3 vragen over Hotel Europa Beach

• Dian, 21-10-2016

Wie weet of deze hotel zoetwater zwembad heeft. Er staat aangegeven van wel maar ik lees hier allemaal berichten van niet. Iedereen schrijft alleen zoutwater zwembad.

• ronny, 13-08-2012

vraag ivm de dranken

graag info over de alcoholise dranken zijn deze gratis bv gin tonic whisky cola etc dank bij voorbaat

mertens jan, 09-10-2012

Ja alle lokale dranken zijn gratis van 10.00 tot 24.00 Voor internationale dranken moet er bij betaald worden.

• j.korf, 23-08-2010

wie weet

wie weet of er ook een handdoeken service is voor bij het zwembad

bubke, 29-09-2010

Te laat voor u wellicht maar misschien hebben anderen er iets aan. Bij de poolbar van het grootste zwembad kan je iedere morgen van 10-12 uur handdoeken halen/wisselen. Je betaalt eenmalig een borg van 10 euro per handdoek die je terugkrijgt als je ze inlevert.