Hotel Kiani Beach Resort Family All Inclusive

Hotel Kiani Beach Resort Family All Inclusive

7Goed

Griekenland, Kreta, Almyrida/Kalyves

Je kunt vanaf nu meer dan 5.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 734p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Keulen
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Sauna

6 reviews over Hotel Kiani Beach Resort Family All Inclusive

• 2018
    9Fam van der Vleugel01-05-2018

Genoten van dit heerlijke resort!!

Na het lezen van de reviews van zoover, waren wij best huiverig wat ons te wachten stond. Wij herkennen niets van de negatieve berichten die zijn opgeschreven. Wij werden bij aankomst (22.30 uur) heel hartelijk ontvangen door Maria. Wij kregen nog sandwiches en fruit. De maisonette was helemaal super, met een minikeuken erin. Vervolgens zijn wij in de watten gelegd door het personeel. Wat werken ze hard en wat willen ze graag dat je het naar je zin hebt. Wij waren helemaal dol op Vangelis, Kostis en de keyboardman. Het eten was vers, gevarieerd en ze gebruikten de ingrediënten van de streek. Er was ook een speciaal Griekse hoek. De verse salades waren overheerlijk. Niets op het eten aan te merken. De animatie stond ook steeds klaar om het iedereen naar hun zin te maken. Top. Verder is de ligging perfect aan de zee en aan het zwembad. Wij hebben een auto gehuurd en de omgeving bekeken. Prachtig. Tips: Chania, Kloof van Imbros, ....

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

7Kate18-08-2017

Heerlijke vakantie gehad

Pluspunten: - Animatie/minidisco (erg enthousiast!! Vooral Eleni was super). - Erg overzichtelijk/alles dicht bij elkaar; hierdoor kindvriendelijk. - Buffet is vers en gevarieerd. Bij het ontbijt is er de mogelijkheid om verse jus te halen. - Ligging (het uitzicht is super). - Met de bus ben je binnen 15 minuten in Chania (mooi stadje om te bezoeken). - Receptie personeel (erg vriendelijk en staan voor je klaar). - Wifi werkt goed. - Autohuur via hotel. - Kleinschalig (ongeveer 110 kamers). - Veel verschillende nationaliteiten in het hotel: Engels, Duits, Frans, Pools..

Minpunten: - Schoonmaak; vooral de toiletten bij het zwembad waren vaak vies, ze worden maar 3 keer per dag schoongemaakt. Ook laten veel gasten hun kapotte spullen liggen en dit wordt pas laat opgeruimd door het personeel (luchtbed etc). - Sommige personeelsleden bij de beach bar negeren je en er kan geen glimlach vanaf. Dit hadden we ook soms in het restaurant. In het restaurant pak je ook het drinken zelf. Alleen als je wijn bestelt (extra kosten), dan komen ze dit aan tafel brengen. We hadden toch wel iets meer verwacht van de service in het hotel. Dit viel echt tegen. - Wij hadden een familiekamer met 2 aparte slaapkamers met een schuifdeur ertussen. Onze dochter van 6 sliep op een slaapbank die uitgeklapt was. Er lag een heel dun matras op wat niet veel voorstelde. Prima voor een kind van 6, maar niet voor een oudere kind. - Hier worden ook bedden gereserveerd vroeg in de ochtend. Er is altijd wel plek, maar wil je een plekje aan het zwembad dan moet je er vroeg uit.

Tip: Mocht je met een huurauto naar Elafonissi gaan, zorg dat je hier vroeg aankomt. Het is erg toeristisch geworden en de strandbedden en parasols zijn snel allemaal gereserveerd. Er is verder geen schaduwplek hier.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 4Jan29-04-2017

Het is een prachtig hotel maar het Eten is minder

Als je van aardappelen houd moet je zeker hier naar toe veder is hier niks te eten alles is koud en hard

Gereisd met partner in april 2017

• 9Annet van der Meule02-05-2016

Paradijsje

Een prachtige ligging aan het strand en met grote tuin met speeltuin voor de kinderen. Buffer was iedere keer vers en vaak iets anders. Heerlijke salades. Genoeg bedjes om het zwembad en aardig personeel. Jammer dat je voor je badhanddoek huurtoeslag betalen, maar voor deze prijs wat we betaalden voor dit all inclusive resort ga ik daar niet of klagen. Chania is leuk en zeker de moeite waard om te bezoeken, leuke winkeltjes en restaurantjes.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 9E.21-05-2013

Super hotel!!

Ruime kamers, vriendelijk personeel, erg proper, lekker eten. Groot speeltuig voor de kinderen, veel animatie... Top hotel!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 4Wim en Sien10-11-2010

Nooit meer

Tekst Wij zijn in oktober naar dit hotel gegaan. We hadden eerst Kayves beach geboekt maar een week voor vertrek zeiden ze dat dit hotel vroeger toeging. Dus konden we naar dit hotel gaan. Het was te zien dat het het einde van het seizoen was. Het eten was niet goed, het warm eten was gewoon koud of lauw. Het hotel was voor de helft leeg en ze waren alles aan het opruimen, zoals parasols voor onze hotelkamer proper maken, animatie was al gestopt tenslotte er waren nog kinderen aanwezig, de beachbar was al gesloten om 18 u ipv 23u. De prijzen waren heel duur in de beachbar. Het resort is ook afgelegen, je hebt er een auto nodig. Het was voor ons geen 5 sterren waard

Gereisd met partner in oktober 2010

1 tip over Hotel Kiani Beach Resort Family All Inclusive

• Jeanine peters, 01-05-2018 Rapporteren

Auto huren en eiland bekijken. Verkeer is heel rustig. Chania Elafonissi strand vroeg zijn snorkelen bij omega divers kloof van Imbros is 8 km en prachtig. Idee om eerst de auto bij het eindpunt te zetten en dan je al af te laten zetten bij beginpunt. Het kan druk zijn bij het eindpunt en daardoor langer duren voor taxi. Meer van Kournas

0 vragen over Hotel Kiani Beach Resort Family All Inclusive

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages