Hotel Atlantica Sensatori Resort

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

49 reviews over Hotel Atlantica Sensatori Resort

• 2019
    7Nel Zweistra09-06-2019

Nooit meer

Engels kinderen hotel met zo genaamde adult gedeeltes zwembad en restaurant in het restaurant stikt er van de kleine kinderen die gewoon door het adult gedeelte komen er is totaal geen rust in het hotel en het entertainment is waardeloos vals zingen waar dan ook heel slecht eten begon goed tot dat ze thema avond gingen doen smaakloze hap ook in de aparte restaurant en moet je via al al 2 dagen van te voor reserveren vanaf 10 uur 10.01 is het al vol en het is de zelfde hap al het hoofd restaurant dag 1 een kamer aan de straatkant tegenover een Engelse pub na klacht geluidsoverlast een andere kamer de volgende dag boven het kinder zwembad

Gereisd met vrienden in juni 2019

• Oude reviews

9john blom05-09-2016

een fantastische hotel

Luxehotel en een goede uitstraling en vriendelijke personeel.

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Sincerely, Ioannis Pnevmatikakis Hotel Manager

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Koole02-06-2016

Heerlijk hotel

Dat het een prachtig resort is ,maar er wel veel jonge gezinnen zijn ,Er zijn twee verschillende gedeeltes voor volwassen en gezinnen met kinderen,dit vonden wij erg prettig in de main restaurant kon het erg druk zijn ,wij hebben er voor gekozen om de kleinere restaurants te kiezen ,zeker het ontbijt in de Griekse taverne was een verademing,maar heerlijke vakantie gehad ,erg mooie kamer zeer vriendelijk personeel en heerlijk weer ;)

Gereisd met partner in mei 2016

• 9marc27-10-2015

luxe vakantie

Mooi resort voor jong en oud . Alleen het weer heeft ons in de steek gelaten.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

• 10Filip23-06-2015

zeer mooi hotel

het hotel is zeer aan te raden om uit te rusten. Het eten was heel lekker, met voldoende variatie. Zeer kindvriendelijk, met apart zwembad voor de jongsten onder ons. Heel veel nette Engelse gasten, zeker ligzetels genoeg aan het zwembad. Goede uitvalsbasis om uitstappen te doen. Openbaar vervoer op 5 minuten wandelen.

Gereisd met partner in juni 2015

• 7frank de beul16-05-2013

Culinair genot, alleen op papier !!

Resort is heel mooi, prachtige zwembaden, heel proper, heel vriendelijk personeel. Kamers ok,maar standaardkamers niet aan te raden, slechte ligging; Ontbijt ok en divers.Middag/avondmaal is wel wat anders, weinig variatie, altijd dezelfde vis (grill/saus),geen kwaliteit en zeker geen culinair genot (volgens vip selection).Geen 5 sterren waard,je verwacht toch wel iets anders !! Conclusie heel mooi resort maar geen 5 sterren ( eten ontgoochelend)

Dear Guest,

Thank you very much for your feedback. All reviews are taken under consideration so that we can improve ourselves providing you an unforgettable stay. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Ingrid Van Gasse27-06-2012

zeer verzorgd resort

dit resort is zeer goed onderhouden. Het eten is goed en gevarieerd. De boeking van de extra restaurants verliep zeer vlot. Mooie en propere kamers. Voldoende en comfortabele ligbedden aan de verschillende zwembaden. Service en personeel is ok. Kortom : we vonden dit een zeer goed hotel.

Sincerely, Ioannis Pnevmatikakis Hotel Manager

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

• 8Jolanda23-09-2011

Geweldig,maar geen 5 sterren!

Het is een groot speels opgezet hotel. De meest gasten zijn engels(wel erg netjes). De kamer die wij kregen(met zeezicht) was ruim en schoon. Er zijn twee kinderbaden en gelukkig ook twee zwembaden voor adults only. Het eten in het mainrestaurant was zeer goed en erg uitgebreid. De a la carte restaurants voegen eigenlijk niets toe qua kwaliteit en vaak moet je ook nog bijbetalen. Het entertainment was best goed. Het was een heerlijk hotel en een fantastische vakantie, maar de service van een echt tophotel miste een beetje. Het gaat om de puntjes op de i.

Sehr geehrte Gast,

Herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Alle Ihre Kommentare werden bei uns berücksichtigt. Wir hoffen Ihnen wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen,

Ioannis Pnevmatikakis - Hotel Manager, F&B Manager - Operations, 15-09-2017

Gereisd met partner in augustus 2011

• 0chantal21-06-2011

zeer goeg en mooi hotel

Net terug van een weekje kreta. Wij hadden een gewone kamer geboekt en kregen een swim up kamer.Het eten is zeer goed en het personeel vriendelijk.Het enige minpunt is dat er weinig animatie is en s'avonds niet veel te beleven is.Op 4km is er wel het levendige chersonissos(10euro met taxi) Wij komen zeker nog terug naar dit hotel

Gereisd met partner in juni 2011

• 10Mireille10-05-2011

schoon en mooi tophotel

prachtig schoon, mooi en luxe hotel! Elke dag schoonmaak, schone handdoeken (ook voor bij zwembad), heerlijk eten, gratis wijn of drankje erbij. Geen all-in nodig gehad. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel vooral in restaurants.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Hotel Atlantica Sensatori Resort info