Hotel Club Magic Life Candia Maris Imperial

We hebben een aantal aanbieders voor Club Magic Life Candia Maris Imperial voor je op een rij gezet:

129 reviews over Hotel Club Magic Life Candia Maris Imperial in het Nederlands

supppper

benvdven,
29-5-2017

schone kamer, ruim balkon. genoeg ligbedden. genoeg entertainment. Geweldig eten. heel vriendelijk personeel. Zover je over minpunten kan spreken, de wijn zou beter kunnen, en de cocktails ook. bar personeel is beetje gestrest. Maar dit is dan ook het enige min punt. Het ligt 15 min met de bus van heraklion. het heeft 4 zwembaden mooi terras.

Gereisd met partner in mei 2017

Super goed

Linda Bogaert
16-9-2016

Een hotel zonder kindjes ,rustig , vriendelijk ,netjes ,en zeer lekker van eten .top .Dank wij zijn uitgerust .🇬

Gereisd met partner in september 2016

Een van de beste hotels op Kreta

J. Kuperus
7-7-2016

Hebben negen dagen genoten in dit mooie, ruim opgezette hotel op maar een kwartier rijden van de luchthaven. Vriendelijke ontvangst in de nacht, waarbij er voor ons nog 4 sandwiches klaar waren. Kregen prachtige kamer met terras, waardoor we elke morgen zo de zee in konden om even te zwemmen.

Overdag animatie bestaat uit zeer proffesionele sportlessen, dus neem uw sportkleren mee als u van leuke lessen houdt of wilt vermaken in de ruime sportzaal. Altijd genoeg ligbedden aan de zwembaden en op het strand. Wellicht een houten opgang op het strand en een strandbar ipv de zelfbediening daar, dat zou het nog beter maken.

Eten elke dag geweldig en elke maaltijd voldoende keus.Elke dag een ander land als thema. Personeel aan receptie, kamermeisjes en Falia in Magicrestaurant heel vriendelijk. Barpersoneel daarentegen niet zo vriendelijk. Er is een goede autoverhuur in het hotel. Uit hotel rechtsaf vind je voldoende leuke winkels en supermarkten. Winkel in hotel verkoopt buskaartjes naar Heraklion. Bus stopt vlak voor hotel.Supermarkt tegenover hotel Agapi heeft Telegraaf van de dag zelf.

Hotel is heel ruim opgezet, maar doet totaal niet massaal aan. Heeft een heerlijk breed strand, waar de bedjes heel ruim uitelkaar staan. Op onze laatste ochtend was er een gedeelte afgezet omdat daar een schildpad zijn eieren had gelegd s'nachts. Heel bijzonder.

Hadden het gevoel dat we de enige Nederlanders waren in dit hotel, veel Duitsters en Engelsen.

Toch hebben wij genoten in dit resort en denken erover om volgend jaar hier weer naar toe te gaan

Gereisd met partner in juni 2016

D-reizen

Het personeel is zo goed en vriendelijk. Alle, van de receptie, over het bedienend personeel in de Magico, in de keuken, de obers in alle bars, de animatie.... misschien vergeet ik nu iemand...

Het eten is ook supergoed en met heel veel liefde bereid.

En deze club is supergoed geschikt voor alleenreizende!!!!!

Gereisd alleenreizend in juni 2016

Prachtige vakantie

Nancy
20-6-2016

Super vriendelijk personeel. Vanaf het eerste moment voel je je hier welkom. Al je grieven kun je zonder probleem uiten en er wordt onmiddellijk iets mee gedaan. Guest relations Chryssa was de perfecte gastvrouw. We zijn ongelooflijk in de watten gelegd, meer dan in de andere Magic Life hotels waar we al geweest zijn.

Kamer tip top onderhouden, aanbod eten zeer uitgebreid en lekker. Naast elk gerecht staat er een kaart met detail van de ingredienten. Er wordt ook rekening gehouden met mensen die allergieen hebben of glutenvrij moeten eten.

Enige minpuntjes: ik mis een strandbar en iets comfortabeler stoelen op het strand. We hebben dit gemeld aan Chryssa en ze zullen hier iets aan doen.

We gaan volgend jaar zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2016

goed hotel moeite waard

Jan en Paul
19-10-2015

Goed hotel. tuinkamer erg leuk. strand klein en rommelig duinlandschap met simpele bedjes maar wel lekker rustig. mooie zwembaden met betere bedjes. Prachtig uitzicht. Drankjes (geen originele) moet je zelf halen. Beetje armoedig om in de avondbar in de rij te staan voor een drankje. Poolbar gezellig. Vriendelijk personeel. A la carte niet bijzonder. Main restaurant afwisselend en goed met elke dag ander thema. Lekker rustig hotel zonder kinderlawaai. Bij aankomst Heraklion geen winkels op airport. Sigaretten in de winkels 3,50 20 st. In de buurt van hotel op 2km lopen een paar winkels en niet de moeite. Heraklion wel mooi voor 1 dagje. Al met al zeker de moeite waard voor een keer. Animatie goed en niet opdringerig. Elke avond live muziek en shows. Veel sport activiteiten. Gewoon een keer gaan. Voor mij een 8. Turkije (9,5)is all inclusive voor zelfde prijs een stuk luxer.

Gereisd met vrienden in september 2015

Geweldig!

Gwen Kersemand
12-8-2015

fantastisch hotel met tal van faciliteiten en activiteiten. Zeer uitgebreid buffet met alle dag een ander thema voor het avondmaal. Super vriendelijk personeel ( zowel de bediening, animatie en onderhoudsteam). Perfecte mix van relaxen aan het zwembad en een half uurtje boogschieten, aerobic, spinning of salsa. Het aanbod aan activiteiten is ruim voldoende. Je kan hier een heerlijke dag afsluiten met een leuke show en daarna genieten van de ambiance op de dansvloer aan de party area. Wij hadden een superior kamer met een geweldige ligging. Dichtbij alle faciliteiten, rustig en met een prachtig uitzicht. Het gehele hotel is zeer proper en goed onderhouden. Adults only is een pluspunt. Het enige minpuntje dat wij konden bedenken was de zware schuifdeur naar het ( overigens grote) terras. Kortom, een echte aanrader! Ik begrijp de negatieve commentaren dan ook niet maar dit komt misschien omdat wij in het hoogseizoen zijn geweest en omdat dan de personeelsbezetting maximaal is.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Geweldig!

Gwen Kersemand
12-8-2015

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Super ! heel rustig en lekker eten

Fam. Depraetere
26-7-2015

Het hotel was Super ! het was heel rustig, geen kinderen. Heel lekker eten, alle dagen een ander thema van eten. Ligging was zeer goed, dicht tegen luchthaven en Heraklion.

Ik begrijp echt niet de negatieve commentaren. Iedereen was daar super tevreden over alles, klantvriendelijkheid, hygiëne, eten, kamer, animatie. Alles was zeker in orde.

weinig Belgen, weinig Russen, wel veel Duitsers, Zwitsers en Oostenrijkers, maar dit is echt geen probleem, zij waren ook super vriendelijk.

Wij hadden een super vakantie !!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

geweldig resort!

susandubbeling
1-7-2015

Lekker eten, zeer gastvrij, fijn resort en heerlijk ontspannen en rustig.

Gereisd met partner in juni 2015

• De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • VerzorgingAll inclusive
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Magic Life Candia Maris Imperial in Ammoudara (bij Heraklion), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Magic Life Candia Maris Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.