Appartement Huize Kalives

8Fantastisch

Griekenland, Kreta, Almyrida/Kalyves

Op vakantie geweest naar Huize Kalives?

8Fantastisch

Appartement info

Meer appartement info

4 reviews over Appartement Huize Kalives

• 2018
    8Alex11-06-2018

Lekker genieten.

Prima accommodatie, met zwembad en mooie tuin, direct aan het strand. Wij waren in het voorseizoen en het was er nog rustig. Wellicht in het hoogseizoen meer last van gehorigheid. Eigenaar dagelijks aanwezig. Regelmatig verse voorraad sinaasappels uit eigen kweek. Grote supermarkt op 50 meter. Enkele tavernes op loopafstand. Het BEGIN van centrum van Kalives (langgerekte plaats) ligt op 500 meter en dan is lopen best nog wel een stuk (heen en terug). Vooral voor mensen die wat minder ter been zijn. Wel heeft de eigenaar 4 fietsen voor de gasten gratis te leen. Grotere plaatsen zoals Chania en Rethymnon zijn het bezoeken waard en zijn zeer makkelijk (en goedkoop) bereikbaar met het openbaar vervoer (bus).

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

7familie16-08-2017

heerlijk verblijf

Huize Kalives is een echt Grieks appartement. Eenvoudig maar wel alles aanwezig wat je nodig hebt. De grote van het appartement is prima. Badkamer was wat aan de klein kant maar dat zijn we gewend van de Grieken. De derde slaapplaats is minder. Het is meer een bank dan een slaapbank. Gelukkig had onze zoon er geen problemen mee. Het zwembad is groot genoeg voor de aanwezige mensen. Fijne ligbedden met parasols staan bij het zwembad. Je hoeft GEEN handdoekje te leggen. Plek genoeg. Het zandstrand is een paar meter verder op. Op het complex staan speciaal bedjes die je mee kan nemen voor op het strand. Schoonmaak liet wel een te wensen over.Jammer. Het is een prima uitvalsbasis om Kreta te verkennen. Huur een auto. Een goede supermarkt zit nog geen 100 meter verder op. Het plaatsje Kalives vonden wij niet veel voorstellen. Geen gezellige winkelstraatjes of zo. Wel genoeg restaurantjes om te eten. Er zitten 2 goede bakkertjes in de hoofdstraat waar je erg lekker brood kan halen. We hebben hier een heerlijk vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Florie10-12-2016

Prachtig appartement met zwembad en direkt aan zee

Rustig plaatsje, gezellige tavernes en enkele winkeltjes. Bij de ernaast gelegen accommodatie (Al My) kon je ook prima eten, zowel voor de lunch als avondeten met goede service. Prima uitval basis voor uitstapjes (wij hadden een auto gehuurd voor enkele dagen).

Gereisd met partner in mei 2016

• 8P van Splunter09-08-2015

Heerlijke vakantie in kleinschalige accommodatie

Eenvoudige zeer schone accommodatie met heerlijke tuin en zwembad. Woonkamer / keuken en slaapkamer voor 2 personen, evt. extra persoon op ligbank in woonkamer. Keuken met 2 pitten en redelijke uitrusting. Airco in slaapkamer ( incl.), goede bedden. Doucheruimte erg klein maar voldoet. Zes keer per week goede schoonmaak. Terras met zon en terras met schaduw. Enige nadeel van deze accommodatie is de naastgelegen beachclub die regelmatig tot 's avonds laat overlast geeft met muziek en spelende kinderen in de bijbehorende speeltuin. Voordeel ervan is dat je dichtbij een café frappe kunt halen of er kunt gaan lunchen! Supermarkt en tavernes zeer dichtbij , zee op 20 meter. Ligbedden en parasols gratis mee te nemen naar het strand. Gratis fietsen.

Gereisd met partner in juli 2015

0 tips over Appartement Huize Kalives

0 vragen over Appartement Huize Kalives

Appartement Huize Kalives info

• ZwembadBuitenzwembad

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking