Hotel Europa Beach

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

103 reviews over Hotel Europa Beach

• 9Harm Jilderda30-09-2010

Voor rustzoekers en toch genoeg te doen

Europa Beach Hotel. Zeer vriendelijk personeel. Mooi hotel zeer netjes. Het eten was er goed en meer dan genoeg. Je hoeft hier niet te vechten om een strandstoel, dus genoeg. gelegen aan een doodlopende weg dus rustig. Een aanrader voor mensen die rust zoeken

• 5C&A29-09-2010

Nooit meer

Wij gaan hier niet meer naar toe. Het eten was heel slecht, weinig keus heel vet. Als je wat drinken wilt halen en je bent met 4 personen moet je 2 keer lopen want je krijgt maar 2 bekers per persoon mee. Animatie s'avonds waardeloos zeer kinderachtig en goedkoop. Zeker geen 4 sterren waard.

Met vrienden

• 7BuBke29-09-2010

Leuk voor een weekje

Wij boekten een 'last minute' en hadden daardoor een voordeelkamer. Niet groot en liggend achterin de hoteltuin maar wel schoon. Tijdens onze vakantie werd draadloos internet aangelegd voor de kamers. Internet is gratis en werkte prima.

Het hotel ligt rustig en het dorp Analipsi is niet ver lopen, vlak voor het hotel is een klein strandje, daar zijn geen ligbedden en parasols, als je die wil moet je een klein stukje naar links lopen. Kosten voor bedjes zijn 6 euro (horen niet bij het hotel).

Het eten is inderdaad wat vlak van smaak en ook mijn man en mij kwam het onze neus uit na een week. Toch kan ik niet zeggen dat het ècht slecht is. Er is ruime keuze waar iedereen wel iets van zijn/haar gading kan vinden. Vaak karbonade maar ook stokjes en hamburgers. Het is wel allemaal B-keuze maar dat zal nodig zijn om rond te komen. Voor goed eten kan je beter niet all inclusive boeken.

• 7Barbara29-09-2010

Zoals verwacht

Veel Russen in dit hotel, totaal geen last van gehad! Ik zou het hotel 3 sterren geven.

• 5vakantiegangers_nl26-09-2010

Wat een drama ! Nooit meer.

Mijn hemel, wat een hotel. het zegt 4 te wezen. ZIjn er 11 dagen geweest, maar heb de 4 niet kunnen ontdekken. Het eten is een schande voor de griekse keuken. In de rij moeten staan voor een stukje (vet) vlees.harde uitgedroogde spaghetti dagelijks. Op terras buiten het restaurant mag men niet roken. 2 poolbars met beide 1 man personeel die ook tussendoor de lege (plastic) glazen op moet halen waardoor de bar onbemand is. Na 18.00 uur is het niet meer mogelijk om buiten bij de bar drinken te bestellen. Dit kan alleen in het hotel zelf, weaar ook maar 1 persoon achter de bar staat. Zelfs als het hotel volgeboekt is. Mijn record was 26 wachtenden voor me. Men mag maar 2 drankjes tegelijk bestellen dus als je met 3 of meerdere pers op vakantie bent moet je met 2 man in de rij staan. toilet waar je gebruik van maakt als je bij het zwembad ligt is smerig en de handdroogmachine werkt niet. En is ver lopen. Internet in kamer niet mogelijk. klagen bij receptie helpt niet foto's volgen

• 7Steven20-09-2010

Mooi hotel met matig eten

De ligging van europa beach is lekker rustig, maar als het moet kan je binnen 10 minuten in chersonissos zijn. De kamer was zeer netjes en werd goed gepoetst. De zwembaden waren prima en er waren voldoende bedjes. De aanleg van het complex is zeer mooi en de tuin wordt zeer goed bijgehouden. Het personeel is netjes en correct. Alleen het eten is zeer eentonig en zeer vlak van smaak. Als je vaker een avondje gaat eten in chersonissos is het uit te houden. Maar eten is geen feest in dit hotel. De all-in formule werkt kwa eten goed maar drankjes zijn in de avonden moeilijk te bemachtigen ( 1 barman en 1 glazenophaler voor 400 gasten). De animatie stelde niet veel voor, maar daar kwamen wij ook niet voor. Al met al is dit een prachtig hotel waar de prijs/kwaliteit verhouding prima is. Alleen het eten is naar mijn mening beneden onze nederlandse standaard.

• 7Bert en Valerie16-09-2010

Goed hotel

Hotel europa beach is echt een mooi hotel. De ligging is top ( je bent zo in chersonissos) en het personeel is zeer vriendelijk. De kamers zijn echt netjes en er wordt overal goed gepoetst. De zwembaden zijn perfect en ruim van opzet. Het grootste minpunt is het eten, alles is zo gaar dat het meteen uitelkaar valt. Het vlees is van een kwaliteit waar een nederlander zijn neus voor ophaald. De all-inclusive formule werk goed alleen sta je in de avond-uren lang in de rij voor een drankje ( 1 barman en 1 glazenophaler voor 400 man ofzo). Wel moet gezegt worden dat je veel cocktails en andere alcoholische versnaperingen gratis kunt bestellen Al met al kan ik het hotel ten zeerste aanraden en als je regelmatig gaat uiteten in chersonissos komt alles goed.

• 7nieuwegein11-08-2010

Geen 4 sterren waard

Vorige week terug gekomen van 15 dagen europa beach. Het was een grote tegenvaller, teneerst kregen we een kamer naast het animatieteam en voor de deur een laad en losplek, wat als gevolg dat wij 5 x per dag de bevoorrading van het hotel voor de deur hadden en we geblokkerd werden. Was pas mogelijk om na 5 dagen een andere kamer te krijgen. Het eten was zeer vet, en weinig variatie, fruit bestond uit watermeloen of sinasappel. De grieksekeuken zo zo goed zijn in het hotel, maar wij vonden het ver te zoeken, 1 x per week een griekse avond (lees Giros) verder speklappen, gehakte konijn en lamskoteletjes wat meer bot dan vlees was.

De speeltuin vond ik zeer gevaarlijk zeer verroest en afgetaped ivm punten op de schommel. Nee hier gaan wij zeker nooit meer heen.

De zwembaden zijn prima, ook voldoende bedjes. Kamers zijn schoon maar niet al te groot.

Met jonge kinderen

• 10bruintjes05-07-2010

heel leuk en mooi hotel

gaan we zekers nog een keer heen mooi en vriendelijk hotel eten was goed elke dag wat anders en veel keuze dus er is altijd wel iets bij wat je lekker vind kamers waren ook netjes en schoon het hele park was netjes de zwembaden waren mooi en het annimatie team was supper

• 8Harm15-05-2010

Prachtige accomodatie

Europa Beach is een mooie locatie in een 'rustige' omgeving. De animatieteam had er zin in en wist er ook een persoonlijke touch aan te geven. Mooi aangelegde accomodatie met voldoende groen en speelse opstelling van de gebouwen. Minpuntje is wel het eten, ondanks de vriendelijke bediening, erg eentoning (vooral als je van de authentieke griekse keuken houdt, dus veel buiten het hotel gegeten). Maar overall absoluut tevreden over dit hotel. Een auto gehuurd (de 4 grote verhuurders zitten aan de toegangsweg van het hotel) en veel rond wezen toeren.

Met jonge kinderen

4 tips over Hotel Europa Beach

• Jolanda, 05-07-2015

Kamers op de eerste en tweede verdieping zijn denk ik minder gehorig. Buffet wordt continu bijgevuld daardoor altijd vers. Koffie is erg goed voor Griekse maatstaven. (lijkt op DE koffie)\ Hele kleine gym en spa maar geen gebruik van gemaakt.

• D. Broere, 16-07-2014

Wij hadden de goedkoopste kamer. Die zijn prima! Als je zeezicht wil, wordt je dicht bij het theater geplaatst waar de animatie elke avond feest houdt. Het is een laagbouw complex, maar je bent zo bij het hoofd gebouw.

• L zijlmans, 23-08-2014

boek een excursie naar het eiland spinalonga. boek een excursie naar de zigeunermarkt op zaterdag in heraklion

3 vragen over Hotel Europa Beach

• Dian, 21-10-2016

Wie weet of deze hotel zoetwater zwembad heeft. Er staat aangegeven van wel maar ik lees hier allemaal berichten van niet. Iedereen schrijft alleen zoutwater zwembad.

• ronny, 13-08-2012

vraag ivm de dranken

graag info over de alcoholise dranken zijn deze gratis bv gin tonic whisky cola etc dank bij voorbaat

mertens jan, 09-10-2012

Ja alle lokale dranken zijn gratis van 10.00 tot 24.00 Voor internationale dranken moet er bij betaald worden.

• j.korf, 23-08-2010

wie weet

wie weet of er ook een handdoeken service is voor bij het zwembad

bubke, 29-09-2010

Te laat voor u wellicht maar misschien hebben anderen er iets aan. Bij de poolbar van het grootste zwembad kan je iedere morgen van 10-12 uur handdoeken halen/wisselen. Je betaalt eenmalig een borg van 10 euro per handdoek die je terugkrijgt als je ze inlevert.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats