7.8GoedScore uit 24 reviews

• Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Wat zeggen bezoekers over

7.8GoedScore uit 24 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

24 reviews

Kost niet veel, is ook niet veel.......
Door Hw Dirksen op 06-09-2018
Gereisd met partner

Geen aanrader voor veeleisende vakantiegangers! Hoewel de eigenaar op de hoogte was van onze komst, liet hij ons bijna een uur wachten in de hitte bij de receptie voor hij ons incheckte en ondanks dat we een begane grond kamer hadden geboekt moesten we (slecht ter been) 2 trappen op naar de kamer. Volgende dag wel andere kamer gekregen. Kamer niet schoon, linnengoed en meublair tot op de draad versleten met rafels, toiletbril kapot, douchekop kapot, verlichting kapot, geen badmat etc, etc. Ook het eten in buffetvorm was zeer slecht, als je niet één van de eersten was waren er al schalen leeg na 15 min. Dus met honger naar bed. Ontbijt ook een afknapper, oude broodjes, instant ‘koffie’, meestal geen eitje maar de goedkoopste kaas en worst. Het enige pluspunt is de ligging, pal aan de zee. Daardoor is onze vakantie toch nog wel geslaagd geworden.

rustige slaapplaats
Door Yvonne op 10-08-2018
Gereisd met partner

Bedden goed. 1 pits kooktoestel 2 pannen. Ontbijt (sober) broodjes elke dag kaas en een soort boterhamworst, 2 soorten jam. Cornflakes. Wisselend cake of omelet stukjes. Eigenaar probeert het goed te doen maar is geen echte hotelier. Wij hadden logies ontbijt omdat je in de buurt genoeg leuke eettentjes hebt wij hebben reviews van de eettentjes in de buurt geraadpleegd en daardoor elke dag heerlijk gegeten. Je kunt ook bij de restaurantjes eten waar de Grieken ook zelf zitten dit is meestal een goede graadmeter. De Grieken zijn over het alegemeen vriendelijk.

Slechte service! Afrader!
Door Fam. Nieuwenhoff op 27-07-2018
Gereisd met oudere kinderen

Vlakbij een onbegaanbaar rotsenstrand, voor goed strand heel stuk lopen waarbij je verplicht bedje moet afnemen. Restaurant heeft slechte kwaliteit eten. Complex en restaurant is minimaal bezet, dat zegt wel wat. Onvriendelijke eigenaar, na een vraag of er dressing op de salade mocht (zat niks op) kon ik voor een flink bedrag een flesje olijfolie erbij kopen (i.v.m. de olijfoliebelasting kon hij geen gratis dressing erbij geven haha) Hij meende het echt;) Zoiets geks heb ik nog nooit in Griekenland meegemaakt. Over het algemeen zijn grieken super gastvrij en vriendelijk.

cudowne miejsce
Door Basia op 31-07-2015
Gereisd met partner

Hotel kameralny, idealny na relaksujące wakacje:) piękny widok prosto na morze z hotelowej restauracji codziennie przy posiłkach, plaża tuż przy hotelu, wspaniali ludzie tam pracujący. Naprawdę polecamy z mężem Kasapakis i sami wracamy tam za rok :)

Genoten!
Door frank.faber op 20-04-2012
Gereisd met vrienden

Leuk opgezet complex in de plaats Analypsi, vooral geschikt volwassenen zonder kinderen die graag op 'n wat rustiger plek zitten. Ondanks hoofdseizoen rustige sfeer op 't complex. Voldoende ligbedden bij het zwembad, rustige sfeer, vriendelijk personeel, weinig (jonge) kinderen! Verbleven met zijn drieën in een 2-kamerappartement; opzich te doen, echter in de woonkamer (waar zich een stapelbed bevond) was geen airco, enkel in de slaapkamer. Sliepen dus noodgedwongen met de deuren open om de derde persoon ook wat koel te houden. Kookgerei stelde weinig voor, 2 pitjes en niet echt 'werkbare' pannen (eitje bakken ging nauwelijks). Voor ca. €15 euro p.p. kun je in de omgeving echter prima avondeten (+ drinken). Analypsi zelf is vrij rustig maar best gezellig, wat eettentjes her en der en wat barretjes waar je prima kunt vertoeven. Supermarktjes en bakker op loopafstand. Heerlijk naar ons zin gehad!

TOP Appartement
Door Ad Monique en Mathijs uit Lisse op 29-08-2011
Gereisd met partner

Wij zijn 10 augustus vertrokken om evn 8 dagen er tussen uit te gaan. Wat hebben we genoten van de rust het eten en de omgeving. Kasapakis is voor ons het ideale appartement, eigenares Maria is zeeeeeeeer vriendelijk, het is heerlijk rustig appartement waar je echt tot rust komt, geen show geen gekke dingen maar lekker knus. Het eten is wat minder bij kasapakis maar je hoeft er niet ver voor te lopen want er zijn genoeg heerlijke eetgelegenheden. Tip loop een stukje 1e weg rechts omhoog en je vind daar prima restaurantjes. Wij weten zeker dat we hier volgend jaar weer zitten ( kan niet wachten )

Info

Website

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.