Hotel Europa Beach

Meer hotelinfo

103 reviews over Hotel Europa Beach

• 1Diana23-10-2016

Nooit meer

Overal wordt aangegeven dat deze hotel zoetwater zwembad heeft. Maar helaas dat is niet waar. Het eten vaak het zelfde en koud. Kamers erg vies. Voor ons nooit nooit meer ik raad het ook niemand aan.

• 9erik14-10-2016

perfect

perfect hotel, eten was goed genoeg variatie goede service alles ziet er netjes/verzorgt uit alleen jammer dat het wat afgelegen ligt maar verder mooie omgeving

• 1Shanita10-08-2016

Nooit meer !

Wij Zijn net terug van een vakantie van 10 dagen wij zijn heel blij dat wij terug zijn. Het eten is niet Lekker weinig keuze en is elke dag het zelfde, het restaurant is heel klein verder het zwembad is mooi groot alleen is er geen zoet water alleen zout!! Animatie is op zich wel goed alleen jammer dat ze veel met de Fransen wat doen en veel in het Frans praten dat is jammer voor de kinderen die geen Frans kunnen. Kamers zijn heel vies maar dan ook echt heel vies en klein. Kortom geen aanrader!!!

• 1isabel09-08-2016

Nooit meer

Het eten is slecht elke dag het zelfde echt vies. Slaapkamer vies badkamer vies. Zwembad alleen zoutwater.

• 6Robin01-09-2015

Goed hotel met slecht eten

Het hotel opzich is helemaal prima. De kamers worden netjes schoongehouden en verder is het hotel zelf ook schoon.

Er zitten voornamelijk Fransen in dit hotel waardoor het animatie team ook voornamelijk Frans spreekt.

Het eten is echter zeer slecht (en nee, ik ben niet zo kieskeurig). Ik ben in veel hotels geweest waaronder ook in Griekenland en Kreta maar dit was het slechtste eten wat ik ooit heb gehad tijdens mijn vakantie. Weinig variatie en het wordt ook slecht bijgevuld. Ook standaard buikpijn na het eten. Dit zorgde ervoor dat we toch 5 van de 10 dagen uit eten zijn geweest.

Het zwembad is verder prima. Taxi kost 12 euro naar chersonissos wat we dus vaak hebben gedaan om uit eten te gaan

• 5Jacqueline Dassen18-07-2015

Niet wat wij ervan hadden gedacht

Europa beach is een mooi hotel, het personeel is erg vriendelijk. Toch hebben wij een aantal opmerkingen, ten eerste het eten is onder de maat . Weinig variatie en keuze. Het animatie team is amateuristisch en doet vanwege de vele Fransen alles in het Frans dat is erg jammer voor diegene die niet Frans zijn. Ook staat vermeld dat het een zoet en zout bad heeft, nou het is beide even zout.

Analypsi : er is geen moer te doen en als je dus wat anders wilt gaan doen is het aan te raden om iets van voertuig te huren. Dat is wel erg leuk

• 7Jolanda05-07-2015

Prijs-kwaliteitsverhouding is in orde

Basic (bad)kamerinrichting. Gedateerd maar alles aanwezig. Handdoeken, beddengoed wordt dagelijks vervangen. Kamers schoon, wel erg gehorig. Wij hadden een gezinskamer die niet als gezinskamer werd gebruikt (dus met tussendeur). Ook gehorig vanuit buiten. Geen galerij, je staat meteen buiten. Balkons aaneengeschakeld, geen privacy. Hotel heeft geen eigen strand. Basic gastronomie maar goed. Voldoende variatie maar niet voor vegetarische eters. Wifi in de lobby is goed en altijd beschikbaar. Aan de poolbar en buiten tegenover de lobbybar ook regelmatig wifi ter beschikking. Entertainment is bij 1 zwembad (zoetwaterzwembad) staat ook continu muziek aan. Andere bad (zoutwater) is relaxing pool. Poolbar is goed. Snackbar bij zoetwaterzwembad stelt niets voor. Pizaatjes en frietjes. Elke dag hetzelfde. Animatieteam doet alles zelf. Niet spectaculair maar wel leuk om even naar te kijken. Al met al een hotel met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

• 8R.Bakker01-05-2015

Fijne plek om te verblijven

Het complex is als een soort park aangelegd met deels geschakelde gebouwtjes van 2 verdiepingen. Alles goed in de verf. Onze appartementen zagen er binnen ook verzorgd uit en werden iedere dag door de roomservice bijgehouden. Het eten was van een behoorlijke kwaliteit en ruim voldoende gevarieerd voor een week. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuk animatieteam bestaande uit Schotse en Franstalige jongelui met een over de dag goed gevuld programma. Zwembaden tiptop ruim voorzien van ligbedden rondom. De bar's buiten kennen alleen niet lekker zittende stoelen. Dit in tegenstelling tot de lobby waar je 's-avonds heerlijk in een fauteuil of bank ploft onder genot van een drankje van de bar. Voor het complex ligt een rustige doodlopende weg en dan krijg je een smal keienstrand. Verderop (200m) is het wat beter. Het uitzicht is mooi. Het dorpje Analipsi was nog niet zo levendig toen wij er waren (eind april) Maar er zitten wat eettentjes en winkeltjes mocht daar behoefte aan zijn

Met oudere kinderen

• 9L zijlmans23-08-2014

relaxte vakantie!

dit hotel is rustig gelegen tegenover het strand, wil je dingen ondernemen raad ik aan een auto te huren of met de bus/taxi te gaan. eten was erg goed en veel variatie. animatie is voornamelijk frans/duits/engels, de gasten zijn voornamelijk ook frans. wij waren de enige twee nederlanders. geen russen. kamers waren netjes en werden elke dag schoongemaakt. personeel was heel vriendelijk. zwembaden waren super! en eigenlijk altijd rustig (wel je ligbedje voor het ontbijt even 'claimen' ) all inclusive was zeker goed, je kunt bij allerlei barretjes je drinken halen, ook goede cocktails behoren tot all incl.

• 7D. Broere16-07-2014

Goed hotel voor een heerlijke bijkom vakantie

Hotel ligt tegenover het strand. Er zijn 2 zwembaden waarbij 1 met veel schaduw. Bij de ander ben je afhankelijk van de parasols voor schaduw. Strand is geweldig. Super groot. Heerlijk rustig. Animatie was erg weinig te vinden. Voor kinderen was er animatie, alleen wel in het frans. Hotel heeft 1 buffet. Eerste week is het leuk uitproberen, 2de week: been there done that gevoel. Personeel is vriendelijk. Vond het super goed dat bij aankomst we meteen in de kamer konden ook al waren we om 13.00 al gearriveerd. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Handdoeken voor bij het zwembad moet je borg voor betalen (10 euro). Het is trouwens echt een familiehotel. Als je van stappen e.d. houdt is het niet de geschikte omgeving. Wel een goede uitval basis om met de bus/ auto op pad te gaan. Oh ja, wifi is aanwezig en gratis bij de receptie. Alleen vertoont wifi kuren als het weer wat slechter is. Dus 100% garantie dat je elke dag heel de dag wifi hebt is er niet.

4 tips over Hotel Europa Beach

• Jolanda, 05-07-2015

Kamers op de eerste en tweede verdieping zijn denk ik minder gehorig. Buffet wordt continu bijgevuld daardoor altijd vers. Koffie is erg goed voor Griekse maatstaven. (lijkt op DE koffie)\ Hele kleine gym en spa maar geen gebruik van gemaakt.

• D. Broere, 16-07-2014

Wij hadden de goedkoopste kamer. Die zijn prima! Als je zeezicht wil, wordt je dicht bij het theater geplaatst waar de animatie elke avond feest houdt. Het is een laagbouw complex, maar je bent zo bij het hoofd gebouw.

• L zijlmans, 23-08-2014

boek een excursie naar het eiland spinalonga. boek een excursie naar de zigeunermarkt op zaterdag in heraklion

3 vragen over Hotel Europa Beach

• Dian, 21-10-2016

Wie weet of deze hotel zoetwater zwembad heeft. Er staat aangegeven van wel maar ik lees hier allemaal berichten van niet. Iedereen schrijft alleen zoutwater zwembad.

• ronny, 13-08-2012

vraag ivm de dranken

graag info over de alcoholise dranken zijn deze gratis bv gin tonic whisky cola etc dank bij voorbaat

mertens jan, 09-10-2012

Ja alle lokale dranken zijn gratis van 10.00 tot 24.00 Voor internationale dranken moet er bij betaald worden.

• j.korf, 23-08-2010

wie weet

wie weet of er ook een handdoeken service is voor bij het zwembad

bubke, 29-09-2010

Te laat voor u wellicht maar misschien hebben anderen er iets aan. Bij de poolbar van het grootste zwembad kan je iedere morgen van 10-12 uur handdoeken halen/wisselen. Je betaalt eenmalig een borg van 10 euro per handdoek die je terugkrijgt als je ze inlevert.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats