Ammoudara (bij Heraklion)

We hebben een aantal aanbieders voor Ammoudara (bij Heraklion) voor je op een rij gezet:

accommodaties Ammoudara (bij Heraklion) met aan zee

Neckermann

Reviews over Ammoudara (bij Heraklion)

Geweldig

Jennifer,
    21-1-2019

Je ligt lekker aan het water

Het eten is heerlijk

Leuk animatie programma

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Was heerlijk

Janine,
    25-11-2018

Heerlijk hotel, mooie kamers. Aan het strand. Fijne bedden aan het zwembad, altijd wel plek. Eten was echt goed. Het enige minpuntje is het roken buiten aan de tafels in het restaurant. De bar is echt maar 10 meter verder! Zou fijn zijn als de mensen daar na het eten gaan roken.

Plaatsje zelf stelt niet veel voor,maar je kunt makkelijk met de bus naar Heraklion, is erg leuk.

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2018
    Nikoletta M, Hotel manager , 11-12-2018

Dear Mrs. Janine,

Thank you for your stay with us and the time spent to give us your feedback

We are pleased to read, that you had a wonderful holiday with us.

Your kind comment about smoking in the restaurant terrace will be taken in account

We wish you a Merry Christmas and a Happy New Year and we are looking forward to welcoming you back in the future

Your smartline Neptuno Beach team

Prachtige plek om heerlijk tot rust kunt komen.

Mw. Kaczorowski,
    16-11-2018

Een prachtig resort met een fijn schoon zwembad. Zeer kort gelegen aan de zee, waar een privé strand is voor de hotel/resort.

Het eten in een van de restaurant is zeer aan te raden, vooral het griekse restaurant (gelegen op het strand) maar ook het buffet restaurant is erg lekker.

De cocktails die je er kunt krijgen zijn overheerlijk en worden met veel liefde voor je gemaakt.

Er zijn verschillende activiteiten die er tijdens het verblijf gedaan kunnen worden zoals poolen en midget golf.

Samengevat een prachtige plek om alleen of met je partner heerlijk te relaxen.

Gereisd met partner in juni 2016

Prijs kwaliteit was TOP!

Patrick,
    13-11-2018

Prima hotel! Niet te groot en rustig gelegen. Het buffet was niet zo uitgebreid maar zeker meer als voldoende! Het eten was wel van zeer goede kwaliteit!! Dranken waren niet zo uitgebreid vermits All in formule. Cava of prosecco was dan vanaf 18u te verkrijgen. Dat was spijtig.

Gereisd met partner in november 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Gezellig en leuk

Griet,
    17-10-2018

Klein gezellig hotelletje weliswaar op einde seizoen maar aan te raden voor wie niet de extreme luxe wenst. Niet ver van centrum Amoudara waar leuke restaurantjes en winkeltjes zijn.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl