4 tips over Hotel Europa Beach

• Jolanda, 05-07-2015

Kamers op de eerste en tweede verdieping zijn denk ik minder gehorig. Buffet wordt continu bijgevuld daardoor altijd vers. Koffie is erg goed voor Griekse maatstaven. (lijkt op DE koffie)\ Hele kleine gym en spa maar geen gebruik van gemaakt.

• D. Broere, 16-07-2014

Wij hadden de goedkoopste kamer. Die zijn prima! Als je zeezicht wil, wordt je dicht bij het theater geplaatst waar de animatie elke avond feest houdt. Het is een laagbouw complex, maar je bent zo bij het hoofd gebouw.

• L zijlmans, 23-08-2014

boek een excursie naar het eiland spinalonga. boek een excursie naar de zigeunermarkt op zaterdag in heraklion

• R.Bakker, 01-05-2015

Wij huurden een auto bij Corendon bij de hotelboeking. Dit was vrij voordelig gezien de prijzen die ter plaatse gevraagd worden.

We hebben een aantal aanbieders voor Europa Beach voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl