Hotel Agapi Beach

7.7Goed

Griekenland, Kreta, Ammoudara (bij Heraklion)

7.7Goed

• Sauna
Meer hotelinfo

100 reviews over Hotel Agapi Beach

• 8PR07-08-2019

Geweldig zandstrand met voldoende bedjes

Heerlijk genoten van dit resort, goed onderhouden park en de bungalows zijn mooi gerenoveerd. Het zand strand is ruim opgezet met voldoende bedjes 😊. De hele dag kun je op diverse locaties zowel drank als spijs verkrijgen. Op het park en in het hotel is over alles goed nagedacht zodat alles soepel en rustig kan verlopen.

Met oudere kinderen

• 7Hoek07-05-2019

Rust eten en drinken en nog meer eten en drinken.

Mooie kamers aan het zwembad. Wel druk aan het zwembad op strand genoeg bedjes beschikbaar. Vriendelijke medewerkers heerlijke cocktails. De zelf ijsjes service bij t strand vonden de kinderen geweldig. Toch blij dat het bij 1 dag is gebleven hier hebben wij onze rondreis geëindigd al inclusieve. Niet aan ons besteed Griekenland heeft dan veel meer moois te bieden. Voor maximaal drie dagen echt relaxen top. Maar ga op zoek naar de straatjes verscholen in de bergen de restaurantjes die klein en authentiek zijn en vergeet vooral t zuiden niet daar is de WOUW factor!

• 2018
    7eddy vandenberghe16-06-2018

normaal niet meer

gaan daar reeds 10 jaar maar zien het achteruitgaan dresscode is 0 iedereen loopt er zo maar binnen zwemshort strandslippertje alles mag voor een 4 sterren hotel ???? heb er mijn twijfels over hotel is veel te duur geworden klant betaald de renovatie iedereen mag er ook komen luidruchtige amerikaanse studenten geen controle alles mag geen 4 sterren niet meer en zoveel meer

Met vrienden

• 9De Decker Marc21-05-2018

Zeer goed hotel

+Prima hotel met lekker eten, vriendelijk personeel, proper. De ligging is prima, tegenover het hotel zijn er verschillende winkeltje en bazaars, ook een standplaats voor taxi's en een bushalte. Aan de bar's heerst er geen druk gedoe. In de hoofdbar is er zelfs bediening aan de tafel. Het animatieteam was zeer goed, steeds wat te doen. s'Avonds steeds een optreden van een artiest of een show. Tuin en strand proper en goed onderhouden.

• Te kleine badkamer. All in formule is pover daar er voor vele cocktails moet bijbetaald worden. Geen bandjes voor all in, maar een all inclusive card. Weet niet hoe ze dit controleren,heb ze nooit moeten tonen. Hoofdbar mocht na de middag reeds open zijn. Dresscode bij avondmaal wordt niet nageleefd. Handdoekje leggen.

• 2017
    9Familie Goedefroot25-07-2017

Heel sympathiek en tof hotel, supergoed gelegen

Supervriendelijk personeel, héél lekker eten, mooie omgeving. Het hotel is niet heel groot maar toch groot genoeg. Je bent onmiddellijk overal, aan het zwembad, aan het strand, in de resto's. Het hotel heeft mooie tuin, mooi strand en mooi uitzicht. De animatie is redelijk soft , maar zo sympathiek dat je het wel appreciëert. Ook deze animators zijn vriendelijk en nodigen je uit om deel te nemen maar pushen niet. De all-in is echt goed en uitgebreid, ook de pannenkoeken aan het zwembad in de namiddag kunnen de kindjes goed appreciëren. Als je het hotel buitenkomt kom je in een levendige straat met winkeltjes, bars ,restaurantjes en ook niet onbelangrijk, een medisch centrum met hele goed en vriendelijk medisch team. Taxi en bushalte voor het hotel. Als je een excursie wil doen mag je zelf je lunchbox samenstellen tijdens het ontbijt in een koeltas die het hotel je geeft. Het hotel ligt ook zeer goed gelegen om mooie uitstappen te maken. Als je een auto wil huren kan je dit zeer goed schuin over het hotel bij Holiday Services. Vriendelijke dames, geven een goede prijs en goede auto en zijn flexibel als je een probleem tegenkomt. Opgepast daarentegen voor Holiday Cars een beetje verder. Ze zijn achterbaks en proberen je te bedriegen. Met behulpzame politie hebben we hier toch grotendeels geld teruggekregen. Slechts enkele minpuntjes aan het hotel: je moet heel vroeg opstaan om een plaatsje aan het zwembad te reserveren en de kamers zijn redelijk sober. Maar dit kan niet op tegen alle positieve punten van dit hotel. Een echte aanrader! Zowel het hotel als de streek. Veel te veel dat je in deze streek kan doen. Twee weken zijn zo gevuld!

• 7MISSW24-05-2017

Prachtig gelegen hotel

Dit hotel ligt fantastisch, direct aan het prachtige strand van Amoudara. Het park is erg mooi aangelegd met mooie tuinen vol palmbomen en hangmatten. Door de opzet heb je niet in de gaten of het druk is en dat is prettig. Overal gratis WiFi, zelfs op het strand! Service is top, maar het eten valt wat tegen. Erg eenvoudig, niets anders dan andere all inclusive formules, flauw en te stevig doorbakken. Ook in de andere eet locaties is dit zo, niet alleen in het main restaurant. Nog een nadeel zijn de extreem gehorige kamers! Oordopjes zijn hier een absolute must en ik had nog geluk met mijn verder rustige buren! Er verblijven hier vooral Duitsers, Engelsen, Fransen en helaas ook veel Russen. Geen enkele Nederlander tegen gekomen hier.

Alleenreizend

• Oude reviews

7Vakantieboef02-08-2016

Goed hotel

Wij zijn hier 2 weken geweest en gaan normaliter niet naar all inclusive hotels. Eten vonden wij prima maar na 1 week begin je er wel een beetje op af te eten. Personeel is echt erg vriendelijk ondanks het feit dat ze heel hard moeten werken. Voor kinderen is er niet veel op het terrein. Het was leuk geweest als er een groot zwembad was geweest met wat glijbaantjes enz onze kids van 6 & 11 hebben zich wel vermaakt maar vonden 2 weken eigenlijkmte lang. Wij hadden een familiekamer (2x 2 persoonskamer met tussendeur) prima maar wel beetje oud. Bedden goed (hard) elke dag schoonmaak dus prima! Alles is goed schoon! Kortom prima vakantie.

• 8Van ieperen24-05-2016

Schoon, netjes en goed...je voelt je echt gast.

Wat de mensen moeten weten!! Wij hebben het hier over een vakantie in het voorjaar dus we kunnen niet oordelen over het hoogseizoen. Agapi beach is een mooi en luxe hotel waar je nog echt als gast wordt behandeld. Het straalt een traditionele klasse uit die door bepaalde regels en gebruiken ook in stand worden gehouden. De sanitaire voorzieningen op het park zijn ruim en schoon. De kamers zijn niet groot maar van alle gemakken voorzien en schoon. Zwembad mooi maar simpel, niet echt een zwembad voor kinderen, voor de mensen die net als ik zich er aan storen(OOK HIER ZIJN ER MENSEN DIE IN HET HOLST VAN DE NACHT MET HANDDOEK EEN LIGBED RESERVEREN😩). Het eten is heel goed en lekker, maar een beetje Europees gericht.. Wie van traditioneel Grieks eten houd moet zo nu en dan elders gaan eten. Van de 3 bars op het complex is er altijd wel minimaal een open om een drink te scoren. 's Avonds aan de hoofdbar altijd wel vermaak door een artiest of door het animatieteam.

Het complex zelf is prachtig groen en zeer mooi gesitueerd.
    De ligging van het hotel samen met andere hotels aan het strand is niet echt in een centrum of plaatsje. Er is geen boulevard, maar aan de doorlopende straat achter de hotels is in het hoogseizoen zeker wel levendigheid te vinden. Echter als men vervoer heeft, is op slechts 10min afstand in het oude centrum van Heraklion een zeer gezellig en trendy uitgaansleven te vinden.

Kortom...leuke vakantie in een heel goed hotel.

• 6Pascal31-01-2016

Dubbel gevoel

Het eten was altijd zowat hetzelfde en de smaak kon beter (Maar dat is natuurlijk persoonlijk). Er was 1 redder voor meerdere zwembaden. Wij hebben bijna nooit een redder gezien aan het hoofdzwembad. s'Nachts hebben we een brandalarm gehad en gezien dit maar bleef gaan zijn we opgestaan en naar de receptie gegaan. Er was personeel handmatig de branddeuren op de verdiepen aan het sluiten. Aan de receptie zeiden ze dat we naar ons kamer moesten teruggaan terwijl er duidelijk iets niet juist was. Elke keer ze een reset van het brandalarm deden om het alarmsignaal te proberen uit schakelen sprong het terug aan wat een teken is dat er ergens een probleem is. Het was op het einde van de vakantie. Een geluk gezien wij niet meer op ons gemak waren. Veiligheid is duidelijk niet echt belangrijk ! Het hotel was wel mooi en de tuin was goed onderhouden. Wij hebben een koppel met een zoon van 16 jaar leren kennen en voor zijn leeftijd was er buiten het zwembad niets te doen.

• 9Cottyn17-08-2015

Goed vakantieoord

Wij hadden een gerenoveerde kamer in het bijgebouw. Alles was er proper. De badkamer was klein maar had alles wat je nodig hebt. Het eten is enorm lekker en er zit veel afwisseling in het eten. Het personeel is vriendelijk maar het kon geen kwaad moesten er nog enkele werknemers meer geweest zijn in het restaurant. Nu bleven de borden wat lang staan soms. De 3 zwembaden waren proper en over het hele domein is er plaats genoeg zodat iedereen een plekje heeft. De animatie deed hun best om er iets van te maken en contact te zoeken met de gasten. Indien er iets was, hielpen ze u snel aan de receptie. Buiten het hotel valt er niet veel te beleven. Er zijn wel winkels maar niet gezellig, hiervoor zocht je beter Heraklion op. De bushalte is aan het hotel zelf dus je kon gemakkelijk zelf eens heen en weer reizen. De tuinen in het hotel zijn wel erg mooi en rustgevend. Over het hele hotel zou je niet denken dat er zoveel gasten aanwezig zijn.

Met oudere kinderen

4 tips over Hotel Agapi Beach

• bs, 09-08-2013

De cocktails maken ze zoals je wilt, ook met echte merken gin, rum...., je hoeft het alleen maar te vragen, anders krijg je het lokale spul.

• Sofie, 01-08-2012

heel lekkere cocktails (oa: blue lagoon, pina colada, tequaile sunrise,enzz. de vlaamse PR is zeer behulpzaam en zeer vriendelijk

• Lorraine , 04-06-2013

tocht door de Imbros kloof (wel 3u bus om er naar toe te gaan) - bezoek aan Heraklion stad

3 vragen over Hotel Agapi Beach

• francine, 15-01-2015

informatie hotel

Ik lees in de brochure dingen ivm. kookkursus, atelier, ecotour, botanische tuin. zijn dit dingen die je in het hotel kunt doen of wat houdt dit in? Het staat bij All-in. Is het echt zo dat cocktails erbij zitten en hoe is het met het eten voor elk wat wils? Er staat ook op dat je één fles water krijgt bij aankomt, voor de rest zijn het geen flessen water of? Bedankt!

• kristof, 23-02-2012

info agapi beach

hallo , is het mogelijk enige informatie te krijgen over het hotel ? informatie inzake met bezienswaardigheden in de buurt , wat voor dranken er geserveerd worden , hoe het buffet eruit ziet , of er in de buurt openbaar vervooer is ed

mvg

kristof

Sofie, 01-08-2012

hallo, in het hotel zelf heb je keuze uit verschillende cocktails, ook cocktails die niet op kaart staan als je er na vraagt krijg je ze, ook verschillende frisdranken, bier, internationale dranken... het buffet is zeer afwisselend, 1x per je verblijf mag je ook a la carte eten (keuze uit grieks of itiliaans) wel op rijd reserveren. openbaar vervoer is er aan het hotel...

• Linsey, 16-01-2010

Familiekamer

Wie kan me meer vertellen over de familiekamers op Agapi Beach? Zijn hier 2 aparte kamers? Hoe zit het met de bedden? Zijn het volwaardige bedden of slaapbanken?

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen