• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Almyrida/Kalyves

Fijn strand, genoeg aanbod van restaurants.

Mir, 11-5-2017
    Wij hadden ons verblijf vlakbij het strand, er zijn diverse restaurants.Wij vonden Icarus het beste, gerechten rond 15 euro Levendig centrum van Kalyves, maar geen disco's en bars. Vond ik wel erg prettig. Voor meer vertier kun je het beste naar Chania gaan.

Rustig plaatsje in een leuke omgeving

jacques, 3-5-2017

Almyrida is een klein, rustig plaatsje aan de zee met een leuk strand, genoeg

restaurantjes en een paar kleine supermarkten. Het huren van een auto is

noodzakelijk, maar je hoeft niet ver te rijden om leuke plaatsen te zien,

restaurantjes te bereiken , of de stad Chania te bezoeken. (leuk, druk, toeristisch).

Rustplaats voor ouderen

Limburgse Knert, 7-9-2016
    Er is in het dorpje niks te doen. De bus verbindingen naar Chania en Rethymnon zijn zeer goed en kosten niet veel

Kleine plaats met diverse eetgelegenheden en bars.

P van Splunter, 9-8-2015
    Rustige plaats waar voor jonge mensen niet veel te beleven is. Voor ouderen echter prima, diverse tavernes , gemoedelijke sfeer, fijne rustige stranden en dichtbij allerlei leuke plaatsen en opgravingen.

Mooie kust met de Lefka Ori op de achtergrond.

Mischa67, 10-5-2014
    Almyrida is leuker als je van boulevard/ terrasjes houdt en een een keer wilt karaoke tot diep in de nacht. Kalyves is leuk als je van dorpsleven houdt en geen behoefte aan boulevard/ karaoke. Beide zand/zeer fijn kiezelstrand, mooie omgeving met olijf en sinasappelboomgaarden. Heerlijk om te wandelen!
Almyrida/Kalyves scoort een 7,5 uit 10, op basis van 15 reviews