Appartement Minoastersterster

7.4Goed

Griekenland, Kreta, Ammoudara (bij Heraklion)

Vanaf

147 reviews over Appartement Minoa

• 2019
    5KMJM28-09-2019

Geen tweede keer meer

Wij zijn een stel van 28 en 32 voor ons is rond om het hotel niks te doen, weinig tot geen goede restaurants, of eventuele bars. Wij komen hier niet meer terug

1x schoonmaak gehad in 13 dagen helaas
    Verder viel het ons erg tegen

Gereisd met partner in september 2019

• 7Gonny02-07-2019

Super super super

Mooi kleinschalig complex. Wij zaten in het vrijstaande huis achter het parkeerterrein. Schitterend huisje met zelfs een wasmachine. Alleen de badkamer is hier wel aan vernieuwing/renovatie toe. Zwembad op het complex klein maar prima te doen. Veel katten op het complex, maar denk dat dit mede schuldig is aan alle gasten die de katten blijven voeren terwijl er nadrukkelijk gevraagd wordt dit niet te doen.... In de nachtelijke uren idd veel geblaf van honden maar ook daar kun je het complex niet de schuld van geven want kont toch echt van buitenaf. Strand op nog geen 200 mtr lopen waar de ligbedden gratis zijn bij een consumptie, bediening perfect en niet opdringerig. Amoudara zelf is niet groot, 1 grote winkelstraat, met genoeg restaurantjes sommige vele malen beter dan anderen. Mensen zelf zijn er super vriendelijk en niet opdringerig. Zou wel een auto huren en de omgeving lekker verkennen. Al met al voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 6Ladjuh24-06-2019

Voor ons niet weer

Kamers stonk ontzettend naar sigarettenrook. 2e dag kregen we een andere kamer, maar helaas, hetzelfde. Wij zijn toen naar Sundance gegaan in Koutouloufari. Touroperator ontkende het eerst maar uiteindelijk is het goed afgehandeld.

Verder s nachts blaffende honden in de omgeving.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Fam.van der Leest17-06-2019

Dat Minoa een kleinschalig maar heel gastvrij hotel is,met alle voorzieningen op loopafstand.wij hadden ,net als vorig jaar een mooi appartement en werden tijdens ons verblijf verrast met een heerlijk ontbijt en diner!!Dit hotel voelt als Thuis komen.een aanrader!!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Anomiem14-06-2019

Super leuk complex! Erg nette appartementen. De service is uitstekend! Voor Panos de barman en Soula doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Mensen die zeuren over de keuken wat betreft keukengerei , sorry kan ik niet in meegaan! Amoudara is idd niet heel toeristisch. Maar je vind er alles wat je nodig hebt . Van leuke restaurants tot goede supermarkten. Strand super! Ook leuke strandtentjes! Ga zeker nog een keer terug. Wij hebben genoten met onze 2 kleine kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Roos09-06-2019

Super geweldige ontspannen week!!

Het was weer een heerlijke week! Mooie appartementen het eten is super daar alles echt vers gemaakt. Heel erg vriendelijk personeel! Lekker zwembad ook voor kleine kinderen. Strand dichtbij leuke tentjes om te eten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 6Fam. Jansen31-05-2019

1x nooit meer, niet om Minoa, saai en stil.

Minoa, Als je de vorige review lees, sluit ik me hier bij aan. uithandbord zit met ducktape vastgeplakt. Blaffende honden, geen toaster, geen koekepan, minimaal wc papier. geen plee borstel en trekker in douche voor het water. Koffiecup zijn 4 euro voor 10 cups, vreselijk duur. Mijn advies neem van huis mee. Of neem oploskoffie mee, (ps melkpoeder moet je heel goed zoeken) Geen handdoeken Service neem dus je handdoeken voor het strand Mee!!! Als een kat jongen krijgt zijn ze binnen 2 dagen weg, bij navraag wist niemand het. Katten liggen op de ligbedde, bedelen aan je huis en springen op tafel. Strand was Geweldig 10 min. lopen wel heel mul zand. Bedje gratis (wel drankje verplicht). Lopen over strand richting de bergen, kan kom je een soort riool tegen. Bah stinkt. Ook de Electrische centrale is regelmatig te ruiken. De omgeving is triest blaffende honden zelf op het dak van een huis. Angstig gewoon.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    5Sjaan09-10-2018

Noooit meer

Omgeving: Je komt 24 uur in hondengeblaf te zitten en buiten het complex één vuilnisbelt; met rollator of kinderwagen slecht te lopen op de stoepen vanwege onregelmatig tegelwerk; Slechte schoonmaak; wel prima bed/matras, doch alleen bedekt met een laken ;minimaal keukeninrichting; wel een magnetron, géén broodrooster( je wordt bijna gedwongen het ontbijt te nuttigen in het restaurant); nergens een kastje in de huiskamer om je spulletjes in op te bergen, zo ook in de slaapkamer geen nachtkastje om je privé in op te bergen; Het strand is geweldig, zo ook de wat kleinere restaurantjes, echt prima! WiFi uitstekend. Op het komplex veel kittens met moederkat en Dat wordt niet door iedereen op prijs gesteld. De leiding wil betalingen in het algemeen liever cash (zonder bonnetje ervoor te krijgen) dan per pin. Voor ons was het complex in ieder geval time to cry.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Henk en Trieneke14-09-2018

Leuke accommodatie in klein straatje.

Prima strand, prima voorzieningen (restaurants, winkels, supermarkten).

Gereisd met partner in september 2018

• 8Peter uit Utrecht16-08-2018

Uitstekend!

Mina en Panos zijn voortreffelijk als gastvrouw en gastheer. In de omgeving zijn nauwelijks goede restaurants te vinden, daarvoor moet je echt naar Heraklion. Bij de haven zijn prima restaurants en de bus en de taxi stoppen direct bij de haven. De taxiprijs is overigens per traject vast en laag. De kok van Minoa Apartments is prima en veel beter dan wat er in de omgeving wordt aangeboden. Maar op vakantie wil je wellicht niet altijd “in huis” dineren. In Amadoura is weinig vertier en dat kan een pluspunt zijn. Dus als je veel leeswerk hebt in te halen, dan zit je hier uitstekend.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

18 tips over Appartement Minoa

• Marte , 20-06-2014

Restaurant Ptousis op 10min lopen. Lekker eten voor acceptabele prijs (gem €40,-)en indoor speelplaats voor kinderen vooral druk bezocht door Grieken zelf

• Daan, 28-06-2012

De appartementen zijn heerlijk ruim met een groot balkon en de handdoeken en lakens werden regelmatig verwisselt, een mooi zwembad en op het terras kon je heerlijk in de schaduw zitten en vooral sávonds was het op het terras erg gezellig met de andere gasten.

• sophie, 28-06-2012

Wij hebben een supergoede vakantie gehad!!

4 vragen over Appartement Minoa

• slib, 20-10-2015

strand

is het goed te lopen naar het strand e.d daar ik moeilijk ter been ben ik bedoel zijn de wegen vlak

• Wouter, 20-08-2012

Bootverhuur

Hallo,

kan iemand mij helpen. over een aantal weken ga ik samen met mijn partner richting Minoa, heb er erg veel zin in. wij zijn ook groot fan van het huren van een bootje en daarmee de zee en het eiland te verkennen. weet iemand of dat dit ook in Ammoudara mogelijk is en zo ja heeft diegene dan een goede tip voor mij.

alvast bedankt voor de reactie

Mark, 31-07-2015

Dag Wouter, voor zover je vraag nog van toepassing is. Wij hebben dezelfde vraag gehad en ik ben in Amoudara langs een aantal bedrijfjes gegaan. Conclusie was dat je alleen maar boten kan huren inclusief een stuurman erbij. Kosten: vanaf 400 euro. Niet wat wij zochten. Buiten Amoudara hebben wij niet meer gezocht. Wat kun je verder huren? De typische kano's, jetski's en dergelijke. Dat kun je meestal op een strand huren, maar ik kan me voorstellen dat je dat niet zoekt.

• Gerda, 27-08-2011

kinderfaciliteiten

kan iemand mij vertellen of er in deze accomodatie ledikant, kinderstoel en badje wordt verstrekt? zijn hier extra kosten aan verbonden? ik zou met mijn dochter van 1.5 jaar willen gaan, maar kan hierover niets vinden

Marion, 28-07-2012

Ik heb een opblaaszwembadje en een kinderstoel gezien en ik geloof zeker dat ze ledikantjes hebben, maar misschien kun je ze in het Engels een mail sturen?

Appartement Minoa info

• Aantal sterrenstersterster
  • VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad