Hotel Marilena (Beach)

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°8°
Hotel Marilena (Beach)
9,6

38 reviews over Hotel Marilena (Beach) in het Nederlands

gewoon goed voor zijn geld

KEES,
8-9-2018

SNAP eerdere beoordelingen niet hebben een goed verblijf gehad hier met vriendelijk personeel en een schone kamer dagelijks schoonmaak en prima eten

Gereisd met partner in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Vreselijk!!

Ellie Norden
19-7-2015

Wij hebben hier samen met 200 andere gestrande reizigers 24 uur doorgebracht.

Ik had gewoon medelijden met de mensen die hier 2 weken all inclusive verblijven.

Het is er ongezellig, de plek is niet leuk en het eten is echt het ergste.

Normaal zijn wij niet snel negatief over het eten.

Maar dit was echt erg. Het is te gaar, niet warm en oud. Als je de eetzaal binnenkomt ontgaat je de eetlust al.

BIj het ontbijt was de koffie koud en de sap lauw.

De kamer was schoon, maar erg klein en bedompt.

Gelukkig konden we naar 24 uur onze reis naar huis vervolgen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Verschrikkelijk

Marcel
14-6-2014

Ik ben normaal positief ingesteld, maar wat een verschrikking is dit hotel. Het enige dat positief is is het personeel daar is weinig op aan te merken. De 3 sterren worden bij lange na niet gehaald, het onderhoud ligt erg ver achter en de kamers waren wel gepoetst maar vies. Het eten was karig en koud, de wilde katten vindt je er in het soort. De all inclusive geldt alleen voor bepaalde drankjes. Voor de rest inclusief een fles water moet je betalen. En als je iets wilt halen aan de bar sta je in een rij. Wij zijn na één nacht vertrokken naar een ander hotel....

Gereisd met partner in juni 2014

Vergane glorie

Joyce
12-1-2014

Wij hebben 9 uur in dit hotel verbleven voordat we besloten dat dit écht niet kon. De kamers zijn goed, alleen mocht je met 3 personen willen overnachten in een kamer dan wordt er over de bank een simpel laken heen gelegd... De stretcher die als alternatief aangeboden werd was bijna misdadig te noemen. Het eten is weinig afwisselend en niet goed heet dan wel koud. Het zelfde kan gezegd worden over het drinken, lauwe frisdranken ed. Katten zijn er in dit hotel in overvloed maar deze komen ook in de eetzaal wat dan toch weer minder. Als laatste gaf het zwembad heel erg af aan kleur, we leken wel smurfen toen we eruit kwamen.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Centraal gelegen

georgio0
17-7-2012

Wij werden vriendelijk ontvangen aan de receptie, ook het personeel in het restaurant was erg leuk. Kamer was netjes. Er is een fijn terras met uitzicht op het zwembad. In de buurt zijn tig winkeltjes, terrasjes en eettentjes. Hotel heeft een groot zwembad waar je baantjes kunt zwemmen! Naar het strand is het 5 minuten lopen via een zandpaadje.

Hotel is ideaal gelegen voor uitstapjes naar oost, zuid en west. Naar de stad Heraklion kun je goed met de bus.

Gereisd met partner in juni 2012

Niet voor herhaling vatbaar.

Wim en Cecil
15-6-2012

Erg veel herrie van lallende en schreeuwende oosterburen tot diep in de nacht. Wij hadden gelukkig alleen logies met ontbijt, een plastic bekertje pils plus een bekertje echt niet te drinken slootwater €6,50. In de buurt waren wel heel gezellige eettentjes en het personeel in de ontbijtzaal was erg vriendelijk maar dat waren dan ook de enige.

Gereisd met partner in juni 2012

Vies en overvloed Oostblok/Balkan

Annelieke
22-9-2010

Kamer was op zich mooi en ruim maar ontzettend vies en bijzonder gehorig (met dank aan de slavische all inclusive gasten die lallend diep in de nacht op de gang liepen).. Ontbijtzaal was vies, vloer, tafels en buffet.. de eetlust vergaat je direct. Zwembad was overvol en als je niet voor 8.00 je handdoek neerlegde kon je er niet terecht...Service van de receptie was prima maar in dit hotel wil je gewoon NIET zitten of ooit terugkomen!!

Gereisd met vrienden in september 2010

Nooit meer!

LZ
16-9-2010

Hotel Marilena beach in Ammoudara bij Heraklion is één van de meest smerige hotels waar ik ooit ben verbleven. De kamers waren aardige ingericht op een loshangend gordijn na, maar het hotel was ontzettend vies en smerig. Zodra je in de ontbijtzaal naar de vloer en de tafelkleedjes keek, was de eetlust meteen vergaan. Ontbijt hebben wij dan ook aan het strand genuttigd. Dat het overgrote deel van de gasten van Russische komaf was, werkt ook niet erg positief.

Gereisd met vrienden in september 2010

NOOOIT MEER

gettoladys
10-8-2010

Hotel Marilena waardeloos hotel, eten erg slecht omgeving gaat wel als je het er een beetje kent, zwembad waardeloos, kamers waardeloos te klein, eetzaal waardeloos als je na 8 uur kwam was alles op en er werd niks bij gevuld. al met al een waaardeloos hotel maar de vakantie was geweldig aangezien we weinig bij het hotel waren we sliepen er alleen.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Prima voor 1 week

Paul en Dora Beerlage
25-6-2010

Veel te kleine eetzaal. Moesten in partijen eten. Als je rond 20.15 aan tafel gaat pech, er is niets meer! Bovendien wordt er dan niet meer aangevuld.

20% van de ligstoelen zijn defect, bovendien reserveren gasten in de vroege morgen de stoelen door er een handdoek op te leggen.

Wel een bijzonder vriendelijke bediening aan de poolbar! Maar, wees zelf dan ook vriendelijk. Ondanks dat wij al aankwamen om 11.15 uur kregen wij de sleutel om 15.00 uur. Veel vrienden gemaakt met Polen, Engelsen, Duitsers en Belarussien.

Gereisd met partner in juni 2010

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marilena (Beach) in Ammoudara (bij Heraklion), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marilena (Beach) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.