Appartement Kasapakis

Meer appartement info

24 reviews over Appartement Kasapakis

• 2018
    6Hw Dirksen06-09-2018

Kost niet veel, is ook niet veel.......

Geen aanrader voor veeleisende vakantiegangers! Hoewel de eigenaar op de hoogte was van onze komst, liet hij ons bijna een uur wachten in de hitte bij de receptie voor hij ons incheckte en ondanks dat we een begane grond kamer hadden geboekt moesten we (slecht ter been) 2 trappen op naar de kamer. Volgende dag wel andere kamer gekregen. Kamer niet schoon, linnengoed en meublair tot op de draad versleten met rafels, toiletbril kapot, douchekop kapot, verlichting kapot, geen badmat etc, etc. Ook het eten in buffetvorm was zeer slecht, als je niet één van de eersten was waren er al schalen leeg na 15 min. Dus met honger naar bed. Ontbijt ook een afknapper, oude broodjes, instant ‘koffie’, meestal geen eitje maar de goedkoopste kaas en worst. Het enige pluspunt is de ligging, pal aan de zee. Daardoor is onze vakantie toch nog wel geslaagd geworden.

Gereisd met partner in september 2018

• 5Yvonne10-08-2018

rustige slaapplaats

Bedden goed. 1 pits kooktoestel 2 pannen. Ontbijt (sober) broodjes elke dag kaas en een soort boterhamworst, 2 soorten jam. Cornflakes. Wisselend cake of omelet stukjes. Eigenaar probeert het goed te doen maar is geen echte hotelier. Wij hadden logies ontbijt omdat je in de buurt genoeg leuke eettentjes hebt wij hebben reviews van de eettentjes in de buurt geraadpleegd en daardoor elke dag heerlijk gegeten. Je kunt ook bij de restaurantjes eten waar de Grieken ook zelf zitten dit is meestal een goede graadmeter. De Grieken zijn over het alegemeen vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 4Fam. Nieuwenhoff27-07-2018

Slechte service! Afrader!

Vlakbij een onbegaanbaar rotsenstrand, voor goed strand heel stuk lopen waarbij je verplicht bedje moet afnemen. Restaurant heeft slechte kwaliteit eten. Complex en restaurant is minimaal bezet, dat zegt wel wat. Onvriendelijke eigenaar, na een vraag of er dressing op de salade mocht (zat niks op) kon ik voor een flink bedrag een flesje olijfolie erbij kopen (i.v.m. de olijfoliebelasting kon hij geen gratis dressing erbij geven haha) Hij meende het echt;) Zoiets geks heb ik nog nooit in Griekenland meegemaakt. Over het algemeen zijn grieken super gastvrij en vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8frank.faber20-04-2012

Genoten!

Leuk opgezet complex in de plaats Analypsi, vooral geschikt volwassenen zonder kinderen die graag op 'n wat rustiger plek zitten. Ondanks hoofdseizoen rustige sfeer op 't complex. Voldoende ligbedden bij het zwembad, rustige sfeer, vriendelijk personeel, weinig (jonge) kinderen! Verbleven met zijn drieën in een 2-kamerappartement; opzich te doen, echter in de woonkamer (waar zich een stapelbed bevond) was geen airco, enkel in de slaapkamer. Sliepen dus noodgedwongen met de deuren open om de derde persoon ook wat koel te houden. Kookgerei stelde weinig voor, 2 pitjes en niet echt 'werkbare' pannen (eitje bakken ging nauwelijks). Voor ca. €15 euro p.p. kun je in de omgeving echter prima avondeten (+ drinken). Analypsi zelf is vrij rustig maar best gezellig, wat eettentjes her en der en wat barretjes waar je prima kunt vertoeven. Supermarktjes en bakker op loopafstand. Heerlijk naar ons zin gehad!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 10Ad Monique en Mathijs uit Lisse29-08-2011

TOP Appartement

Wij zijn 10 augustus vertrokken om evn 8 dagen er tussen uit te gaan. Wat hebben we genoten van de rust het eten en de omgeving. Kasapakis is voor ons het ideale appartement, eigenares Maria is zeeeeeeeer vriendelijk, het is heerlijk rustig appartement waar je echt tot rust komt, geen show geen gekke dingen maar lekker knus. Het eten is wat minder bij kasapakis maar je hoeft er niet ver voor te lopen want er zijn genoeg heerlijke eetgelegenheden. Tip loop een stukje 1e weg rechts omhoog en je vind daar prima restaurantjes. Wij weten zeker dat we hier volgend jaar weer zitten ( kan niet wachten )

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Neda27-03-2011

Gezellig familiehotel voor weinig geld

Wij zijn in augustus naar appartement Kasapakis geweest en het is ons goed bevallen. Je zit op ongeveer 10 minuten lopen vanaf het strand en centrum. Met de bus of taxi kan je zo richting Chersonissos. Het is hier goed vertoeven, rustig complex en schone, leuk ingerichte kamers met balkon. De keuken is eenvoudig dus je kan beter buiten de deur gaan eten wat hier al voor weinig geld kan. Je betaald relatief weinig maar je krijgt dat zeker wel terug voor je geld. Verwacht geen overbodige luxe of animatie. Voor een lekkere ontspannende plek om er ook eens op uit te trekken is dit een prima alternatief!

• 9stel; 48 jaar11-09-2010

Rustige omgeving, schoon appartement

Dit is ons eerste bezoek aan Griekenland, Kreta en Analypsi. Het is ons prima bevallen. Geen lawaai van schreeuwende of op scooters rondrijdende jeugd.

Het appartement is enigszins gedateerd en zou wel wat nieuwe meubels en keukenblok kunnen gebruiken, maar als je er alleen maar komt om te slapen (je leeft immers buiten) is het ruimschoots voldoende. Tijdens ons verblijf werd er elke dag schoongemaakt (geveegd/gedweild, lakens rechtgetrokken, toilet/douche gereinigd, 3x handdoeken). Enige minpuntje is dat je je toiletpapier niet mag doortrekken vanwege het rioolsysteem.

Wij zijn niet verder gekomen dan restaurant Asterias vanwege de vriendelijke bediening (Griekse ober die goed engels spreekt en een Nederlandse serveerster) en dito eigenaar Charris. Na het eten kregen wij standaard een bordje fruit of watermeloen en de welbekende raki! De prijs/kwaliteit verhouding is hier echt top! Voor 20-25 euro p.p. (voorgerecht, hoofdgerecht en drankjes) eet je je daar helemaal klem..!

• 9Fidom16-08-2010

Perfect

We zijn gister net terug gekomen hier vandaan! we hebben het heerlijk gehad het was allemaal mooi schoon het zag er top uit een heerlijke relax vakantie onze pyjamatjes en shirtjes werden netjes opgevouwen je hoeft er niks te toen de eigenaar maria is heel aardig je kan haar alles vragen!

voor herhaling vatbaar!!

• 10An&Kc04-08-2010

Super vakantie!

Wij zijn net terug, En echt een geweldige vakantie gehad! ondanks de stakingen.. De eigenaar Maria is echt een lief mens, Niets is te gek. Het eten is ook erg goed daaro.

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Robert19-11-2008

Analypsi

Keurige kamers voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Aardige eigenaars die niet moeilijk doen over het aanhouden van de kamer op de dag van vertrek. Bus naar chersonissos is op loopafstand (10-15 min). Analypsi heeft een leuk centrum met leuke eetgelegenheden.

Gereisd met partner in augustus 2007

• KeukenKitchenette

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats