Hotel Marilena (Beach)

9.4Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Ammoudara (bij Heraklion)

9.4Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• Aan zee
  • All inclusive

228 reviews over Hotel Marilena (Beach)

• 2019
    7Josta Goedhart09-09-2019

Leuk, maar kon beter.

Het hotel personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Mijn kamer was netjes , elke dag wordt je bed opgemaakt en handdoeken verwisseld. Maar de kamer zelf en het toilet daar bestede ze niet zoveel aandacht aan naar mijn idee. Het eten was voor mij matig/ redelijk een leuke tuin waar je ook kunt eten. Zwembad standaard, niets bijzonders op de palmbomen na. Het hotel voldeed niet aan het predicaat 4 sterren. Meer 2 sterren ik had er meer van verwacht. Het is aan herinrichting toe, het straalt vergane glorie uit. Wil je op excursie boek het dan niet in het hotel. Kost veel duurder in het hotel. Het hotel zat vol Polen en Russen. Wat mij opviel is dat ze geen contact maken, ik reisde alleen en niemand die een praatje kwam maken, of daarvoor openstond. De ligging van het hotel is goed vlak bij een bushalte. Leuke drukke straat vol met tourisitische winkeltjes. Ik zou er niet meer naar toe gaan. Ik wil echt in een 4 sterren hotel verblijven.

Alleen gereisd in augustus 2019

• 7Wil de Jong03-09-2019

Heerlijk genoten van een korte vakantie op Kreta

We hebben genoten van de gastvrijheid van de Griekse mensen. En grote pluim voor het receptie personeel voor het oplossen van het probleem met het kleine en harde bed. We kregen een andere kamer met een prima bed waarin we heerlijk hebben geslapen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Ralph15-08-2019

Heel gezellig complex met mooie ligging.

Een hele leuke eenvoudig accommodatie met een prachtige ligging. Mooi zwembad, terras en bar. Super vriendelijke mensen, je voelt je er al heel snel erg welkom en thuis. Lekker ontbijt, heerlijk genieten op terras met een mooi uitzicht op Molivos. Een auto is wel nodig als je iets van Lesbos wil ontdekken. Een heel mooi eiland met nog veel authentieke plaatsjes en baaitjes. Kamers zijn blijkbaar allemaal iets anders, wij waren tevreden over onze kamer met mooi uitzicht op zwembad en Molivos. Je kunt er ook heerlijk eten als je er even niet op uit wil gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Esther en Frouke03-04-2019

Voor herhaling vatbaar!

personeel is erg vriendelijk en gastvrij en erg behulpzaam. Het eten (buffet) is elke dag anders en er is ruime keuze. Kamer is netjes en schoon. Wij hebben hier een prettig verblijf. Het is alleen jammer dat er nu op dit moment studenten(werkweek) verblijven, zij zijn duidelijk aanwezig. Helaas is het toeristenseizoen hier nog niet begonnen, waardoor de omgeving heel rustig is.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    8KEES08-09-2018

gewoon goed voor zijn geld

SNAP eerdere beoordelingen niet hebben een goed verblijf gehad hier met vriendelijk personeel en een schone kamer dagelijks schoonmaak en prima eten

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

2Ellie Norden19-07-2015

Vreselijk!!

Wij hebben hier samen met 200 andere gestrande reizigers 24 uur doorgebracht. Ik had gewoon medelijden met de mensen die hier 2 weken all inclusive verblijven. Het is er ongezellig, de plek is niet leuk en het eten is echt het ergste. Normaal zijn wij niet snel negatief over het eten. Maar dit was echt erg. Het is te gaar, niet warm en oud. Als je de eetzaal binnenkomt ontgaat je de eetlust al. BIj het ontbijt was de koffie koud en de sap lauw. De kamer was schoon, maar erg klein en bedompt. Gelukkig konden we naar 24 uur onze reis naar huis vervolgen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 3Marcel14-06-2014

Verschrikkelijk

Ik ben normaal positief ingesteld, maar wat een verschrikking is dit hotel. Het enige dat positief is is het personeel daar is weinig op aan te merken. De 3 sterren worden bij lange na niet gehaald, het onderhoud ligt erg ver achter en de kamers waren wel gepoetst maar vies. Het eten was karig en koud, de wilde katten vindt je er in het soort. De all inclusive geldt alleen voor bepaalde drankjes. Voor de rest inclusief een fles water moet je betalen. En als je iets wilt halen aan de bar sta je in een rij. Wij zijn na één nacht vertrokken naar een ander hotel....

Gereisd met partner in juni 2014

• 4Joyce12-01-2014

Vergane glorie

Wij hebben 9 uur in dit hotel verbleven voordat we besloten dat dit écht niet kon. De kamers zijn goed, alleen mocht je met 3 personen willen overnachten in een kamer dan wordt er over de bank een simpel laken heen gelegd... De stretcher die als alternatief aangeboden werd was bijna misdadig te noemen. Het eten is weinig afwisselend en niet goed heet dan wel koud. Het zelfde kan gezegd worden over het drinken, lauwe frisdranken ed. Katten zijn er in dit hotel in overvloed maar deze komen ook in de eetzaal wat dan toch weer minder. Als laatste gaf het zwembad heel erg af aan kleur, we leken wel smurfen toen we eruit kwamen.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 8georgio017-07-2012

Centraal gelegen

Wij werden vriendelijk ontvangen aan de receptie, ook het personeel in het restaurant was erg leuk. Kamer was netjes. Er is een fijn terras met uitzicht op het zwembad. In de buurt zijn tig winkeltjes, terrasjes en eettentjes. Hotel heeft een groot zwembad waar je baantjes kunt zwemmen! Naar het strand is het 5 minuten lopen via een zandpaadje. Hotel is ideaal gelegen voor uitstapjes naar oost, zuid en west. Naar de stad Heraklion kun je goed met de bus.

Gereisd met partner in juni 2012

• 4Wim en Cecil15-06-2012

Niet voor herhaling vatbaar.

Erg veel herrie van lallende en schreeuwende oosterburen tot diep in de nacht. Wij hadden gelukkig alleen logies met ontbijt, een plastic bekertje pils plus een bekertje echt niet te drinken slootwater €6,50. In de buurt waren wel heel gezellige eettentjes en het personeel in de ontbijtzaal was erg vriendelijk maar dat waren dan ook de enige.

Gereisd met partner in juni 2012

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen