Hotel Poseidon

3 reviews over Hotel Poseidon in het Nederlands

Gezellig en leuk

Griet,
17-10-2018

Klein gezellig hotelletje weliswaar op einde seizoen maar aan te raden voor wie niet de extreme luxe wenst. Niet ver van centrum Amoudara waar leuke restaurantjes en winkeltjes zijn.

Nooit meer

fam van den Akker,
15-10-2018

1e hotel was overboekt werden zo`n 500 meter in een ander hotel geplaatst, 2e geen lift aanwezig in dit hotel al snel lastig als je met je koffers naar boven moet, 3e iedere dag voor het ontbijt wat beneden geserveerd werd met dezelfde trap omlaag en weer naar boven. Trap was in de ochtend glad door water. Ontbijt stelde weinig voor enige wat te doen was was de koffie. Kamer zou na het lezen van de de site van hotel modern zijn echter het nog nooit zo`n armoedige toestand gezien als bij dit hotel. Dus nooit meer in dit hotel voor dat geld kan je wel iets beters krijgen lijkt me. :)

2008

Schone kamers!

We hebben een aantal aanbieders voor Poseidon voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Poseidon in Ammoudara (bij Heraklion), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Poseidon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.