Hotel Stella Island Resort & Spa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Voor een relaxte vakantie ga je naar Stella Island Luxury Resort & Spa op Kreta. Dit hotel is hip en luxe. De vele zwembaden en het aangrenzende strand zorgen voor veel waterpret. Het hotel is adults only en ligt in Analipsis. Om de omgeving van Stella Island Resort & Spa te verkennen is het fijn een auto te huren. Slechts 4 km naar Chersonissos.

We hebben een aantal aanbieders voor Stella Island Resort & Spa voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Stella Island Resort & Spa

• 6Gerrit09-07-2019

Niet voor ons

Het hotel is super netjes, personeel supervriendelijk maar het eten is niet best, niet wat je van een 5 sterren hotel mag verwachten. De continue aanwezige rampenstamp muziek maakt het Spa gedeelte wel nodig om t een ontspannende massage te nemen. Het is zo aanwezig dat wij op een gegeven moment maar naar binnen zijn gegaan om de eeuwig repeterende bas te ontvluchten. Was het een achtergrond muziekje dan zou dit het 5 sterren complex wel sieren maar dit is verre van achtergrond. Voor je rust hoef je hier niet te zijn. Wij zijn in vele luxe hotels geweest maar deze slaat de plank wat mis

• 10Paul Marshall20-06-2019

Believe the Hype!!

Werkelijk fantastisch hotel/resort....bijzonder goeie opgeleide staf, je wordt echt het gevoel gegeven dat ze alles aan doen om je verblijf zo mooi mogelijk te maken. Tips....1, boek all inclusive. 2, Auto huren als je iets wil zien van het eiland - directe omgeving niet veel te beleven en niet erg nodig als je op zo/n resort verblijft. 3, vlieg vanaf Maastricht - bijzonder leuk, overzichtelijk vliegveld.....

• 10Lorenzo31-05-2019

Geweldig

Geweldig verblijf! De kamers zijn ruim, schoon en smaakvol ingericht. Mooie zwembaden met luxe en comfortabele bedden en stoelen. Het personeel is zeer vriendelijk, gastvrij en duidelijk goed getraind. Absoluut 5 sterren! Let er op dat er in de directe omgeving niet veel te doen is, dus een auto/motor/scooter is wel een aanrader

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    10Jeanine03-05-2018

Fan-tas-tisch♡

Totale relax vakantie met top eten. Vers bereid. Heerlijk gebak. Verse sapjes. Echt voor de lekkerbekken. Béste vakantie ever.

Hotel ligt bij een klein schattig dorpje aan zee. Ze hebben een klein strand -helaas niet zo hip als het hotel - maar genoeg lange stranden in de buurt. Voor het hippe moet je op resort blijven. Weinig vertier hier als je dat zoekt kun je met taxi naar Chersonissos of auto huren. Maar het hotel is top.

Met vrienden

• 2017
    9Edwin Walberg23-10-2017

all-inclusive genieten in luxe en rust

In luxe en rust genieten van all-inclusive. De swimup kamers en bugalows zijn een absolute aanrader. Zwemmend vanuit de poolbar naar je eigen vlonder terras. Hele mooie kamers, goede ruime bedden. TV aanbod valt tegen, alleen de nationale Europese zenders. Ook de sauna is wat klein en niet al te sfeervol, met wel een kleine doch goede fitness. Daarentegen is het park zo mooi. De bediening en service is echt het beste wat ik ooit heb meegemaakt. De kamers en zwembad zijn echt top. Tot op heden was Turkije, Titanic Deluxe, Belek als mijn nummer 1. Wil je luxe, rust en service, dan is deze echt beter. Het is klein, maar 98 kamers/villa's. Het eten is net als in alle andere goede all-inclusive's, goed. Qua vertier is er niets, maar via de andere familieparken van Stella kom je eenvoudig aan het strand (erg kaal, rotsig)en kun je voor 4 euro een bus nemen, links naar Heraklion, rechts naar Chersonissos. Of huur voor 46 euro een auto allin.

0 tips over Hotel Stella Island Resort & Spa

2 vragen over Hotel Stella Island Resort & Spa

• Miranda Vos-versluis, 24-09-2019

Animatieprogramma, handdoeken en auto huren

Goede dag, ik vroeg me af is er een animatieprogramma voor in de avond? Is er een handdoek service? En waar kan ik een auto of scooter huren?

• simone Van slooten, 10-06-2019

Bad handdoeken zwembad

Ik zie nergens of er handdoeken zijn voor bij het zwembad

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk