Hotel Europa Beach

• Animatieprogramma
  • Kinderopvang

92 reviews over Hotel Europa Beach in het Nederlands

• 8Miriam08-07-2019

Prettig verblijf, goede verhouding prijs-kwaliteit

Prettig hotel met leuke opzet (gekoppelde huisjes in combinatie Cycladenstijl met Minoïsche elementen). Goed eten, voor elk wat wils (voor vegetariërs zou het aanbod aan echte hoofdgerechten wat karig zijn voor een week). Schoonmaak van de kamervloer is matig. Service en vriendelijkheid verschilt van persoon tot persoon. Ligging is wat afgelegen. Tegen de avond, als het genoeg is afgekoeld voor een kuiertje naar het oude dorp van Analipsi, is het alweer te laat om op tijd terug te zijn voor het eten. Het is goed uitkijken geblazen overal met de drempeltjes en afstapjes. De zwembaden zijn prima, alleen het onderhoud van de trapjes laat wat te wensen over (zitten een beetje los), en de eerste trede is soms erg diep. Welness-center was tamelijk basaal. Bij navraag bleek het saunagedeelte ook echt alleen uit een sauna te bestaan, zonder koude douche, dompelbad, bubbelbad. Dichtbij zijn voldoende gelegenheden om excursies te boeken.

6Ligging

heerlijk hotel, aanrader

prachtige 8 dagen hier gehad

7Ligging

• 8avandus20-05-2019

Fijn verblijf met vriendelijk personeel

Erg tevreden over het verblijf, de service en de uitstekende buffetten. In het nabij gelegen dorpje is weinig te beleven. Tip voor natuurliefhebbers. Pal naast het hotel, aan het einde van de boulevard, ligt een interessant natuurgebiedje met een gevarieerde flora en fauna waar ik menig uurtje heb doorgebracht. Bekijk het maar eens op Google Maps

9Eten

• 8Peter Houben10-05-2019

goede prijs/kwaliteit verhouding

leuke vakantie, vriendelijk personeel. Goed eten, niet uitgebreid wel van goede smaak en kwaliteit. Bij zwembad meestal genoeg plaats, handdoek service ook goed. Zeker personeel aan de poolbar(Efi) altijd vriendelijk en staat klaar voor de gasten. enig minpunt de matrassen die zijn doorgelegen. Al met al goede prijs kwaliteit verhouding.

9Hygiëne

• 8A301-05-2019

Geweldig!

Je hoeft niet negatief te zijn over dit hotel. Eten is echt prima! Goed op temperatuur en gevarieerd! Personeel erg aardig. Kamers schoon! Wifi in het hele hotel!
    Zout en zoet water zwembad. Aanrader!

8Service

• 2018
    8Familie Stoop14-10-2018

Aanrader

Zeer vriendelijk personeel. Mooie locatie. Eten is prima, zowel bij ontbijt, lunch en diner voldoende keus, voor ieder wat wils. Kamers zijn iets verouderd, de badkamer wat ongelukkig, je moet in het bad douchen en dat is erg glad. De schoonmaak zou wat beter kunnen, er blijft op de vloer veel vuil/stof liggen. Bij ontbijt staat de koffie/thee wat ongelukkig in een hoek en daar zijn vaak lange rijen. Zeer fijn is de handdoeken service.

6Hygiëne

• Oude reviews

7Marc10-08-2018

eenvoudig maar goed hotel

late avond aankomst maar er was wel een coldplate geregeld. kamers zijn eenvoudig maar was wel schoon. zwembaden zijn zoutwater, wel voldoende bedjes . personeel is behulpzaam maar vriendelijkheid wisselt nogal vooral in de eetzaal. redelijk variatie met het eten maar niet altijd even warm. animatieteam doet erg zijn best maar is frans georiënteerd. wel jammer dat de koffieautomaten alleen maar koffie, espresso en warm water geven. cappuccino kennen ze niet. het is een prima uitvalbasis voor uitjes. een auto of scooter huren is niet duur.voor een weekje is het prima te doen als je niet heel hoge eisen hebt.

6Hygiëne

Met jonge kinderen

• 2017
    8Trudie01-10-2017

prima hotel

prima hotel. Minpuntjes heel dun WC-papier (dat je in een emmer doet ipv in de WC) en superbotte messen, waarmee je zelfs de broccoli niet doorgesneden kreeg

9Zwembad

• 9Fam. Arp25-02-2017

Goed verzorgd rustig hotel

Over heerlijke zwembaden met all inclusive service

10Zwembad
    9Eten
    9Kamers
    9Ligging

• 8Helma25-10-2016

Te lage beoordeling.

Ik vind niet dat dit hotel het cijfer krijgt wat het verdient. De kamers zijn schoon, dagelijks worden de handdoeken vervangen. Het eten is zeker niet onder de maat. Nee, kokend heet is het niet en als je er 3 weken zit, zal het gaan vervelen, maar dat is te verwachten. Er is volop variatie aan vlees, pasta, fruit, salades en toetjes. Het dorpje Analipsi stelt niets voor maar als je een autootje huurt kun je alle kanten op. Het animatie team doet zijn best..... De zwembaden zijn prachtig en er is volop ruimte omheen met meer dan genoeg ligbedden. De lobby is lekker druk bezocht ivm de wifi. Wij werden om 16 uur opgehaald en om 12 uur is uitchecktijd, maar we konden de hele dag nog gebruik maken van de faciliteiten en kregen een kamer om te douchen en om te kleden. Prima service dus. En....geen achterlijk bandje om je pols! Ik vind dat je met een gerust hart dit hotel kunt boeken. Zeker gezien de prijs!

10Zwembad
    7Eten

4 tips over Hotel Europa Beach

• Jolanda, 05-07-2015

Kamers op de eerste en tweede verdieping zijn denk ik minder gehorig. Buffet wordt continu bijgevuld daardoor altijd vers. Koffie is erg goed voor Griekse maatstaven. (lijkt op DE koffie)\ Hele kleine gym en spa maar geen gebruik van gemaakt.

• D. Broere, 16-07-2014

Wij hadden de goedkoopste kamer. Die zijn prima! Als je zeezicht wil, wordt je dicht bij het theater geplaatst waar de animatie elke avond feest houdt. Het is een laagbouw complex, maar je bent zo bij het hoofd gebouw.

• L zijlmans, 23-08-2014

boek een excursie naar het eiland spinalonga. boek een excursie naar de zigeunermarkt op zaterdag in heraklion

3 vragen over Hotel Europa Beach

• j.korf, 23-08-2010

wie weet

wie weet of er ook een handdoeken service is voor bij het zwembad

bubke, 29-09-2010

Te laat voor u wellicht maar misschien hebben anderen er iets aan. Bij de poolbar van het grootste zwembad kan je iedere morgen van 10-12 uur handdoeken halen/wisselen. Je betaalt eenmalig een borg van 10 euro per handdoek die je terugkrijgt als je ze inlevert.

• ronny, 13-08-2012

vraag ivm de dranken

graag info over de alcoholise dranken zijn deze gratis bv gin tonic whisky cola etc dank bij voorbaat

mertens jan, 09-10-2012

Ja alle lokale dranken zijn gratis van 10.00 tot 24.00 Voor internationale dranken moet er bij betaald worden.

• Dian, 21-10-2016

Wie weet of deze hotel zoetwater zwembad heeft. Er staat aangegeven van wel maar ik lees hier allemaal berichten van niet. Iedereen schrijft alleen zoutwater zwembad.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats