Appartement Paul - Marie

Meer appartement info

69 reviews over Appartement Paul - Marie

• 8Jan Muilwijk01-07-2016

Gastvrij en kleurrijk

Een typisch Grieks appartement. In feite een hotelkamer maar dan uitgebreid met een kitchenette en koelkast. Maar volstaat voor het doel van het verblijf. De ligging van de appartementen is omringd met veel bloemen en planten en geeft een rustige en kleurige sfeer. Zwembad aanwezig en volstaat. Familiebedrijf waarbij gastvrijheid hoog in het vaandel staat. Moeder bereidt met de keukenploeg de maaltijden. Iedere avond een gevarieerd heerlijk diner-buffet tegen een zeer redelijke prijs!

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Pas getrouwd!25-09-2015

Goed te doen!

13 dagen in een twee kamer app. verbleven. Eerst in een app. in Aigia Pelagia (Angel Village) maar daar werden we meteen verdrietig van. Door hostess van touroperator om kunnen boeken. De volgende dag onze aankomst bij Paul Marie een verademing!! Badkamer, lengte van de bedden en inventaris van de keuken naar Nederlandse maatstaven karig, maar goed te doen. Goede matrassen. Airco tegen betaling maar hebben wij niet nodig gehad. Buitenplaatsje aangrenzend aan de slaapkamer, 's Ochtends heerlijk in de zon. Complex is vergeven van prachtige bloeiende planten, werkelijk een oase! Zoon van de eigenaar, Paul, loopt de hele dag zijn benen uit z'n lijf en zal alles in t werk stellen om het je naar de zin te maken. Analipsi is een klein maar gezellig dorpje, redelijk wat tavernes en winkeltjes. Ligging is redelijk centraal dus met een huurauto kun je heel wat van eiland verkennen. Wij hebben in ieder geval een geweldige vakantie gehad en zullen waarschijnlijk nog een keer terug komen!

Gereisd met partner in september 2015

• 6vijver_travel25-09-2014

Mooi tuin

Prachtige bloemrijke tuin. Vriendelijk personeel. Bedden waren helaas veel te hard om lekker te kunnen slapen.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9EA Hercules19-07-2014

Prima plek voor een hapje en een drankje

Wij hebben hier tijdens onze vakantie een paar keer gegeten. Alexis en Xenia zorgen er voor dat je niet alleen goed eet maar ook dat je je er thuis voelt. Ook bij het zwembad is het goed vertoeven dankzij Mimis.

Gereisd in mei 2014

• 10sonja19-05-2014

Echt uitstekende keuken een aanrader

Tijdens ons 7 daagse verblijf op Analipski hier 4 x gegeten. Een absolute aanrader. Alles wordt zoveel mogelijk vers bereid. Eigenaar kiest bewust voor geen schreeuwende reclame platen.

De Gyros, souvlaki, mixedgril, Tzaziki etc. zijn hier echt het best. De kok Alexis doet ontzettend zijn best.

De prijs is ontzettend laag, voor 2 personen incl. bier en karaf wijn waren wij voor een compleet diner ca. 20 euro kwijt.

Gereisd met partner in mei 2014

• 7jos02-09-2013

Vriendelijk met veel bloemen

ongeveer 450 meter van zee en geen 100 zoals reisgids zei. personeel heel vriendelijk, eten goed vers en heel goedkoop als je dagmenu neemt.Ontbijt is erg karig 1 drankje (koffie of sap uit pak of iets anders. 1 sneetje casinobrood met jam, tosti en klein bakje yoghurt of vruchten uit blik. tosti soms vervangen door 1 gebakken ei met 1 plakje spek. schoonmaak, beddegoed/handdoeken 2 of 3 keer per week.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Barbara04-08-2013

Vriendelijke locatie voor gezin met jonge kinderen

Voor een gezin met jonge kinderen die alleen willen zwemmen en twee ouders die niet van all-in houden en iets meer van Kreta willen zien; prima plek! De met bloeiende Bougainville overgoten appartementen zijn echt! Een heel vriendelijke, gastvrije familie (momenteel merendeels gerund door zoon en dochter). De voorzieningen van het appartement gaan niet uit van thuis koken. Bankbedden zijn hard. Strand is dichtbij en prima. Perfecte Cappuccino freddo op de hoek! Het dorpje is niet heel bijzonder, maar wel enkele heel gastvrije restaurantjes, niet zozeer aan het strand maar wel in de straat er naar toe en zeker in de straatjes verderop in het dorp.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8hank soto03-06-2013

Vanwege de vreselijk bedden hier niet meer naar to

Gezellig app.complex,vriendelijke bediening,ziet er verzorgd uit.Restaurant is gezien de prijs best te doen.Ontspannen sfeer Helaas 1 paar minpunten.De vreselijke bedden(die hadden ze ook al in 2007)daar werd veel over geklaagd toen en later.Keukenuitrusting matig tot slecht. Maar verder een heel leuke plek.Maar vanwege de slechte bedden ga ik hier niet meer naar toe.Ik heb 11dagen niet goed geslapen.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8merten28-02-2010

Prima vakantie

Wij hebben een toptijd gehad,wel met de instelling zoals vakantie bedoeld is,niet zeuren en zeiken maar genieten en drinken in de zon. LET OP! Is er iemand die iets van contact gegevens heeft van Spiros(de barmanager) van appartementen complex Paul MArie in Analypsis op Kreta?? Ik ben zijn gegevens kwijtgeraakt,dus alle informatie is welkom,emailadressen of telefoonnummers van hemzelf of het complex zijn zeer welkom!! Alvast bedankt voor uw moeite groeten merten

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8Sirik14-09-2009

Goed appartement om op vakantie te gaan.

Dit appartement is goed voor als je naar Griekenland wilt gaan, het is niet luxe maar gewoon meer heb je ook niet nodig.

Alles heeft zijn prijs, voor het eten kun je in het restaurant ook goed terecht ze stonden bij aankomst direct voor mij klaar 2:00 midden in de nacht om nog even wat klaar te maken. En het smaakte me goed :)

Er word ook veel gesproken hier over "Spiros" de man die dit appartement beheerd, helaas veel negatief maar deze man kan niet overal tegelijk zijn en ook geen 80 uur in de week werken dus wat meer respect voor deze man.

Btw de cocktails die hij maakt waren top en gratis.

Gereisd met partner in augustus 2007

2 tips over Appartement Paul - Marie

• jos, 02-09-2013 Rapporteren

100 meter richting zee heb je restaurant Marina, met perfecte bediening en heel goed eten, 10 soorten meze (griekse tapas) voor 2 personen voor 23 euro heerlijk.

• Barbara, 04-08-2013 Rapporteren

Zorg voor een huurauto om de overige mooie, bereikbare plaatsen op Kreta te bezoeken! Zoals Agyos Niklaos, Iraklion, Kastelli etc.

1 vraag over Appartement Paul - Marie

• merten, 28-02-2010 Rapporteren

Contactgegevens Spiros/paul marie

groeten merten

John, 02-03-2010

Ik weet niet of het nog open gaat afgelopen jaar was het gesloten en leeg.

merten, 03-03-2010

ja ik weet het,het wordt nu verhuurd aan britten.Geen Nederlandse maatschappij in ieder geval,maar ik zoek de man nog steeds. Alvast bedankt groeten merten

Appartement Paul - Marie info

• VerzorgingHalfpension