Hotel Atlantica Sensatori Resort

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Sensatori Resort voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel Atlantica Sensatori Resort

• 7Nel Zweistra09-06-2019

Nooit meer

Engels kinderen hotel met zo genaamde adult gedeeltes zwembad en restaurant in het restaurant stikt er van de kleine kinderen die gewoon door het adult gedeelte komen er is totaal geen rust in het hotel en het entertainment is waardeloos vals zingen waar dan ook heel slecht eten begon goed tot dat ze thema avond gingen doen smaakloze hap ook in de aparte restaurant en moet je via al al 2 dagen van te voor reserveren vanaf 10 uur 10.01 is het al vol en het is de zelfde hap al het hoofd restaurant dag 1 een kamer aan de straatkant tegenover een Engelse pub na klacht geluidsoverlast een andere kamer de volgende dag boven het kinder zwembad

Met vrienden

• 9john blom05-09-2016

een fantastische hotel

Luxehotel en een goede uitstraling en vriendelijke personeel.

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Sincerely, Ioannis Pnevmatikakis Hotel Manager

• 8Koole02-06-2016

Heerlijk hotel

Dat het een prachtig resort is ,maar er wel veel jonge gezinnen zijn ,Er zijn twee verschillende gedeeltes voor volwassen en gezinnen met kinderen,dit vonden wij erg prettig in de main restaurant kon het erg druk zijn ,wij hebben er voor gekozen om de kleinere restaurants te kiezen ,zeker het ontbijt in de Griekse taverne was een verademing,maar heerlijke vakantie gehad ,erg mooie kamer zeer vriendelijk personeel en heerlijk weer ;)

• 9marc27-10-2015

luxe vakantie

Mooi resort voor jong en oud . Alleen het weer heeft ons in de steek gelaten.

Met jonge kinderen

• 10Filip23-06-2015

zeer mooi hotel

het hotel is zeer aan te raden om uit te rusten. Het eten was heel lekker, met voldoende variatie. Zeer kindvriendelijk, met apart zwembad voor de jongsten onder ons. Heel veel nette Engelse gasten, zeker ligzetels genoeg aan het zwembad. Goede uitvalsbasis om uitstappen te doen. Openbaar vervoer op 5 minuten wandelen.

• 7frank de beul16-05-2013

Culinair genot, alleen op papier !!

Resort is heel mooi, prachtige zwembaden, heel proper, heel vriendelijk personeel. Kamers ok,maar standaardkamers niet aan te raden, slechte ligging; Ontbijt ok en divers.Middag/avondmaal is wel wat anders, weinig variatie, altijd dezelfde vis (grill/saus),geen kwaliteit en zeker geen culinair genot (volgens vip selection).Geen 5 sterren waard,je verwacht toch wel iets anders !! Conclusie heel mooi resort maar geen 5 sterren ( eten ontgoochelend)

Dear Guest,

Thank you very much for your feedback. All reviews are taken under consideration so that we can improve ourselves providing you an unforgettable stay. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

• 9Ingrid Van Gasse27-06-2012

zeer verzorgd resort

dit resort is zeer goed onderhouden. Het eten is goed en gevarieerd. De boeking van de extra restaurants verliep zeer vlot. Mooie en propere kamers. Voldoende en comfortabele ligbedden aan de verschillende zwembaden. Service en personeel is ok. Kortom : we vonden dit een zeer goed hotel.

Sincerely, Ioannis Pnevmatikakis Hotel Manager

Met oudere kinderen

• 8Jolanda23-09-2011

Geweldig,maar geen 5 sterren!

Het is een groot speels opgezet hotel. De meest gasten zijn engels(wel erg netjes). De kamer die wij kregen(met zeezicht) was ruim en schoon. Er zijn twee kinderbaden en gelukkig ook twee zwembaden voor adults only. Het eten in het mainrestaurant was zeer goed en erg uitgebreid. De a la carte restaurants voegen eigenlijk niets toe qua kwaliteit en vaak moet je ook nog bijbetalen. Het entertainment was best goed. Het was een heerlijk hotel en een fantastische vakantie, maar de service van een echt tophotel miste een beetje. Het gaat om de puntjes op de i.

Ioannis Pnevmatikakis - Hotel Manager, F&B Manager - Operations, 15-09-2017

Sehr geehrte Gast,

Herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Alle Ihre Kommentare werden bei uns berücksichtigt. Wir hoffen Ihnen wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen,

• 0chantal21-06-2011

zeer goeg en mooi hotel

Net terug van een weekje kreta. Wij hadden een gewone kamer geboekt en kregen een swim up kamer.Het eten is zeer goed en het personeel vriendelijk.Het enige minpunt is dat er weinig animatie is en s'avonds niet veel te beleven is.Op 4km is er wel het levendige chersonissos(10euro met taxi) Wij komen zeker nog terug naar dit hotel

• 10Mireille10-05-2011

schoon en mooi tophotel

prachtig schoon, mooi en luxe hotel! Elke dag schoonmaak, schone handdoeken (ook voor bij zwembad), heerlijk eten, gratis wijn of drankje erbij. Geen all-in nodig gehad. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel vooral in restaurants.

Met jonge kinderen

1 tip over Hotel Atlantica Sensatori Resort

• Monique, 06-07-2015

lekker rustige omgeving, we hebben ons prima vermaakt

2 vragen over Hotel Atlantica Sensatori Resort

• A.Strijker, 09-05-2011

kamer

wie kan mij informatie geven van de kamers (nummers) met zeezicht/en zon in de middag.

• S . De Ryck, 22-04-2010

atlantica sensatori resort

Kan er mij soms iemand enkele inlichtingen sturen aangaande het voorgaande hotel ; zijn er koffie -thee faciliteiten op alle kamers? zijn alle restaurants inbegrepen in de prijs van VP ? is er mogelijkheid om all in bij te boeken ter plaatsen ? Kamer type 21 goed voor 2 pers, en het uitzicht ? Alvast bedankt !!

Marc, 02-07-2010

Wij hadden een swim-up suite type B, kamernr, 4001 hier hadden wij thee en koffie faciliteiten, strijkplank, strijkplank, 2 flatscreens, domotica systeem voor airo en verlichting, bubbelbad, massage douche, 2 wastafels. al met al een goed uit hotel. Probeer kamer 6005 te boeken, dan kan ik je garanderen dat je een super kamer hebt. Alleen het al la carte restaurant en het restaurant waar je buiten kunt zitten moet je betalen, de rest zit in volpension, de Thai is een echte aanrader. niet heel veel te doen in het dorpje, maar je bent zo met een taxi in een grote badplaats. Wij hebben er enorm genoten in ieder geval

Nikolas, 29-08-2011

Het Thais restaurant was iets waar we lang naar uitgekeken hadden maar vond ik een serieuze afknapper. Het buffet daarentegen was zeer verzorgd, het à la carte restaurant goed maar het best vond ik toch de Aroma Stone grill. We hebben er vorig jaar een prachtige vakantie gehad en hebben dit jaar dan ook besloten er terug te gaan. Enige minpunt is dat je de locatie van je kamer niet op voorhand kan boeken en dus risico hebt om naast het locaal café te vertoeven.

• VerzorgingAll inclusive, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras