Appartement Marirena

GriekenlandKretaAmmoudara (bij Heraklion)

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Marirena voor je op een rij gezet:

2OnvoldoendeScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer appartement infoTonen op kaart

6 Reviews over Marirena

• 2Ton06-10-2016

Never nooit meer

Het verbaast ons niet dat we de accommodatie Hotel Marirena in Ammoudara op Kreta niet meer op de site van touroperator aantreffen. En we zijn daar reuze blij om. Indien dit wel zo was geweest hadden wij een vernietigende recensie geschreven op hun website, maar dat kan nu dus niet meer. Vandaar hier. Het hotel verdient de 3 sterren totaal niet.

Weliswaar was de kamer redelijk en werd ook schoon gehouden maar de verdere faciliteiten waren belabberd.

Wij hadden gekozen voor all-inclusive en dat hadden we beter niet kunnen doen. Het bier was lauw, de wijn was troebel, het eten te zout en verder ook niet te eten. Het begon al de eerste dag. De lunch was zo smerig dat we zijn opgestaan en de borden halfleeg hebben laten staan. Het diner was idem dito. En het ontbijt de dag daarna stelde helemaal niks voor. We hebben een enkele keer nog geprobeerd of het nog te eten was. Ok aan het ontbijt kun je niet veel verprutsen, maar de keuze was elke dag minimaal, 1 soort (droog) brood, Jus de Orange die 10 x verlengd was met water, elke dag keuze uit 1 soort ham en 1 soort slappe flauwe kaas, en dat elke dag hetzelfde. De Griekse yogurt leek volgens ons ook verlengd met water en hebben we na 1 half bakje ook maar niet meer genomen. De lunch hebben we na de eerste dag nog eenmaal geprobeerd. Tja aan sla en tomaat kun je niks verpesten, maar het ‘vlees’ en aardappels waren de left overs van de dag ervoor. Voor het diner zijn we tot 3 maal toe, na het bekijken, doorgelopen naar buiten en zijn elders gaan eten. De tussendoortjes, kunnen we niet vinden of het waren de slappe cakejes in een bakje dat onder de zon geplaatst stond. Niet eens geprobeerd. Het bier en de wijn was de hele dag gewoon te lauw om te drinken. Gelukkig werkte de ijskast op onze kamer wel en daar lag heerlijk eigen gekocht bier en wijn lekker koud. De wijn aan de bar was was regelmatig troebel en hebben we regelmatig laten staan. Andere mensen die dat ook vonden en daar iets over opmerkte aan de bar kregen te horen dat dat niet erg was en dat ze het maar gewoon moesten opdrinken. Wij hebben het dus gewoon laten staan.

Ik kan zo wel door gaan. Ik kan wel een klacht indienen, maar dat heeft nu geen zin. Er is ons op de welkomst bijeenkomst niet medegedeeld we dat we ons bezwaar al daar aan de receptie hadden moeten maken en dat we daarna pas in Nederland nogmaals bij touroperator een klacht kunnen indienen.

Het gaat ons niet zozeer om een genoegdoening of zo, maar we wilde eigenlijk een zeer negatieve recentie op de site geven om andere potentiele vakantie gangers te waarschuwen voor dit hotel. Maar gelukkig staat dit hotel niet meer op de site van touroperator en hebben we ons doel eigenlijk al wel bereikt.

De rest, de afhandeling van de boeking, het transport heen en weer, en de vlucht daar hebben we niks op aan te merken. Dat was allemaal prima. We hadden al eens eerder zeer goede ervaringen bij touroperator opgedaan met een reis naar Rhodos. Dus daar ligt het niet aan. Maar we hebben ons in ons hele leven nog nooit zo vergaloppeerd gevoeld als met deze vakantie.

• 2Didi09-08-2016

Puur bedrog

All inclusive betekend er alleen frisdrank, bier, wijn of warme metaxa tot 22h enkel koekjes van 18.00 tot 22h. Zelfs geen ijsje! De bedden zijn oude matrassen op bonnel veren, ook nog eens een plank als bodem! De kamers zijn oud en niet echt proper, middag eten van 13 tot 14h maar het hotel kiest zelf je middagmaal! En het is om de twee dagen het zelfde! Avond buffet is ok, maar heel beperkt, het ontbijt is belachelijk! Een gekookt ei, wat hartig beleg en rouwe groenten! Wij hebben Door deze omstandigheden vertrekken we morgen naar een ander hotel! Geloof de goede recensies aub niet! Volgens mij zijn ze nep

• 1Максим29-07-2015

Худший из всех, где я был

Останавливался в данном отеле с семьей на 10 дней в июле 2015. Номер: Бронировали семейный номер, а разместили в стандартном (0 этаж) с видом на корни деревьев, мусор и окурки. С верхних этажей постоянно летели окурки и испортили некоторые наши вещи. После переговоров с отельным гидом и владельцем, обещали поменять номер. Через 2 дня нам предложили переехать. К большому разочарованию, это оказался такой же номер, только этажом выше. Сам номер достаточно чистый, но ванная выглядит ужасно: ржавчина и грязь на стенах, занавеска в душе не работает, на полу всегда остается вода и переносится в сам номер. Кондиционер работает плохо. В течение нашего пребывания по ночам отключали электричество 4 раза на 2-6 часов (только в нашем блоке). Просыпались в духоте. В туалет без света ходить невозможно. В коридорах темнота, лифт не работал. Пытался дойти до ресепшена по темной лестнице, споткнулся и повредил обе руки. Не нашел ни одного сотрудника. Телефон в номерах не работает.

• 1ledjoe24-05-2014

a éviter

Draps sales Serviettes ramassées à terre, repliée sur le lit sans être changées Jus d'orange composé essentiellement de glaçons Le garçon vous fait payer une bière bouteille de 50 cl, rempli un verre de 33 cl et garde le reste de la bouteille Desserts inexistants ( 1 orange en rondelles pour 4 personnes) Moustiques à tous les étages cuvette des WC cassée etc ...

• 3Simone04-09-2008

Mai più!!!!!!

Si dice che al peggio non ci sia mai fine... ma qua effettivamente abbiamo superato il limite!! Evitate!!

• 3Karel Hermans11-08-2007

Für drei Sterne weit unter dem Durchschnitt. Vor allem beim Essen (Frühstück und Abendessen) nur das äußerste, unverzichtbare Minimum.

Appartement Marirena info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar