Géén boekingskosten

Hotel Atlantica Akti Zeus (Splashworld)

GriekenlandKretaAmmoudara (bij Heraklion)

5.7VoldoendeScore uit 49 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

49 Reviews over Atlantica Akti Zeus (Splashworld)

• 8Serpenti28-09-2021

Super vriendelijk personeel

Moest even wennen aan de drukte, veel Engelsen. Super vriendelijk personeel. Eten heel goed, a la carte was teleurstellend. Jammer van de energiecentrale naast het hotel, was geen fijn gevoel.

• 5Bianca19-08-2021

Leuke vakantie maar voor ons niet weer!

Na veel gestuntel en overleg bij het inchecken kregen we onze kamer. En wat blijkt deze hadden we niet geboekt. Dit voelde al niet goed. Terug naar de receptie. Ze zeiden dat wij niet naar de fotootjes moesten kijken. Wij lieten hun zien dat wij de superior kamer volgens hun website hadden geboekt. Wie hou je dan voor de gek? Uiteindelijk kregen we de volgende dag die kamer. De huur van de safe kregen we als tegemoetkoming. Anders betaal je 5 / 7 euro per dag. De koelkast was gevuld met 1,5 liter water en daar mochten we het 2 weken mee doen. De kamer werd 2 / 3 keer per week schoongemaakt. Het beddengoed werd op het bed gelegd. Die moesten we zelf maar opmaken. Aquapark: drank en eten moest daar betaald worden. Ontbijt, lunch, diner en snackbar: 80% hetzelfde. Vloer bij snackbar was een zooitje. 's Avonds een half uur in de rij staan voor een drankje. Kortom voor ons niet weer. Dit is geen all inclusive!

• 4Hans10-08-2021

Nooit meer hier naar toe.

Bij aankomst in hotel na 24.00 uur wilde we nog wat drinken. Ondanks all inclusive moesten we na 24.00 uur betalen en dat terwijl we die hele dag al kwijt waren. Kamer met ‘ balkon’ ( 1,2 mtr bij 3 mtr). Uitzicht was waardeloos, we keken op een verdorde tuin en een blinde muur. Koelkast werkte niet en na 4 x gemeld te hebben, werkte deze opeens. Stroom eraf op de kamer, dus weer naar de receptie. Die waren overigens behoorlijk chagarijnig. Bedienend personeel was wel aardig. Te weinig personeel, waardoor je lang op je drankje moest wachten.

• 4Anoniem10-08-2021

Nooit meer

We kwamen laat aan, werden verwelkomt door chagarijnige receptionist. Voor we naar de kamer gingen wilde we wat drinken. Ondanks all inclusive moesten we na 12.00 uur betalen, ondanks dat we die dag toch al kwijt waren. Waardeloos uitzicht ( we keken tegen een blinde muur aan) vanaf een balkon van 1,2 mtr bij 3 mtr. Koelkast werkte niet, stroom in de kamer uitgevallen. Veel te weinig personeel, konden alles totaal niet aan.Eten bij lunch en avondeten te koud.Wij gaan hier nooit meer naar toe.

• 4J de Gier10-08-2021

Nooit meer hier naartoe.Is je geld niet waard.

We kwamen s avonds laat aan en werden al redelijk gehaast geholpen.Op naar de kamer(vol verwachting).Bleek dus een kleine kamer te zijn met uitzicht op een blinde muur.We dachten nog even gauw wat te gaan drinken maar blijkt dus dat je na 12 uur voor de drankjes moest betalen terwijl we all inclusief geboekt hadden.Je moest ook elke dag je lunch en diner boeken. Op de foto’s ziet het er allemaal schitterend uit maar in de praktijk valt het zwaar tegen.Klagen helpt niet want je wordt redelijk onbeschoft geholpen.Wij vinden dit hotel geen 4 sterren waard.

• 9Rendrie04-08-2021

Zie mij er wel weer zitten!

Het hotel ligt buiten Ammoudara, heerlijk rustig en aan het strand. Wil je in de avond langs winkeltjes etc. dan zou je de bus, taxi kunnen nemen, lopen is te doen maar is zeker een half uur. Bij de glijbanen moet men 10 jaar zijn, lees de voorwaarden goed! Het is en de lengte EN de leeftijd, veel gaan er hier de mist in. Zwembadwater is erg schoon, prikt niet. Eten is verrukkelijk, altijd goede buffetten gehad. Corona maatregelen, mondkapje binnen vanaf 6 jaar, iedereen met eten opscheppen een plastic handschoen. Afstand houden wordt voor 90 procent gehaald, wil niet altijd lukken. Animatie was beperkt, aqua zumba is er wel iedere dag evenals darten en een kinderdisco. Vanwege corona is de sportzaal gesloten, die douche is er niet, eventueel kun je de kamer de laatste dag aanhouden. Heerlijke koffie en cappuccino is verkrijgbaar bij het terras bij de lobby.

• 4Mandy22-09-2019

Niet eens meer als ik geld toekreeg.

Het hotel is zijn gloriedagen voorbij. Vieze strandbedjes en ook in het restaurant. Zijn op vakantie met een baby en deze kan nergens het water in omdat het veel te koud is. Het babybad is zelfs het allerkoudst. De kamers zijn MEGA gehorig. Als er iemand over de gang loopt hoor je dit gelijk, laat staan praten.

Hotel ligt ook zeer afgelegen en naast een energiecentrale die behoorlijk stinkt.

Het enige voordeel is het eten, daar is voor een all inclusive niets op aan te merken.

Nooit meer!!!!!!!

Dear Guests

We regret to read that your overall holiday experience did not meet your expectations, despite the positive parts.

Our aim is to use these comments for further improvement.

With kind regards

• 10Daese V.05-09-2019

Aanrader

Als gescheiden papa alleen op reis gaan met jonge kinderen 11 en 8 was een uitdaging , het neemt een grote hap uit het gezinsbudjet maar dankzij de toewijding van touroperator te Knokke konden we toch een passende reis vinden in Last minute . Het was een prachtig niet overdreven groot hotel , met fijne kamers . Alleen stond het terras die een beetje aan de kleine kant was direct vol met opblaasbare zwembadspeelgoed :-) . Het eten buffetvorm super met een grote variatie , en ideaal voor kinderen. Het zwembad en de glijbanen was super , alleen jammer dat ze om alles te gebruiken van glijbanen 12 + moesten zijn . Aan het gewone zwembad misschien iets te weinig ligstoelen maar als men een handdoekje legt als je gaat ontbijten is dat ok . Heel veel gezinnen met kinderen dus je kleine waterratten gaan er snel vriendjes maken. Altijd wel iemand van touroperator aanwezig in het hotel dus als je vragen hebt is dat ook meegenomen , niet telkens de Vlaamse

Dear Guests,

Thank you for your review and for spending your holidays at Atlantica Akti Zeus.

It is always a pleasure and honour to receive such a positive review and a perfect rating.

• 7Ria26-08-2019

Het eten was fantastisch. Zoveel keus en alles vers. Als je dagjes weg wilt gaan, boek dan niet bij touroperator in het hotel. Aan de overkant van de weg bij het waterpark zit een lokaal reisbureau. Deze man is zo fantastisch. De dagtrippen zijn daar veel goedkoper en met luxere bussen dan bij de dames van touroperator.

Dear Guests,

It is always a pleasure for us to receive our guests’ positive ratings and comments, since our everyday efforts are concentrated into how to please all of our guests.

• 10Van der Steen10-06-2019

Supermooi, lekker eten, met fooi krijg je extra

Strand was minder, veel stokjes en steentjes. Te weinig ligbedden. Elke dag schoonmaak en bedden opmaken + handdoeken wissel. Badhanddoek is gratis, deze mag je om de dag omwisselen voor schone. Spuitcola, sinas e.d. gratis, Pepsi is betalen. Wel originele lipton ice tea zit in de all inclusive. Tapbier gratis, mythos bier betalen. Winkel op terrein is duur, bij de blue lagoon supermarkt is het een stuk goedkoper. Daar ook lieve zwerfkatten gevoerd, zijn wild op echt vlees. Fitness, 2 loopbanden, waarvan 1 stuk, 1 fiets, 1 gewichtapparaat voor diverse oefeningen. Niet a la carte gegeten, wij vonden het eten zo goed dat we graag de keuze in het buffet restaurant wilden. Laatste dag konden we douchen in het hok naast de fitness, hier liggen handdoeken en de deur kun je op slot doen. Animatie is Engels. Oh en een fooi geven bij bestellen van sterke drank doet wonderen voor de hoeveelheid die je krijgt.

Hotel Manager, HOTEL MANAGER, 18-07-2019

Dear Guests,

It is always a pleasure for us to receive our guests’ satisfaction and acknowledgement, since our everyday efforts are concentrated into how to please all of our guests.

Hotel Atlantica Akti Zeus (Splashworld) info

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden