Géén boekingskosten

• Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

12 Reviews over Santa Marina

• 7marcel m06-10-2019

Het strand maakt veel goed

Pluspunten zijn de vriendelijkheid van het personeel en de ligging aan een mooi zandstrand met genoeg bedden en plaats genoeg. De kamers zijn wat gedateerd en vooral de badkamer is te klein.Kluis is betalend en aan de receptie ipv op de kamer .Overal zijn er kunstmatige trappen gemaakt zodat het totaal niet rolstoelvriendelijk is. Zwembad maar aan één zijde te liggen . Hotel vooral gericht op échte fransen ,krijgen trouwens ook een ander bandje, en alle animatie is in het frans. Het eten was goed maar beperkt en weinig variatie. Ook niet altijd warm genoeg. Soep is gekleurd water. Cocktails worden aangevuld met een spuitpistool , meeste niet lekker. Prijs te duur

• 7Maurice M.05-06-2017

geen 4 sterren waard

De vriendelijkheid van het personeel en de service was top. De kamer werd goed onderhouden. Het hotel is gedateerd, heeft zijn beste tijd gehad. Dit hotel was geen 4 sterren waard. Tijdens ons verblijf hebben we enkele onweders gehad en als het regende werden er witte badhanddoeken aan de ramen in het restaurant gelegd om het water tegen te houden. Dat kon natuurlijk niet helpen, dus water onder tafels en stoelen. Het warme eten was bijna altijd koud. Er was weinig afwisseling in het warme buffet, de kwaliteit van het warme eten was pover. In het warm buffet kregen we regelmatig spek, hamburgers, balletjes, vleugeltjes van kip en karkas van kip met wat vlees en vel aan. We hebben één keer op 12 dagen tijd rosbief gehad, die was wel lekker. De vis was ook van een mindere kwaliteit, calamares kwam uit een doos. Heeft het met de crisis te maken of toch niet? Het ontbijt was heel goed, er waren alle dagen verse smoothies ter plaatse gemaakt, het koud buffet was ook goed en er was altijd veel vers fruit aanwezig. De dranken kwamen uit een spuitpistool en waren nep. Cocktails werden ook op deze manier gemaakt en smaakten ook naar niets. Wij namen gin tonic, omdat de tonic uit aparte flessen geschonken werd en niet uit het spuitpistool kwam. Wij hadden enkele problemen in de badkamer en die werden direct verholpen. De bedden zijn slecht (verenmatras en planken als bodem) en we hebben een mousse gevraagd om op de matras te leggen. Ze hebben onmiddellijk 1 dunne matras op elk bed gelegd als extra. Zeer kleine badkamer, de kamer is ook niet groot maar heeft wel een ruim terras. We hadden een zeer luidruchtige kamer, vlakbij de animatie, ook 's avonds veel lawaai van shows en disco. Er waren ook heel wat luidruchtige Fransen aanwezig, die werden aangemoedigd door het Franse club-animatieteam dat er alleen is voor de Fransen. 90 Procent van de vakantiegangers zijn Fransen, zij krijgen een rood armbandje, wij hadden een zilverkleurig armbandje en werden door de dragers van de rode bekeken als zijnde van een andere planeet. Ze dachten dat wij Duitsers waren. Er is ook veel lawaai aan de bar en receptie. De receptie en bar zijn in één en dezelfde ruimte. 's Avonds ook veel luidruchtige Fransen aan de bar, het lawaai was heel goed hoorbaar tot in onze kamer. Er zijn veel trappen in het hotel, dus zeker niet geschikt voor mensen die moeilijk te been zijn. Tijdens ons verblijf zijn er bij ons weten drie mensen van de trappen gevallen. Twee van hen hadden verwondingen met breuken, de derde gelukkig niet. Het hotel is ook niet rolstoelvriendelijk. De rolstoel kan niet in de lift. Het geheel was voor ons teleurstellend.

• 8jaap15-06-2015

Wij komen hier niet weer

Het hotel op zich is prima, netjes, vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten is goed en gevarieerd, kamers zijn netjes en worden dagelijks schoongemaakt. Het was minder prettig dat onze kamer in de kelder van het hotel gelegen was, het uitzicht was een bijna 3 meter hoge betonnen muur. Het animatie team was volledig franstalig en bedoeld om de fransen de gehele dag te vermaken. en de rest van de gasten werden totaal genegeerd. De franse gasten droegen een rood polsbandje en de andere gasten een wit polsbandje. Het animatie programma vindt plaats bij het zwembad en naast de hotelbar, dit altijd met grote stemverheffing en harde muziek. Ook voor kinderen werd er weinig tot niets gedaan, dit waarschijnlijk ook door de taal problemen. Hier zouden reisbureaus ook duidelijker in kunnen zijn.

• 5Andrzej17-06-2014

Francuski hotel

Hotel mimo swoich 4 nie należy do najmłodszych. Pokoje nie za duże choć czyste i codziennie sprzątane, łazienka malutka, klimatyzacja sprawna, w pokojach brak sejfów. Nie polecam pokoi z numerami 100-... Ponieważ to tak faktycznie suteryna, najlepiej mieć pokoje od numeru 300. Porażką jest animacja, prowadzona tylko przez animatorów francuskich z nastawieniem dla swoich gości. Inne nacje mają wrażenie wyalienowania. Plaża przy hotelu, z dobrym wejściem do wody, leżaki i parasole bezpłatne. Hotel raczej dla gości poszukujących spokoju ponieważ o godz. 23 życie zamiera. Zaletą jest usytuowanie w pobliżu licznych tawern, dyskotek i kawiarni. Osobiście więcej nie wybrałabym tej oferty ze względu na zdominowanie innych nacji przez Francuzów ( przeszło 80% gości to oni)

• 9Luc Wouters17-06-2014

Zeer goed hotel met heel vriendelijk personeel.

Santa Marina Beach is een uitstekend klantvriendelijk hotel met een goed restaurant in buffetvorm waar u ontvangen wordt door een zeer vriendelijke maitre. De kamers zijn net en worden dagelijks schoongemaakt. Als je door de prachtige tuin wandelt kom je na 30m aan het zandstrand Aan de bars tof en behulpzaam personeel. Het zandstrand

• 8Joyce12-01-2014

Heerlijke mix tussen ontspanning en activiteiten

Dit is een hotel met heel veel animatie en sportmogelijkheden. Dus wil actief doen kan dat, wil je dat niet dan kan dat ook. Het eten was echt ontzettend goed en afwisselend. Ook de cocktails bij de all inclusive formule waren goed. Wij zaten met een groep in de bungalow's in de buurt van de zee en die zijn ontzettend ruim en goed onderhouden. Ik heb een fijne week gehad in dit hotel, voor herhaling vatbaar!

• 7Keler03-11-2010

Endroit de rêve ....

Santa Marina , très bien situé .... accès direct à la plage au travers d'un grand parc. Les palmiers y sont nombreux et en fleurs au mois de septembre. C'est mon 2éme séjour en 10 ans, et je ne suis déçu en rien.... reste à savoir que la cuisine après un séjour compris entre 8 et 11 jours redeviendra la même.... c'est le " hic ".... le personnel est sympa.... les chambres OK, le prix un peu élevé.... l'ambiance est assurée.

• 7Angelique01-08-2008

Leuk hotel, goed eten, slecht drinken

Beetje verouderde kamers, maar wel goed schoongehouden, iedere dag. Vriendelijk personeel (op een enkeling na) en een bijzonder actief animatieteam (voor wie er van houdt). Van 10 uur 's morgens tot 11 uur 'avonds animatie! Het eten was bijzonder goed; veel variatie en veel griekse en italiaanse gerechten. Wat echter heel slecht was, was het drinken. Allemaal uit automaten en waarschijnlijk met kraanwater vermengd. Wij hebben drinken uit de supermarkt gehaald.Wat ook een minpunt was was het zwembad; qua diepte etc prima voor de kinderen, maar vaak heel erg vies, douches bij het zwembad werden ook niet of nauwelijks schoongemaakt. Deze minpunten maken dat de prijs/kwaliteit verhouding niet klopt. Dit hotel is 3 en halve ster waard. Wel een hele mooie tuin met mooie planten en palmbomen.

• 6J. Berkenbosch13-05-2008

Groot hotel, vriendelijk personeel, iedere dag wordt de kamer schoongemaakt, nieuwe handdoeken etc. Naar nederlandse normen geen 4 sterren waard. We vinden het hotel niet geschikt voor kleine kinderwagens. Het buitenzwembad is niet verwarmd en om er te komen moet je verschillende trappen op en af. Niet echt handig met kinderwagen. Er is geen duikplank, glijbaan of ander speelgoed. Bij het eten misten we de typisch Griekse gerechten; gyros, suzuki, souflaki etc. We zagen veel de zelfde gerechten voorbijkomen, of restjes van de lunch verwerkt in dinner. In ieder geval drie maal daags patat! De beloofde snacks werden niet gemaakt. De kamers onderling wisslen nogal qua ligging, uitrusting en grootte. Iets om bij het inchecken rekening mee te houden. Al met al vonden wij prijs/kwaliteit niet in verhouding. Geen tweede bezoek dus.

• 8J Jaspers05-05-2007

Mooi hotel met nieuw management, personeel was erg aardig ook voor de kinderen, animatieteam was er zelfs voor 3 kinderen. Buffetten waren goed en uitgebreid, ieder dag een ander buffet. We zijn in de eerste week van mei geweest met familie waar ook kinderen bij waren.

Hotel Santa Marina info

• WaterskiënBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden