Hotel Sun

Hotel Sun

We hebben een aantal aanbieders voor Sun voor je op een rij gezet:

Traveltroef

2008

Zeer goed te doen

E. Meulenkamp
30-9-2008

Super schoon Hotel met een klein maar fijn zwembad. Strand is dichtbij. Leuke eettentjes binnen 10 minuten lopen.(ook naast de deur wel)Prima ontbijt voor Griekse begrippen.

Prima bedden. Jammer is de handdoeken eens per 3 dagen nieuw.

Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sun in Ammoudara (bij Heraklion), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.