Hotel Europa Beach

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

103 reviews over Hotel Europa Beach

• 8joke vink15-10-2013

Wil je echt een relax vakantie?

Dan is dit hotel echt een aanrader. Leuk complex, mooie zwembaden, en bijzonder schoon, nergens binnen of buiten een vuiltje te vinden. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten is niet bijzonder goed maar ZEKER niet slecht!!!! Wij waren de enige 2 Nederlandse gasten (ook wel eens fijn :)- ) ik denk dat dit de reden is dat er van dit hotel nagenoeg geen beoordelingen zijn. Ligging is niet optimaal, in de naaste omgeving is er nagenoeg niets te doen maar vanuit het hotel kun je met de bus, taxi of het treintje leuke uitstapjes maken.

• 7Charlene28-03-2013

Had meer verwacht!

Tof animatie team! Gezellige kamers maar aan de kleine kant! Eten was vaak hetzelfde .... Duurde lang voor drankje te krijgen dus vaak zelf genomen. In de omgeving van dit hotel heb je echt NIETS...

• 7claude11-10-2012

mooi onderhouden hotel

europa beach is een rustig gelegen zeer goed onderhouden hotel. Het personeel doet er echt alles om je ter wille te zijn . Al is het hotel wat ouder, toch is het zeer net en goed onderhouden. Jammer van het eten , vermoedelijk wordt er door de crisis daarop bespaard , we zijn uit noodzaak een paar keer buiten het hotel gaan eten. Zou het eten een stuk beter zijn, dan was dit een supper hotel . Helaas

• 8mertens jan09-10-2012

Leuke vakantie

Verwacht geen tuks 5 sterren hotel maar is een zeer net hotel met vriendelijk personeel en voor ons een lekkere keuken. Geen turks 5 sterren restaurant met overvloet naar keuze maar voor ons keuze en verandering genoeg en altijd warm eten. En er zijn wel altijd enkele kleine dingen waar je kan over zeuren maar die neem ik er graag bij. Voor ons was het iets te rustig en wat teveel oudere gasten in de maand september.Hotel is ook het laatste van een dood lopende straat. Animatie team doet zeker zijn best en de avond shows waren ok. Verwacht ook geen internationale shows. Voor en leuke en rustige vakantie zeker een aanrader.

• 8Frans29-09-2011

Mooi Hotel, rustig, geweldig animatie team

Het hotel ligt buiten het dorp, heeft mooie kamers met airco, 2 zwembaden met zout water en een beetje chloor, het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam, het nabijgelegen stran heeft kiezelstenen en rotsen, iets verder is een zandstrand. Het animatie team is geweldig iedere avond een leuke show. Een echte aanrader.

Als men meer van Kreta wil zien is het aan te bevelen een auto te huren.

• 8Mary20-09-2011

zeer goed hotel, rustige ligging

Gisteravond terug gekomen en 11 dagen genoten van dit heerlijke hotel. Goed eten en veel variatie, iedere dag ander soort vlees en vis etc. Kamer was netjes en iedere dag schone handdoeken en ook schone badlakens voor het strand. Bedden zijn minder goed. Heel mooie zwembaden en mooi en goed onderhouden beplanting. Vriendelijk personeel. Rustige ligging. Plaatsje Analipsi is niet byzonder.Mooie excursies gedaan naar o.a. Spinalonga en Samaria Kloof. Was onze eerste vakantie in een hotel en direct heel goed getroffen. Is een aanrader.

• 8Ivo Houben16-07-2011

Overall een aanrader

We zijn net gisteren (15 juli 2011) teruggekomen en hebben een prima tijd in dit hotel gehad. Personeel is vriendelijk en komt in actie als je er om vraagt ( we hebben bv een keer een krekel achter de bedwand laten verwijderen). Eten is niet super gevarieerd en wat vet maar goed te doen zeker als je van de griekse keuken houdt. Elke dag zowel smiddags als savonds ander gegrild vlees wat lekker is. Genoeg bedjes aan de 2 zwembaden, cocktails zijn lekker, de tuin is schitterend onderhouden en de kamers zijn groot en schoon. Animatie team voor volwassenen is minder, maar daar kwamen we niet echt voor en er was ook een redelijke gym zodat je niet met teveel extra pondjes weer thuis komt. Hotel ligt wat afgelegen, maar is daardoor rustig en er is ook een strandje links van hotel waar je tegen 6 euro 2 bedden en parasol krijgt. Overall een aanrader en ik overweeg om nog eens terug te gaan.

• 8N. Speelman08-07-2011

leuk hotel en lekker rustig

In Juni 2011 geweest met z'n twee. Fijne week gehad daar. Doordat het aan de rand van Analipsis ligt, is het er heerlijk rustig, geen schreeuwlelijke jeugd voor de deur bijvoorbeeld. Je hebt een heel strand voor je eigen. Het is een mooi opgezet complex met fraaie tuin, twee grote zwembaden met bar. De kamers zijn netjes ingericht, bedden zijn ook oké, airco was bij de prijs inbegrepen. Badkamer was niet lux, maar wel schoon. De schoonmaak van de kamers was netjes verzorgd, elke dag schone handdoeken en om de twee dagen schoon beddengoed. Het aanhouden van de kamer op de dag van vertrek was geen enkel probleem. Het personeel is vriendelijk, bij problemen werd direct actie ondernomen. Eten en drinken in overvloed en goed verzorgd ook. Al met al een prima vakantie gehad, wellicht dat we nog eens terug gaan.

• 6Cobus02-10-2010

Niet meer

Op zich best een leuk hotel. Kammers liggen verspreid over verschillende blokken. Grootste tegenvaller was het eten. Ontbijt was OK maar de rest was echt niet weg te krijgen. Baggervet, geen variatie en smaakloos. We zijn elke avond in het dorp gaan eten. De 2 zwembaden zijn mooi. Kamers kunnen wel een opknapbeurtje gebruiken. Schoonmaak van de kamers was slecht. Je zit All-In, maar drinkwater voor op de kamer moet je kopen, beetje vreemd. Veel Russen in het hotel. Gelukkig (nog) geen Turkse toestanden maar het blijven toch vreemde gasten. Behulpzaamheid en service is goed. Wel vreemd dat als je de kamer op de dag van vertrek bijboekt, en daar dus voor betaald, je polsbandje om 12.30 uur word verwijderd. Dan moet dus gaan betalen voor de nepfrisdranken. Strand voor de deur is niet echt mooi, rommelig, veel keien en onverzorgd. Ligging vonden wel ok, lekker rustig.

• 7lindaauf01-10-2010

Goed hotel

Begin sept. voor 15 dgn in Europa Beach geweest. De kamers zijn goed en schoon. Elke dag schone handdoeken en elke 2 dgn schone lakens. Een zwembad had zout water, de andere brak water. Het eten is inderdaad niet om over naar huis te schrijven: eentonig en vaak heel vet. Een paar keer buiten het hotel gegeten. Over het algemeen is het personeel heel vriendelijk. Inderdaad maar 1 barman en 2 drankjes per persoon. Ook wij hebben in de lange rij gestaan voor drankjes. Animatie is niet wat wij gewend zijn, maar wel vriendelijk. Shows stelde niet veel voor. Vaak in het Frans. Wel veel last gehad van de Russen. Rond 10 uur in de ochtend al beginnen met Vodka en overlast veroorzaken bij het zwembad. Bedjes nooit tekort. Analipsi binnen een kwartier te bereiken per voet. Treintje door Chersonissos stopt voor de deur. Europa Beach ligt aan een doodlopende weg. Ook de bus naar Heraklion komt voor de deur. Kost niet veel. Al met al en goed hotel

4 tips over Hotel Europa Beach

• Jolanda, 05-07-2015

Kamers op de eerste en tweede verdieping zijn denk ik minder gehorig. Buffet wordt continu bijgevuld daardoor altijd vers. Koffie is erg goed voor Griekse maatstaven. (lijkt op DE koffie)\ Hele kleine gym en spa maar geen gebruik van gemaakt.

• D. Broere, 16-07-2014

Wij hadden de goedkoopste kamer. Die zijn prima! Als je zeezicht wil, wordt je dicht bij het theater geplaatst waar de animatie elke avond feest houdt. Het is een laagbouw complex, maar je bent zo bij het hoofd gebouw.

• L zijlmans, 23-08-2014

boek een excursie naar het eiland spinalonga. boek een excursie naar de zigeunermarkt op zaterdag in heraklion

3 vragen over Hotel Europa Beach

• Dian, 21-10-2016

Wie weet of deze hotel zoetwater zwembad heeft. Er staat aangegeven van wel maar ik lees hier allemaal berichten van niet. Iedereen schrijft alleen zoutwater zwembad.

• ronny, 13-08-2012

vraag ivm de dranken

graag info over de alcoholise dranken zijn deze gratis bv gin tonic whisky cola etc dank bij voorbaat

mertens jan, 09-10-2012

Ja alle lokale dranken zijn gratis van 10.00 tot 24.00 Voor internationale dranken moet er bij betaald worden.

• j.korf, 23-08-2010

wie weet

wie weet of er ook een handdoeken service is voor bij het zwembad

bubke, 29-09-2010

Te laat voor u wellicht maar misschien hebben anderen er iets aan. Bij de poolbar van het grootste zwembad kan je iedere morgen van 10-12 uur handdoeken halen/wisselen. Je betaalt eenmalig een borg van 10 euro per handdoek die je terugkrijgt als je ze inlevert.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats