Appartement Kritikos Asteras

Meer appartement info

60 reviews over Appartement Kritikos Asteras

• 5ineke25-08-2013

out of date

De eigenaars( Maria en Adam) zijn zeer vriendelijk,maar de accomodatie is out of date! |Zwembad werd met de dag smeriger, badkleding werd gifgeel/groen. Het haar van onze dochter ook. De vliegtuigen vliegen 24/7 over je hoofd, je ligt namelijk op de aanvliegroute van Heraklion! We hadden er zo naar uit gezien, hebben zoveel shit dit jaar gehad dachten tot rust te komen , zijn misleid door de touroperator die gaven niet thuis!) hadden nog nooit gehoord van gasten dat ze last hadden van de herrie) De afstand strand appartement klopt voor geen meter, 750 meter aan mijn neus, 2500 meter is meer op zijn plaats.De douchekop kon ook niet opgehangen worden, dat hoorde zo op Kreta? Het centrum is een beetje dood komt de de all inclusive hotels aan de boulevard jammer, de lokale mensen zijn schatten. MOJObar is fantastisch!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 1Geert&Cora08-01-2012

schandalig

Wij waren hier in 2003 en tóen was het al een vieze bouwval, schande dat touroperators dit complex nog durven aanbieden!!!!

Gereisd met partner in januari 2011

• 4Teleurgestelde vakantiegangers14-10-2011

Vies Appartement en zwembad Kritikos Asteras

Ons appartement was bij aankomst niet schoon en na herhaalde verzoeken niet schoongemaakt. Badkamer lag vol haren (niet van ons), douchegordijn had schimmel. We hadden een halve rol wc papier voor de hele vakantie. Het beddengoed had vlekken en scheuren. De handdoeken waren ooit wit, maar nu grauw en gerafeld. De accomodatie voldeed niet aan de internet beschrijving (geen kofiezetapparaat, geen telefoon, geen schoonmaak). De ventilator die we gevraagd hadden was vies en zat vol stof. Het zwembad werd steeds groener en werd niet schoongemaakt. Je kon de bodem niet zien en er was geen spoor van enig chloor te bekennen. Het merendeel van de ligstoelen bij het zwembad was kapot. Het hele pand en ook de speeltuin zagen er vervallen uit.

Gereisd met partner in september 2011

• 6Barbabientje25-08-2011

Verwacht niet te veel..

Dit appartement viel tegen. Zoals ik hier al had gelezen krijg je inderdaad maar 1 WC rol hoe lang je ook blijft. Ook wordt er niet zo heel goed schoongemaakt en krijg je weinig schone handdoeken. Er is geen airco of ventilator aanwezig.

Ook is het zwembad erg vies. Niet alleen zit het vol met vieze beesten zoals grote krekels en soms muizen, maar er zit ook een hele gele aangekoekte rand boven het water. Ze maken dit niet schoon. Kinderen hebben er hun namen in kunnen krassen, zo smerig was het! Beestjes moet je zelf uit het water vissen. Verder was het water zo vies dat mijn bikini het helemaal heeft aangetast waardoor het elastiek verpulverde en ik hem weg kon gooien. Een nieuwe bikini, verpest door dat vieze water!

Er is ook geen licht 's avonds van de appartement naar de bar. Wel gratis wifi.

Gereisd met partner in juli 2011

• 6Marcel04-08-2011

Matig appartement buiten het centrum van Analypsi.

De appartementen van Kritikos Asteras liggen buiten het centrum van Analypsi op enkele minuten lopen van de hoofdweg / bushalte. De transfer is ook vanaf / tot de hoofdweg. Het centrum is zo'n 15 min. lopen, het strand 20 min. Het (3 kamer) appartement was slecht onderhouden en wat vreemd ingedeeld. Wel een redelijk terras aanwezig. De schoonmaak was minimaal, wel regelmatig schone handoeken en lakens. Enkele ramen hadden wat horregaas ervoor, maar toch veel last van muggen, ook was de hoofdweg 's avonds goed te horen. Geen airco of t.v. aanwezig. Douche was in slechte staat, gescheurde doucheslang en gordijn. We verwachten niet veel luxe in Griekenland maar dit was toch niet best. Het zwembad is ruim, maar niet echt schoon (groene aanslag op de rand van het zwembad, net boven het water) Zeer veel krekel lawaai, bij het zwembad altijd oortjes met muziek in, zodat de krekels wat werden gedempt. Al met al geen aanrader. De eigenaren / medewerkers zijn wel bijzonder vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2011

• 10Emelie Waalwijk05-07-2011

heerlijke vakantieplek

heerlijke vakantie gehad in deze rustige olijfboomgaard, schatten van mensen en mooi schoon app. en zwembad. Wij hebben iedere dag genoten.

Gereisd met partner in juni 2011

• 7Groot30-09-2010

Matig, maar lekker rustig

Groot appartement (3 kamers), simpel ingericht maar redelijk schoon. Helaas een hor kapot, raam douche stuk en hordes bloeddorstige muggen die door elk kiertje komen. Niets morsen in de keuken want je hebt meteen een leger piepkleine mieren. Zwembad tussen olijfbomen niet al te schoon. Vriendelijk personeel. Bij de zwembadbar ook restaurant en internetmogelijkheid, beide simpel. Receptie was onbemand, je moet voor alles bij de bar wezen. Bushalte voor reis richting Heraklion of Agios Nicolaos dichtbij. Als je van rust houdt, je niet aan krekels stoort en niet om luxe geeft is dit een goede keus. Wel meteen anti-muggenspul kopen.

Gereisd met partner in september 2010

• 1Joop30-08-2010

Nooit meer

Gisteren teruggekomen uit Kritikos Asteras. Wat een smerige bouwval! Een totaal onaantrekkelijk verwaarloosd gebouw, met hele vieze kamers. Wij zijn al vaak in Griekenland geweest en verwachten geen luxe maar dit appartement sloeg werkelijk alles. Er is 1 keer "schoongemaakt" (wij waren hier 8 dagen). De handdoeken waren grauw, de lakens kapot en over de hoofdkussens en matrassen zullen we het niet hebben. De doucheslang was kapot, dit hebben wij de tweede dag gemeld maar uiteindelijk in de plaatselijke "Gamma" zelf een nieuwe gekocht en gemonteerd. Wij weten dat je aan een goekope lastminute geen hoge eisen mag stellen maar voor dit afbraakpand is elke € te veel. De eigenaar van restaurant Marina in Analypsi (super vriendelijk, heerlijk gegeten) vertelde dat dit appartement normaal gesproken gesloten is en alleen open gaat als er veel aanbod van toeristen is. Dat verklaart ook ook het totale gebrek aan onderhoud. Ons advies: ga hier niet naar toe, geef dan liever iets meer geld uit.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 7Familie Nijhuis05-08-2010

zeer gastvij, netjes, rustig gelegen

De nieuwe eigenaar is hard bezig met opknappen. Alles ziet er netjes uit. Groot zwembad. De afstand tot de zee is ongeveer 700 meter. Prima te doen. Veel keus uit allerlei restaurantjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7Damie29-04-2008

Aankomst was per bus, 's avonds laat werden op de hoofdweg afgezet. Toen door het donker het appartementencomplex zoeken, dit was niet ver, maar ook niet prettig Complex ligt achterin Analipsi van zee geoordeeld, dus even het dorp doorlopen 12 min en dan kom je bij zee. Voordeel is: erg rustig, geen lawaai van boulevard of andere hotels. Ook kun je bij zee regelmatig met een locomotiefje mee. In dorp kun je bij diverse supermarkten eten kopen. Er zijn gezellige barretjes. Bij Autorent Panavia vlakbij zee kun je een auto huren bij nederlands sprekende mensen.Fietsenverhuur: zeer slechte fietsen. Deze kun je beter in Malia/Chersonessos huren. Veel krekelgeluid 's avonds/ 's nachts, verholpen met oordoppen. Neem klamboe mee voor muggen. 1 kamer- appartement eenvoudig, kookgelegenheid, Genoeg keukengerei om te koken. geen tv of airco. Kleine wc/douche. Een boottocht: kost veel geld en de grieken proberen de touristen met erg flauwe grapjes te amuseren, beetje over de top zeg maar.

Gereisd met partner in september 2007

Appartement Kritikos Asteras info