Appartement Anthoula Village

• Onvoldoende: 1 - 5

Slecht

Anita
31-5-2018

Wij waren ook in aanmehoula village.

We zaten in het nieuwe gedeelte.

Daar was geen Wi-Fi.

Dan moet je data kopen, want dat gaat hard in het buitenland.

Om de dag schone handdoeken is ook niet lekker.

Ik vond het eten oke, maar niet meer dan dat ,mijn partner vond het slecht.

De koffie ranzig.

Drank ontzettend duur bij het appartement.

Gemaakte vriendelijkheid is aan mij niet besteed.

Doe maar normaal!

En niet doen alsof ik 2 keer binnenkom.

Had je me de eerste keer niet gezien ofzo?

Toen begroette je me ook al.

Van 2 eenpersoons bedden hebben ze een bank gemaakt 😖.

De kussens stinken naar zweetvoeten.

8 zenders op tv.

Allemaal buitenlandse.

Kinderbadje pal naast groot zwembad😱

Kortom laatste keer anthoula village.

4 sterren?

No way!!

Wij komen nu al voor de 8e keer hier!! Geweldig!!

Leo en Marie-José van 't Hart
2-9-2017

Wij vinden er alles goed, je voelt je er meteen thuis!! Dat is ook de rede dat wij er

jaarlijks terugkomen!! Zeer gastvrij, kindvriendelijk, zeer netjes, Anthoula Village

verdient zeker weer een zoover award!! Wij kunnen geen min-punten bedenken

voor deze accommodatie!! Jaarlijks keren vele vaste gasten er terug!!

Heel goed en fantastich en gezellig personeel

jan voortman
5-11-2016

Goed en leuk appartement en betaalbaar ,want het is inclusief eten wat anders ook nog wel prijzig is .

We hebben een aantal aanbieders voor Anthoula Village voor je op een rij gezet:

Fantastisch, we gaan er volgend jaar weer heen.

Fam. van Egdom
11-9-2016

Wordt goed schoon gehouden, zowel de kamers als de terrassen, mensen zijn erg vriendelijk, het eten is prima en ziet er fris uit en wordt regelmatig bijgevuld

Het zwembad wordt regelmatig gecontroleerd en schoon gemaakt.

Naar het strand is het ongeveer 100 meter lopen en autoverhuur is heel dichtbij of te regelen via de eigenaar.

Katerina, de eigenaresse doet echt haar best om het naar je zin te maken.

Het is ongeveer 5 km voor hersonissos, waar je eventueel met de bus naar toe kunt gaan voor €1,80 enkele reis,

met de taxi voor € 10,00.

Ik snap alleen niet waarom touroperator weg is gegaan, heel moeilijk voor nederlanders om via een agentschap te komen.

Prima appartementen!!

Erna
17-8-2016

Hier voel je je echt welkom!!

Heerlijk wisselend eten in buffetvorm.

Prijs/kwaliteit echt goed.

Heerlijk

Fam v maren
1-7-2016

Alles was goed voor herhaling mooi appartement heerlijk rustig zeer goede bedden half pension voor iedereen lieve mensen staan gelijk voor je klaar niets is te veel eten is perfect voor ieder wat keuze genoeg strand lekker op loopafstand supermarkten ook

Fantatische Plek! Voor jong en oud!!

Leo van 't Hart
27-6-2016

Goede accomadatie, je voelt er als het ware:meteen "thuis"! Omgeving netjes, vlakbij het strand!Personeel klantvriendelijk en behulpzaam!Prijs acc.goed!Restaurant aanwezig,iedereen halfpension.Kamers iedere dag netjes schoongemaakt.Komen er dan ook graag ieder jaar weer terug!

Het personeel is vriendelijk en niets is hun teveel. Het eten is gevarieerd en goed, voor elk wat wils.

De appartementen en studio's goed, ruim en worden dagelijks schoongemaakt.

Er zijn eigenlijk geen min punten.

Maryenjan voortman
11-9-2015

Wil men een uitstekend appartement met heelveel service en echt heerlijk eten zowel s,morgens als s,avonds dan moet je beslist hier voor boeken.

De kamer was met 3 bedden verder W.C. met doucheruimte en wastafel tafel en 2 kasten op slaapkamer een geweldig balcon ,meer dan je hartje kan begeren het is echt voor herhaling vatbaar We begrijpen nog niet dat dit kan voor de prijs.Als ik in zeeland een huisje boek voor 1 week dan,kost het hier hetzelfde voor 14 dagen en inclusief eten.GEWELDIG

Grote teleurstelling

Teleurstelling
19-8-2015

Van die 8,9 begrijp ik echt totaal niks, en ik ben echt de moeilijkste niet.

Op internet staan alleen foto's van kamers met keuken.Wij hadden geen keuken of eettafel, het was belachelijk krap.

De bedden waren zo hard dat ik er de eerste 5 nachten continu door wakker werd wanneer ik me omdraaide. De douchekop hing nog maar net aan de muur en werd telkens weer warm en dan weer koud. Er werd niet goed schoongemaakt, de vloer was ronduit smerig.

Het eten was elke avond hetzelfde en vaak koud en heb er 5x een haar in gevonden.

De gastvrouw komt in eerste instantie erg aardig over maar het enige wat ze kan zeggen is 'hallo hoe gaat het' Zonder dat ze doorheeft dat ze je 10 minuten geleden ook al zo begroet had. De kluis zat niet eens vast aan de muur, daar hebben we wel 15 euro voor moeten betalen. Airco? 6 euro per dag..We wilden graag een rustige kamer, maar kregen er een naast de speeltuin. De parasols bij het zwembad zitten vast aan de grond.

We hebben een aantal aanbieders voor Anthoula Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anthoula Village in Analipsi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anthoula Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Anthoula Village scoort een 8.63 uit 10 op basis van 96 reviews.