel is top.

all-inclusive genieten in luxe en rust

Edwin Walberg
23-10-2017

In luxe en rust genieten van all-inclusive. De swimup kamers en bugalows zijn een absolute aanrader. Zwemmend vanuit de poolbar naar je eigen vlonder terras. Hele mooie kamers, goede ruime bedden. TV aanbod valt tegen, alleen de nationale Europese zenders. Ook de sauna is wat klein en niet al te sfeervol, met wel een kleine doch goede fitness. Daarentegen is het park zo mooi. De bediening en service is echt het beste wat ik ooit heb meegemaakt. De kamers en zwembad zijn echt top. Tot op heden was Turkije, Titanic Deluxe, Belek als mijn nummer 1. Wil je luxe, rust en service, dan is deze echt beter. Het is klein, maar 98 kamers/villa's. Het eten is net als in alle andere goede all-inclusive's, goed. Qua vertier is er niets, maar via de andere familieparken van Stella kom je eenvoudig aan het strand (erg kaal, rotsig)en kun je voor 4 euro een bus nemen, links naar Heraklion, rechts naar Chersonissos. Of huur voor 46 euro een auto allin.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stella Island Resort & Spa in Analipsi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stella Island Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stella Island Resort & Spa scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.