Géén boekingskosten

Appartement info

6 Reviews over La Stella

• 8Jan en Sjaan03-11-2010

Prima, voor weinig geld

Lieve mensen die altijd voor je klaar staan. We komen er al meer dan 10 jaar en bellen nu zelf met Stella om een kamer te reserveren.Er is een kluisje, tv, airco en internetaansluiting.

• 7a.viel21-12-2007

Vriendelijke mensen. Accommodatie wel zeer schoon, maar niet ( meer ) modern voor deze tijd. Overigens geen klagen.

• 7mies en gj20-10-2005

het is een net appartement. Stella houdt echt rekening met je, als er problemen zijn helpt ze en ze maakt schoon wanneer het jou uitkomt. het appartement ligt net aan een zijweggetje waardoor je nauwelijks last hebt van het verkeer. Je zit een paar meter van het strand, maar ook de winkels e.d zitten een paar meter de andere kant op. echt ideaal! voor jongeren en ouderen! een heerlijke vakantie!

• 9toon en joke v/d voort05-04-2005

waren hier sept 2002 alles perfect lekker eten mooi strand temp ok wat wil je nog meer

• 8irene29-01-2004

wij komen er al 7 jaar is echt iets voor een strand vakantie. je heb een dak boven je hoofd en een lekker bed wij nemen altijd een studio en zijn er erg over te spreken.winkels inderdaad om de hoek.(bus ook)niet geschikt voor echte stappers denken wij.app.is schoon.en bij poppy op het stand zit je volgens ons gebakken. maar het is maar net wat je wilt.in de buurt zijn genoeg eet tentjes te vinden voor ieder wat wils. als je iets wil weten over la stella mail me dan

• 9John en Esther22-01-2004

We hebben de vakantie van ons leven gehad. Het is niet zo dat het straatje waar het appartement aan ligt vol verkeer is en er is een Engelse pub aan de overkant waar gastheer George (op z'n Engels de beste man is gewoon Grieks) je de lekkerste cocktails serveert. En mocht je op zoek zijn naar een surrogaat moeder of oma zou ik zeker een bezoek brengen aan de Yellow chairs beach (meteen rechts het strand op) want beheerster Poppy, die zich overigens in het Nederlands verstaanbaar weet te maken, zal je prima in de watten leggen. Ideaal als je van de Griekse gastvrijheid wil proeven zonder je in een ultramodern toeristisch gebied te bevinden.

Appartement La Stella info

• CafeNiet beschikbaar