Appartement Nana Angela

178 reviews over Appartement Nana Angela

• 2019
    8Tim&Linda van Dijk01-10-2019

Heerlijk genoten.

We hebben heerlijk genoten, prachtig zwembad, aardig personeel, mooi complex.

Gereisd met partner in september 2019

• 8R.B.15-07-2019

Fijn verblijf

Ik ga al jaren naar grote hotels, maar dit viel niet tegen. Toen we aankwamen was het nog erg rustig, vooral mensen die kwamen voor de rust. Voldoende plek aan het zwembad. Je kan hier wel heen met je kinderen, maar moet wel rekening houden met de mensen om je heen, soms wordt drukte niet gewaardeerd. Ontbijt is prima, wel staat er elke dag hetzelfde dus dat ben je na 10 dagen wel zat. De kaart is goed, betaalbaar en lekker. Ook Nederlandse frituurhapjes verkrijgbaar. Onze kamer bleek nog niet gerenoveerd te zijn. Douchekop bleef niet hangen, douchegordijn te kort, hele badkamer nat en vochtig want er was geen raam of ventilatie. Keukentje stelt weinig voor. Wat ik vooral vervelend vond is dat je om de 4 dagen schone handdoeken krijgt, dat zou ik liever iedere dag hebben. Toiletpapier hoef je niet zelf te kopen in tegenstelling tot eerdere berichten. Dorpje Analipsis is klein, maar wel leuk met voldoende, gezellige restaurants.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Loes01-07-2019

Heerlijke week gehad in Nana Angela

We zijn met onze dochter en kleinkinderen een week naar Nana Angela geweest en hebben er een geweldige week gehad. Nikos en Angela zijn buitengewoon aardige eigenaren die het je helemaal naar de zin willen maken. Je kunt er prima lunchen voor zeer acceptabele prijzen. Mijn man en ik hadden een gerenoveerde studio en die voldeed prima. Alleen is de keukeninventaris zeer karig maar dat is eigenlijk altijd in Griekse appartementen. Mensen gaan toch geregeld uit eten. Binnen een minuut lopen was er een fijn restaurant met heel prettige bediening. Iets verderop een goede supermarkt en nog een minuutje verder was je op het zandstrand met bedjes en parasols. De kleinkinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad, waar ze alle ruimte hadden. Ik kan Nana Angela van harte aanbevelen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Jannet bosgraaf30-06-2019

Fijne , relaxe familievakantie gehad. Zeker voor h

Goedkope appartement met een mooi ligging vlakbij de zee.netjes en schoon en veel wat net vernieuwd is. Vriendelijk personeel en de eigenaren vertellen je alles over de omgeving. Tevens autoverhuur mogelijk hier. Echt de moeite waard

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Nick Wester27-05-2019

Prima verzorgde accomodatie

De (gerenoveerde) kamers waren prima in orde. Het was nog erg rustig, dus wij hadden meestal overdag het zwembad voor onszelf, ideaal met (kleine) kinderen. Ontbijt erbij was prima. Meteen rechts van het complex zit een supermarktje en het eerste restaurantje. Hier hebben wij meerdere keren erg lekker gegeten. Ook bij 'Taverna Familia' goed gegeten.

Het strand is op nog geen 5 minuten loopafstand. Het strand wordt omschreven als kindvriendelijk zandstrand en langzaam aflopend. Echter gaat het bij de waterlijn wel over in kiezeltjes en moet je op veel plekken eerst over wat grotere/stenen rotsen in om makkelijk te kunnen staan. Kindvriendelijkheid van het strand viel dus wat tegen, echter maakte dat niet uit omdat het in onze reisperiode toch nog iets te koud was voor het strand.

Een ander pluspunt vonden wij de korte transfertijd van/naar het vliegveld, rond de 20 minuten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    7Kelly16-11-2018

Geweldig!

Ondanks een geweldige vakantie te hebben gehad, zou ik niet zo snel nog eens naar deze plek terug gaan. Mede omdat we elke dag op pad moesten om het mooie eiland te kunnen bewonderen. Analipsis was een leuk dorpje maar helaas was je er wel snel op uitgekeken. Qua prijs/kwaliteit en gastvriendelijkheid was het appartement wel flink in orde!

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Marret12-08-2018

Geweldig!

3 weken lang in juni/juli heerlijk verbleven. Erg vriendelijke gastheer en -vrouw, altijd plek bij het zwembad, lekker dichtbij strand en supermarkt. Prima kamer, kitchenette heeft minimale uitrusting, maar ja, er zijn genoeg restaurants op loopafstand. Wij gaan nooit ergens voor een tweede keer terug op vakantie, maar voor Nana Angela gaan we zeer waarschijnlijk een uitzondering maken!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9van stein callenfels28-06-2018

het was gemoedelijk en gezellig !

We hebben genoten , de kamers waren goed we zaten in een nog niet gerenoveerd appartement die was wel erg basic maar ruim en schoon , koken is een beetje moeilijk want de keuken is erg klein maar er zijn in de buurt voldoende restaurants en zeker niet duur. Het is een gemoedelijk en knus appartementen complex waar veel Nederlanders komen en het gezellig vertoeven is, ook Angela haar man en de dame achter de bar allemaal even aardig , ook de avond met de 'chicken on the spit' was erg gezellig met de andere Nederlanders. In de buurt heerlijke restaurantjes zoals Volkano ,family,Sirtaki etc.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Familie Salfischberger18-06-2018

Heerlijk genoten!

Een ontzettend fijn verblijf gehad in Nana Angela. De eigenaren Nikos en Angela zijn vriendelijke en gastvrije mensen. Een auto huren kan gelijk geregeld worden voor een goede prijs! Het verhuurbedrijf zit naast het appartement en wordt gerund door een van de zonen van Angela en Nikos. Het appartement was (nog niet) gerenoveerd (hier hadden wij zelf voor gekozen) maar zag er prima uit, het was erg ruim en schoon. Bedden waren goed. Badkamer had misschien wat puntjes voor onderhoud maar was niet storend. Zwembad was heerlijk en schoon zo ook de binnenplaats van het appartementencomplex. Ziet er tip top verzorgd uit. Het strand is letterlijk om de hoek waar zich ook leuke restaurantjes bevinden. Het enige echte minpunt van de vakantie was dat het veel te kort was!

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

4Fam. uit Amsterdam29-08-2017

Nooit weer

De appartementen zijn erg verouderd. Badkamer oogt vies en er is een rioollucht vanuit de badkamer die je overal ruikt. De bedden zijn verre van comfortabel, simpele lattenbodem met oude matrassen. De keukenkastjes kun je beter niet opendoen, ook dan ruik je een vieze/vochtige geur. In de keuken is weinig tot geen servies. Tevens geen waterkoker aanwezig, deze kun je alleen krijgen wanneer je eerst een borg (?) betaald. Eigenaar heeft norse en chagrijnige uitstraling. Alles lijkt te veel moeite. Met aangegeven voorkeuren wordt geen rekening gehouden. Geen reclame voor het gastvrije Griekenland.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Appartement Nana Angela info