Hotel TUI Magic Life Candia Maris

8.5Fantastisch

Griekenland, Kreta, Ammoudara (bij Heraklion)

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 887p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Sauna

135 reviews over Hotel TUI Magic Life Candia Maris

• 2019
    8Ton03-10-2019

We hebben het erg leuk gehad.

Het eten is zeer uitgebreid en zeer goed, het personeel erg vriendelijk en er is altijd voldoende ruimte in het restaurant. Geen gedoe met handdoekjes leggen en een prive strandje direct achter het complex. Rond het complex is weinig te beleven, maar gelukkig ben je met de bus in 15 min in Heraklion. Er wordt georganiseerd. De shows van het animatieteam vonden wij erg matig, daarentegen waren de muziekavonden met bv de BBQ erg leuk. Al met al een prima plek om vakantie te vieren. Er is wel een minpunt: in de 1e week hebben wij in de westveugel gezeten. Er lopen veel gasten door deze vleugel vanuit het hoofdgebouw naar het theater en de vrijstaande gebouwtjes. Dat gaf veel herrie, ook s nachts. Daarnaast heb wij een week last gehad van meerdere grote groepen zuipende en herrie makende jongeren. Daarom zijn wij de 2e week verhuist naar de oostvleugel. Ondanks dat je hier de doorgaande weg wel beter hoort was het hier een lekker rustig.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Menno en Claudia14-08-2019

Super verblijf in Candia Maris juni 2019

Mooi resort op maar 20 minuten van Heraklion. Je ziet de vliegtuigen maar hier heb je geen last van. Het hotel ligt in een wat stedelijke omgeving maar in het resort merk je hier niets van. In het plaatsje vindt je na 15 minuten lopen een aantal toeristen winkeltjes maar dat stelt niet veel voor.

Het hotel heeft kamers met balkon, terras, douche of bad. Omdat we geen hoge instap willen direct een douche aangevraagd. Prima Douche met krachtige straal. De kamer was netjes maar de bedden en stille airco perfect. mooi kluisje en ruime kast. Een groot balkon met een Wicker zitje.

Eten was ronduit perfect met variatie, kwalitatief hoog , een mooi buiten terras met zelfbediening ook voor de drankjes. Ook soms met bediening die altijd even aardig zijn. Ook een Taverne met snacks tussen de middag, gyros, salades, pasta’s etc. Erg lekker. Pizza “bar” met verse Pizza. 1x in de week een Barbecue op het terrein met grote tafels en live music

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Tommy22-07-2019

Superhotel!!!

Prachtig adult only hotel op een boogscheut van Heraklion. Hier word je verwend op alle gebied, werkelijk alle personeelsleden zijn supervriendelijke mensen. De maaltijden zijn enorm uitgebreid en verzorgd. Dit hotel is een echte topper!!!!

Gereisd met partner in juli 2019

• Oude reviews

9benvdven29-05-2017

supppper

schone kamer, ruim balkon. genoeg ligbedden. genoeg entertainment. Geweldig eten. heel vriendelijk personeel. Zover je over minpunten kan spreken, de wijn zou beter kunnen, en de cocktails ook. bar personeel is beetje gestrest. Maar dit is dan ook het enige min punt. Het ligt 15 min met de bus van heraklion. het heeft 4 zwembaden mooi terras.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Linda Bogaert16-09-2016

Super goed

Een hotel zonder kindjes ,rustig , vriendelijk ,netjes ,en zeer lekker van eten .top .Dank wij zijn uitgerust .🇬

Gereisd met partner in september 2016

• 9J. Kuperus07-07-2016

Een van de beste hotels op Kreta

Hebben negen dagen genoten in dit mooie, ruim opgezette hotel op maar een kwartier rijden van de luchthaven. Vriendelijke ontvangst in de nacht, waarbij er voor ons nog 4 sandwiches klaar waren. Kregen prachtige kamer met terras, waardoor we elke morgen zo de zee in konden om even te zwemmen. Overdag animatie bestaat uit zeer proffesionele sportlessen, dus neem uw sportkleren mee als u van leuke lessen houdt of wilt vermaken in de ruime sportzaal. Altijd genoeg ligbedden aan de zwembaden en op het strand. Wellicht een houten opgang op het strand en een strandbar ipv de zelfbediening daar, dat zou het nog beter maken. Eten elke dag geweldig en elke maaltijd voldoende keus.Elke dag een ander land als thema. Personeel aan receptie, kamermeisjes en Falia in Magicrestaurant heel vriendelijk. Barpersoneel daarentegen niet zo vriendelijk. Er is een goede autoverhuur in het hotel. Uit hotel rechtsaf vind je voldoende leuke winkels en supermarkten. Winkel in hotel verkoopt buskaartjes naar Heraklion. Bus stopt vlak voor hotel.Supermarkt tegenover hotel Agapi heeft Telegraaf van de dag zelf. Hotel is heel ruim opgezet, maar doet totaal niet massaal aan. Heeft een heerlijk breed strand, waar de bedjes heel ruim uitelkaar staan. Op onze laatste ochtend was er een gedeelte afgezet omdat daar een schildpad zijn eieren had gelegd s'nachts. Heel bijzonder. Hadden het gevoel dat we de enige Nederlanders waren in dit hotel, veel Duitsters en Engelsen. Toch hebben wij genoten in dit resort en denken erover om volgend jaar hier weer naar toe te gaan

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Marion27-06-2016

Fantastisch, mijn vijfde keer, kom in okt. weer!!!

Het personeel is zo goed en vriendelijk. Alle, van de receptie, over het bedienend personeel in de Magico, in de keuken, de obers in alle bars, de animatie.... misschien vergeet ik nu iemand...
    Het eten is ook supergoed en met heel veel liefde bereid. En deze club is supergoed geschikt voor alleenreizende!!!!!

Alleen gereisd in juni 2016

• 9Nancy20-06-2016

Prachtige vakantie

Super vriendelijk personeel. Vanaf het eerste moment voel je je hier welkom. Al je grieven kun je zonder probleem uiten en er wordt onmiddellijk iets mee gedaan. Guest relations Chryssa was de perfecte gastvrouw. We zijn ongelooflijk in de watten gelegd, meer dan in de andere Magic Life hotels waar we al geweest zijn. Kamer tip top onderhouden, aanbod eten zeer uitgebreid en lekker. Naast elk gerecht staat er een kaart met detail van de ingredienten. Er wordt ook rekening gehouden met mensen die allergieen hebben of glutenvrij moeten eten. Enige minpuntjes: ik mis een strandbar en iets comfortabeler stoelen op het strand. We hebben dit gemeld aan Chryssa en ze zullen hier iets aan doen. We gaan volgend jaar zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Jan en Paul19-10-2015

goed hotel moeite waard

Goed hotel. tuinkamer erg leuk. strand klein en rommelig duinlandschap met simpele bedjes maar wel lekker rustig. mooie zwembaden met betere bedjes. Prachtig uitzicht. Drankjes (geen originele) moet je zelf halen. Beetje armoedig om in de avondbar in de rij te staan voor een drankje. Poolbar gezellig. Vriendelijk personeel. A la carte niet bijzonder. Main restaurant afwisselend en goed met elke dag ander thema. Lekker rustig hotel zonder kinderlawaai. Bij aankomst Heraklion geen winkels op airport. Sigaretten in de winkels 3,50 20 st. In de buurt van hotel op 2km lopen een paar winkels en niet de moeite. Heraklion wel mooi voor 1 dagje. Al met al zeker de moeite waard voor een keer. Animatie goed en niet opdringerig. Elke avond live muziek en shows. Veel sport activiteiten. Gewoon een keer gaan. Voor mij een 8. Turkije (9,5)is all inclusive voor zelfde prijs een stuk luxer.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 10Gwen Kersemand12-08-2015

Geweldig!

fantastisch hotel met tal van faciliteiten en activiteiten. Zeer uitgebreid buffet met alle dag een ander thema voor het avondmaal. Super vriendelijk personeel ( zowel de bediening, animatie en onderhoudsteam). Perfecte mix van relaxen aan het zwembad en een half uurtje boogschieten, aerobic, spinning of salsa. Het aanbod aan activiteiten is ruim voldoende. Je kan hier een heerlijke dag afsluiten met een leuke show en daarna genieten van de ambiance op de dansvloer aan de party area. Wij hadden een superior kamer met een geweldige ligging. Dichtbij alle faciliteiten, rustig en met een prachtig uitzicht. Het gehele hotel is zeer proper en goed onderhouden. Adults only is een pluspunt. Het enige minpuntje dat wij konden bedenken was de zware schuifdeur naar het ( overigens grote) terras. Kortom, een echte aanrader! Ik begrijp de negatieve commentaren dan ook niet maar dit komt misschien omdat wij in het hoogseizoen zijn geweest en omdat dan de personeelsbezetting maximaal is.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Hotel TUI Magic Life Candia Maris info

• De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald