Hotel Vasia Ormos

8.9Fantastisch

• Animatie

52 reviews over Hotel Vasia Ormos

• 7fam van Muiden27-07-2016

Op de goede weg, nog stappen maken

Rustig redelijk luxe complex, beweegt zich net onder de 4 en moet op een aantal belangrijke punten nog stappen maken om op 4 nivo te komen en, nog moeilijker, om er ook te blijven. Men moet zich eerst bewust worden op welke doelgroep men zich nu wil richten. Wij waren er met 2 tieners en voor hen is er echt helemaal niets te doen. Denk dat dit een ideale locatie is voor stellen, jong en oud, en jonge gezinnen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9José en Tiema Vinck12-07-2016

super de luxe

super de luxe hotel, niet zo grootschalig.mooie kamers,schoon en fris.het eten is ook ook goed en alles wordt steeds bijgevuld. leuke eetzaal in de buitenlucht.2 mooie zwembaden met genoeg ligbedden.niet te vergeten het zeer vriendelijke personeelen de vriendelijke manager.bijna geen kinderen en jeugd aanwezig. vlakbij centrum agios nikolaos. voor 5 euro te bereiken met een taxi. wij gaan zeker terug naar dit uitstekende hotel. is een echte aanrader wanner je niet van een massa hotel houdt. chapeau voor alle medewerkers en de manager dimitris. ga zo door.en een mooie omgeving aan de zee gelegen

• 10Quincy08-07-2016

Fantastisch hotel en een heerlijke vakantie

Een schitterend hotel aan een romantische baai. Het eten is heerlijk en het personeel bijzonder vriendelijk. We hebben een geweldige vakantie hier!

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Fam T.07-07-2016

Prima hotel

Met partner en baby van 1 jaar 8 dagen geweest.

Hotel: Schoon! Fris! Zeer vriendleijk personeel wat ook zeer gek ik met kinderen! Kamers: Schoon! Fris! Iedere dag schone handdoeken/ badlakens. Wel aan de kleine kant, zeker met baby. Gang is erg gehorig! Dit hebben we aangegeven en daar hadden ze meer over gehoord en gaan hier wat mee doen gaf manager aan. De baby kon slapen in een campingbedje. Deze was niet goed meer, bodem was kapot waardoor deze niet lekker meer lag. Matrasje was erg dun en hard. Minpuntje dus. Omgeving: MOOI!! Aan een baai (tussen hotel en strand een weg) klein strandje, kiezel. Supermarkt in de buurt, Auto huren kan aan de overkant van de weg. Aanrader want Kreta is erg mooi! Eten in het hotel: Prima! Gevarieerd en lekker! Snacks waren niet heel veel geloof ik, er lag vaaak cake en wat broodjes. Zwembad: 2 kleine zwembaden met ligbedden en parasols. Netjes allemaal

Over het algemeen dik tevreden!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 9Tamara Rutjes05-07-2016

Top hotel!

Hotel Vasia Ormos is top! Het is een kleinschalig hotel. Er zijn 2 zwembaden. Deze zijn vrij klein maar dit maakt het juist gezellig! Kamers zijn heel mooi en het is allemaal fris. Alles is net nieuw vanwege renovatie. Heerlijke stortdouche.

Het restaurant is ook fantastisch met een mooi uitzicht en lekker buiten eten. Van alle all inclusive hotels die ik heb gehad vond ik het eten hier het beste. Ook het buffet is relatief kleinschalig maar dit maakte juist dat de kwaliteit enorm goed is! Lekker vers en goed warm. Zelfs verse jus bij het ontbijt dat ook inclusief is.

Tip: huur een dag een auto via de reisleiding en ga naar Matala in het zuiden: voormalig hippiedorp met een super mooi strand en gezellige strandtentjes. Als je door de bergen gaat kom je door schattige dorpjes en zie je het Griekse leven. Het is trouwens handig om een routeplanner te downloaden alvorens je op pad gaat zodat je deze offline kan gebruiken tijdens de rit.

• 9Anna28-06-2016

Ontzettend genoten, heel leuk hotel.

Heel vriendelijk personeel, goed eten, kamers werden elke dag schoon gemaakt. Handdoeken service voor bij het zwembad is super. De sfeer is heel prettig. Er waren voornamelijk Belgen en Nederlanders. Dit hotel is zeker een aanrader!!

• 10Peter Diepeveen25-06-2016

Top

Top gastvrijheid en vriendelijk personeel. Een aanrader. O Nasa het eten gevarieerd en lekkerrrr☀️😎🙋

• 10Rob Hoogerwerf24-06-2016

Prachtig nieuw hotel

Een heerlijke week in hotel vasia ormos gehad. Het hotel is compleet verbouwd en heeft metamorfose ondergaan. De kamer aan het zwembad is ruim, zeer schoon en heeft alle gemakken die je je wenst zoals een onmisbare airco, comfortabele douche, fohne, tv (zelfs een nederlandse zender) en iedere dag schone handdoeken. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ligging tov agios nikolaos is prima, binnen 25 minuten wandel je langs de zee naar het gezellige dorp. Ook is er op 10 mins lopen een hippe beachclub (amoudi beach) waar je heerlijk kan chillen. Veel mooie mensen en gezelligheid en mogelijkheid om te waterskieen etc. In de nabije omgeving ook meerdere tentjes waar je even iets kunt gaan drinken. Aanrader: huur een scooter en geniet nog meer van de omgeving. Kortom, een fantastische locatie waar je een heerlijke vakantie zal gaan hebben.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9Ronald Wolthuis22-06-2016

Tophotel!

Heerlijk nieuw gerenoveerd hotel met zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten. Ligging iets buiten het centrum maar prima om te voet naar het pittoreske en gezellige centrum te lopen. Kamers schoon en nieuw. Zwembad beetje aan de kleine kant maar ook prima. Aanrader dit hotel!!!

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9M. de Leeuw20-06-2016

Aanrader!

Wij zijn onlangs 10 dagen geweest en zeer positief over het gehele verblijf. Het hotel was net een paar weken open en elk personeelslid doet heel erg zijn best om het alle gasten naar hun zin te maken. Het eten was elke keer zeer verzorgd, smakelijk en afwisselend. Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding! Wij gaan zeker nog een keer terug.

Hotel Vasia Ormos info

• Animatie programmaAanwezig