Appartement Minoa

128 reviews over Appartement Minoa in het Nederlands

Noooit meer

Sjaan,
9-10-2018

Omgeving: Je komt 24 uur in hondengeblaf te zitten en buiten het complex één vuilnisbelt; met rollator of kinderwagen slecht te lopen op de stoepen vanwege onregelmatig tegelwerk;

Slechte schoonmaak; wel prima bed/matras, doch alleen bedekt met een laken ;minimaal keukeninrichting; wel een magnetron, géén broodrooster( je wordt bijna gedwongen het ontbijt te nuttigen in het restaurant); nergens een kastje in de huiskamer om je spulletjes in op te bergen, zo ook in de slaapkamer geen nachtkastje om je privé in op te bergen;

Het strand is geweldig, zo ook de wat kleinere restaurantjes, echt prima!

WiFi uitstekend. Op het komplex veel kittens met moederkat en Dat wordt niet door iedereen op prijs gesteld. De leiding wil betalingen in het algemeen liever cash (zonder bonnetje ervoor te krijgen) dan per pin.

Voor ons was het complex in ieder geval time to cry.

Gereisd met partner in september 2018

Leuke accommodatie in klein straatje.

Henk en Trieneke,
14-9-2018

Prima strand, prima voorzieningen (restaurants, winkels, supermarkten).

Gereisd met partner in september 2018

Uitstekend!

Peter uit Utrecht,
16-8-2018

Mina en Panos zijn voortreffelijk als gastvrouw en gastheer. In de omgeving zijn nauwelijks goede restaurants te vinden, daarvoor moet je echt naar Heraklion. Bij de haven zijn prima restaurants en de bus en de taxi stoppen direct bij de haven. De taxiprijs is overigens per traject vast en laag. De kok van Minoa Apartments is prima en veel beter dan wat er in de omgeving wordt aangeboden. Maar op vakantie wil je wellicht niet altijd “in huis” dineren. In Amadoura is weinig vertier en dat kan een pluspunt zijn. Dus als je veel leeswerk hebt in te halen, dan zit je hier uitstekend.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijk rustig

Bokhorst,
5-7-2018

Heerlijke locatie, leuke ontvangst heel laat op de avond met een glaasje wijn. Volgende ochtend de hostess, maar daar ging niet veel vanuit. Ook jammer dat zij niet vertelde dat er 2 lijnen van de hop on hop off waren. Ontdekten we zelf toen we bijna weggingen!. Eten prima, heerlijk strand vlakbij!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Super!

I.koldenhof,
1-6-2018

Super vakantie gehad! Was onze eerste keer Griekenland dus ook Kreta. Wat een super lieve mensen werken daar. We gaan er zeker weer naartoe!

Gereisd met partner in mei 2018

Kleinschalig, mooi aangelegd en mooie inrichting.

Joke en Stef,
8-10-2017

Mooie inrichting, heerlijke regen douche, groot bed. Perfect eten, doet niet onder voor de restaurants. Ontbijt lekker en gevarieerd. Panos en Mina zijn erg aardig. Je kunt ook goedkoop een auto huren en parkeren op eigen terrein. Minpunten eigenlijk niet. Let wel op trappen lopen, er is geen lift. Panos brengt je koffer naar boven!

Gereisd met partner in oktober 2017

Ik kom zeker terug

Henny,
7-10-2017

Perfect verblijf gehad bij Minoa! Vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan, goede service. Het is kleinschalig maar dat maakt het juist gezellig. Als ik dan een nadeel moet noemen is dat er geen lift is maar dit weet je vooraf.

Kleinschalig complex vlakbij strand

Haar,
2-10-2017

Pluspunten:kleinschalig vlakbij strand. Winkels op loopafstand. Bushalte op loopafstand. Als je van rust zon zee en strand houd zit je daar goed. Verder is er niets te beleven.

Na vorig jaar in time to smile Artemis te hebben gezeten viel dat concept hier ver te zoeken.

Minpunten:geen lift!!! Dus als men moeilijk te been is heeft men echt een probleem als men niet op de begaande grond geplaatst kan worden.

Schoonmaak om de dag en heel summier,afvalemmers werden ook om de dag geleegd, niet heel fris als je wcpapier ook weggooit.

Ontbijtbuffet eentonig en werd slechts bijgevuld waardoor je mis greep.

Hostess deed haar werk en meer ook niet.kwam heel ongeïnteresseerd over.

Weinig bergruimte in de meeste 2 en 3kamer appartementen.

Er is in Amoudara niet veel te beleven

Fantastisch verblijf

Thomas en Marga,
15-9-2017

Minoa is een prachtig complex. Wij hadden een royaal appartement met een schitterend dakterras. Het appartement was geheel vernieuwd en was dan ook luxe te nomen. Er werd om de dag schoongemaakt. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten was ook goed. Het centrum en strand op loopafstand was heerlijk. Al met al heeft het ons twee fantastische weken opgeleverd. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in september 2017

Appartement was redelijk, zwembad gezellig, wel klein, geen gezellig dorpje,wat ons wel verteld was, paar leuke restaurants, goede busverbinding naar Heraklion, bijna het hele verblijf genegeerd door de reisleidster. Misschien doordat ik een opmerking over flinke stofwolken in ons appartement maakte. Ik weet het niet. Heenreis 3,5 uur vertraging, terugreis meer dan 4 uur vertraging. Wel vergoeding terug gekregen van touroperator.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Minoa in Ammoudara (bij Heraklion), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Minoa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.