Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

148 Reviews over Minoa

• 10Sanori12-08-2022

Fantastisch voor jong en oud, gastvrij, schoon en

Het was direct bij aankomst al een verademing. Mooier dan op de foto's. Fantastisch uitzicht op de zee, vriendelijk personeel, heerlijk en uitgebreid ontbijt, we hebben er 2x gedineerd, was super! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ruim genoeg appartement met fijne (regen-) douche. Ergens om terug te komen.

• 10Natuur
  • 9Frans Burgers18-07-2022

Een aanrader

klein complex, goede hygiëne,

• 9Natuur
  • 8A.13-06-2022

Heerlijk

Kleinschalig, gemoedelijk, gezellig, alleen Hollanders, ook mensen die er al jaren komen. Deze krijgen overigens wel voorkeursbehandeling, met andere toetjes 😊 en er zijn er die op de laatste dag tot einde van de dag in appartement mogen blijven, terwijl andere reizigers 12u uit het appartement moeten en hele dag aan het zwembad/binnenplaatsje moeten zitten. Niet echt netjes. Het eten voortreffelijk, winkeltjes vlakbij, verder is er niet veel te doen maar was ook niet het doel van onze vakantie. Vlakbij het vliegveld. Appartement schoon, netjes. Bediening goed, vriendelijk. Aan het strand bij Edem Island fantastisch! Eten en Bediening en locatie heel goed. Zwembad randje is wel viezig. Al met al fantastische plek om weekje te ontspannen, heerlijk.

• 7Natuur
  • 9Claudia van Dartel01-09-2020

Heerlijke plek!

Mooi gerenoveerd kleinschalig appartementencomplex! Praktische ligging; overal dichtbij (strand, winkels, horeca, dokterspost) en dichtbij de uitvalswegen. Super vriendelijk en behulpzaam personeel en lekker eten bij het restaurantje (iedere dag een ander dagmenu en spotgoedkoop)! Echt een aanrader!

• 5KMJM28-09-2019

Geen tweede keer meer

Wij zijn een stel van 28 en 32 voor ons is rond om het hotel niks te doen, weinig tot geen goede restaurants, of eventuele bars. Wij komen hier niet meer terug

1x schoonmaak gehad in 13 dagen helaas
    Verder viel het ons erg tegen

• 7Gonny02-07-2019

Super super super

Mooi kleinschalig complex. Wij zaten in het vrijstaande huis achter het parkeerterrein. Schitterend huisje met zelfs een wasmachine. Alleen de badkamer is hier wel aan vernieuwing/renovatie toe. Zwembad op het complex klein maar prima te doen. Veel katten op het complex, maar denk dat dit mede schuldig is aan alle gasten die de katten blijven voeren terwijl er nadrukkelijk gevraagd wordt dit niet te doen.... In de nachtelijke uren idd veel geblaf van honden maar ook daar kun je het complex niet de schuld van geven want kont toch echt van buitenaf. Strand op nog geen 200 mtr lopen waar de ligbedden gratis zijn bij een consumptie, bediening perfect en niet opdringerig. Amoudara zelf is niet groot, 1 grote winkelstraat, met genoeg restaurantjes sommige vele malen beter dan anderen. Mensen zelf zijn er super vriendelijk en niet opdringerig. Zou wel een auto huren en de omgeving lekker verkennen. Al met al voor herhaling vatbaar.

• 6Ladjuh24-06-2019

Voor ons niet weer

Kamers stonk ontzettend naar sigarettenrook. 2e dag kregen we een andere kamer, maar helaas, hetzelfde. Wij zijn toen naar Sundance gegaan in Koutouloufari. Touroperator ontkende het eerst maar uiteindelijk is het goed afgehandeld.

Verder s nachts blaffende honden in de omgeving.

• 9Fam.van der Leest17-06-2019

Dat Minoa een kleinschalig maar heel gastvrij hotel is,met alle voorzieningen op loopafstand.wij hadden ,net als vorig jaar een mooi appartement en werden tijdens ons verblijf verrast met een heerlijk ontbijt en diner!!Dit hotel voelt als Thuis komen.een aanrader!!!

• 10Anomiem14-06-2019

Super leuk complex! Erg nette appartementen. De service is uitstekend! Voor Panos de barman en Soula doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Mensen die zeuren over de keuken wat betreft keukengerei , sorry kan ik niet in meegaan! Amoudara is idd niet heel toeristisch. Maar je vind er alles wat je nodig hebt . Van leuke restaurants tot goede supermarkten. Strand super! Ook leuke strandtentjes! Ga zeker nog een keer terug. Wij hebben genoten met onze 2 kleine kinderen.

• 9Roos09-06-2019

Super geweldige ontspannen week!!

Het was weer een heerlijke week! Mooie appartementen het eten is super daar alles echt vers gemaakt. Heel erg vriendelijk personeel! Lekker zwembad ook voor kleine kinderen. Strand dichtbij leuke tentjes om te eten.

Appartement Minoa info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)