Appartement Gianna's

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag28°20°

We hebben een aantal aanbieders voor Gianna's voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Gianna's in het Nederlands

Geweldig!

Marianne
25-10-2012

Heerlijk appartement, in een kleinschalig complex met een fijn zwembad met apart kinderbad. We zaten in het superior appartement bovenin het gebouw. Het was herfstvakantie, dus veel andere toeristen waren er niet. Maar Almyrida is een leuk plaatsje, met een mooi en heel geleidelijk aflopend zandstrand, waar we erg dichtbij zaten. Het is maar 40 minuten rijden vanaf de luchthaven van Chania. Naast het appartement was een fijne bakker waar we 's ochtends brood haalden. Mooi schoon, als je wilt wordt het elke dag schoongemaakt, en ze zijn heel relaxed. Kortom: we gaan hier vast nog eens naar terug!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2012

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gianna's in Almyrida/Kalyves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gianna's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.