Appartement Eleni

37 reviews over Appartement Eleni in het Nederlands

aardige mensen

marjan
13-5-2017

eleni. een appartement met karakter. lekker dicht bij de zee. prima zwembad.

Gereisd Anders in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

Jos-Adrienne
31-10-2016

Het zijn ruime twee kamer appartementen,voor het naseizoen e.v.t met open haard in de huiskamer. Airconditioning en kluisje tegen betaling, zwembad niet groot maar te doen voldoende ligbedden en buitenbar. Eleni heeft een eigen restaurant aan de overkant,waardoor ontbijt of half pension tot de mogelijkheden behoort. Ook een gezellige (sport)bar met twee grote TV' om voetbalwedstrijden te volgen, tevens een biljart aanwezig. De appartementen zijn voorzien van elec.kookplaten en oven. Voldoende keuken gerei. Ruim balkon of terras. In het dorp zijn diverse supermarkten op korte afstand aanwezig, in de hoofdstraat een warme bakker. Diverse restaurantjes en winkeltjes. Geen disco's , vanaf eleni een groot strand aan eind van de weg 300 meter. Het is mogelijk om via het strand naar chersonissos te lopen ongeveer drie km. Bushalte aan het eind van de hoofdstraat voor heraklion € 3.15 pp enkel en naar chersonissos € 1.80 pp enkel. Bussen komen om de vijftien min. Beide richtingen. Bezoek aan heraklion de moeite waart. Bus stopt op busstation nabij centrum. Verder voor een super vakantie is eleni aan te bevelen de eigenaren Amalia en Nikos en Jorgos is niets maar dan ook niets teveel om hun gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen,bijkomstigheid Jorgos spreekt Nederlands. Amala en Nikos spreken Engels en verstaan Nederlands .

Gereisd Met partner in juni 2015

Geweldig adres

Sylvia Weggelaar
10-8-2013

11 jaar geleden kwamen we hier regelmatig en dit jaar zijn we terug gegaan, dit keer met kinderen. Zoals alle keren daarvoor hebben we een fantastische vakantie gehad. Nikos en Amalia ontvangen je als geen ander en het is altijd feest bij Eleni appartments. Onze kinderen waren vanaf dag 1 fan en willen volgend jaar weer. Aanrader!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Jan en Riet de Vries

meneer de Vries
3-8-2013

Hebben het weer uitstekend naar ons zin gehad bij Amalia en Nikkos. Altijd heel gastvrij en behulpzaam.. Ook de griekse avond met bbq was weer super. Komen zeker terug.

Gereisd Met partner in Wed Jun 12 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige vakantie

Bea en Tonnie
23-6-2013

Het is een geweldig accommodatie en de zee met zandstrand is om de hoek. Het ligt in een klein dorpje met vriendelijke mensen. Amalia, nikos en de kinderen zijn erg vriendelijk, je voelt je echt thuis.

Gereisd Met partner in juni 2013

Jaar 13...

marton_1
28-5-2013

Voor hen die naast een heerlijke vakantie, ook gastvrijheid hoog in het vaandel hebben, zijn hier meer dan op hun plek. wij komen hier slechts een jaar of 13 (soms twee keer per jaar)... En hebben hier al vele mensen van div. Nationaliteiten ontmoet, welke wij vrijwel elk jaar wel meerdere dagen in de vakantie terug zien. De meeste komen hier al vele jaren ( sommige meer dan 25 jaar). Dit geeft wel aan, dat de Fam. Halabalakis iets speciaal betekend voor de vakantie gangers welke hier op vakantie komen. Zodra wij het vliegtuig verlaten...... Zijn we een beetje thuis!!

Gereisd Met partner in januari 2013

Het is net of je weer thuis komt!

Romimana
7-10-2012

Wij komen al jaren bij Eleni Appartments en het is er elke keer weer net of je thuis komt. Alles is zo vertrouwt en Nikos en Amalia vangen je altijd met heel veel liefde op. Je hebt hier alles, een zwembad, ligbedden en een gezellige bar om 's avonds wat te drinken. Ook wordt er rekening gehouden met gezinnen met kinderen, die worden meestal achterin geplaatst dus dan hebben ze geen last van eventueel lawaai. Wij hebben met 2 kinderen wel voorin gezeten en we hebben nergens last van gehad. Maar het hele plaatsje is een aanrader, lekker eten bij Marina of Archistelios en het zandstrand is lekker dicht bij. Al met al we kunnen niet wachten om er weer naar toe te gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Super

Minshellu
3-7-2012

Het is een super plek in Analipsi!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad! De eigenaren (Emilia en Nikos) zijn ontzettend aardig. Je wordt erg lief en spontaan behandeld en ze staan altijd klaar voor hun gasten en als je niet bij hun logeert staan ze ook klaar voor je. Ook mogen we de BBQ avonden niet vergeten! Wij vinden hun appartementen complex geweldig, rustig gelegen en is ook dicht in de buurt van het centrum van Heraklion of Chersonissos. De bus verbinding is goed te doen naar beide plaatsten.

Het rest me een ding te zeggen, een echte aanrader.

Gereisd Met vrienden in juni 2012

Second home!!!

Margreet
23-6-2012

Mooie appartementen met t.v. en alle luxe die je maar kunt bedenken. Rustig gelegen en voor alle leeftijden toegankelijk. Amalia en Nikos zijn lieve mensen, die het iedereen naar de zin maakt; niets is hen te gek; ze doen het voor je! Vlak bij het strand en een mooi zwembad aan je voordeur, wat wil een mens nog meer? Wij komen er al vele jaren en helaas komen wij nog niet los van hen, dus binnenkort weer.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Beste plek in Analipsi

Sigrid
5-6-2012

Wij hebben een geweldige vakantie gehad mede door Amalia en Nikos. Lief en spontaan en staan altijd klaar voor hun gasten. Niets is hun teveel ook als je niet bij hun logeert. Wij vinden hun appartementen complex geweldig, rustig gelegen en toch in de buurt van het centrum van Heraklion of Chersonissos. Wij zijn 5 keer bij hun te gast geweest en gaan volgend jaar weer. Fantastische mensen, voelt als familie.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

• Overige servicesAutoverhuur

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eleni in Analipsi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eleni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.