Hotel Dessole Dolphin Bay Resort

Hotel Dessole Dolphin Bay Resort
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Dessole Dolphin Bay Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Dessole Dolphin Bay Resort in het Nederlands

3 sterren, geen 4, maar toch prima vakantie gehad!

Gerda
7-5-2018

De bedden zijn hard en de kamers hebben hun beste tijd gehad, maar als je nu gewoon een 3 sterren hotel verwacht ipv 4 dan zit je hier hartstikke goed! Het eten was prima, de zwembaden helemaal goed en direct aan het strand. De service van het personeel is goed, ze willen je overal bij helpen. Wij zaten eerst in een verouderde familiekamer maar konden na 2 nachtjes (wat goed te doen was) naar een nieuwer appartement en dat was gewoon goed, groot ligbad etc. Het eten was ook lekker en uitgebreid. Geen hoogstandjes ofzo, maar alles is er wel. Ik vond het eten bij de beach tavern goed. Drankjes; geen coca cola, maar prima. Koffiemachine van Douwe Egberts, zelfbediening. Gewoon niks op aan te merken. Het plaatsje Amoudara heeft wat leuke souvenirshops met kleding etc. en genoeg restaurantjes. Oh ja, het animatieteam is super sympathiek. De show was hilarisch, zo slecht! Zwembad, glijbanen, zee, eten, echt prima. Mooie vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben ons vermaakt

nicole_raaijmakers
13-7-2015

Wij verbleven in een huisje en daar waren we erg blij mee. Het was erg rustig, waardoor we goed hebben geslapen. Jammer genoeg waren de bedden erg hard en was de badkamer niet schoon. Wel wordt het bed iedere dag opgemaakt en de prullenbakken verschoond. Animatie is goed: iedere dag zijn er volop sportactiviteiten te doen. Het team is niet opdringerig en vind het prima als je niet mee wilt doen. Ook zijn er per week minimaal 2 shows te zien. Het eten bij de Beach tavern (buiten) was het beste. Erg leuk en lekker is het schepijs dat je van 15.00 uur tot 17.00 uur kunt bestellen. Dit stond niet vermeld op de site van de touroperator, waardoor dat een leuke verrassing was.Helaas was het eten niet echt Grieks. Er is per week maar 1 Griekse avond en dat vonden wij erg jammer, omdat wij voor de Griekse specialiteiten kwamen. Ook de kwaliteit van het avondeten is simpel, een voorbeeld hiervan is de droge kip zonder saus. In de omgeving rondom hotel Dolphin Bay valt er niet veel te beleven.

2007

Vanwege overboeking zijn we hier terecht gekomen

Els
26-1-2007

Vanwege overboeking zijn we hier terecht gekomen.Helemaal geweldig dit jaar gaan we weer,dicht bij strand,entertainment voor jong en oud zo wel overdag als savonds,eten voor ieder wat wils (mijn kids zijn slechte eters)nette studios,vriendelijk personeel.etc etc weet u niet waar u naar toe wilt???kom naar dolphin bay in amoudara voor een geslaagde vakantie

Gereisd Anders in januari 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dessole Dolphin Bay Resort in Ammoudara (bij Heraklion), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dessole Dolphin Bay Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.