Hotel Vasia Ormos

• Animatie

52 reviews over Hotel Vasia Ormos

• 10Jeffrey Fokkens20-09-2017

Uitstekend

Uitstekend eten zowel ontbijt als avond eten zeer uitgebreid en prima kwaliteit. Prachtig gerenoveerd hotel en alles zeer schoon. Zeer mooie loungebar en 2 zwembaden. 1 met entertainment en muziek en ander rustig gelegen om te lezen en rustig te liggen. Personeel allemaal zeer correct en erg vriendelijk. Kamer netjes goed bed en fijne badkamer. Wel wat klein maar je leeft buiten. Schoon linnengoed en alles werkt. Televisie aanwezig. Erg goed bevallen en komen we zeker terug.

• 9John29-07-2017

Mooi maar té rustig, héél vriendelijk personeel!

Het zwembad is veel kleiner dan de foto doet lijken, zonder muziek. Mooi en net hotel met zeer goede bedden, enkel bij de junior suite kregen wij een harde zetel en geen volwaardige 3de matras. Het eten is goed, al het personeel super vriendelijk. Animatie was er niet zoveel, maar de animator was echt een leuke kerel. De ligging is perfect, Agios Nikolaos is een supergezellige stad. Je kan ook een auto huren en Kreta wat verkennen, Spinalonga met de boot is zeker een aanrader. Vertrek gewoon vanuit de stad ipv met sunweb, dat spaart je heel wat uit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Mario20-07-2017

Prijs kwaliteit

Vasia ormos is een aangenaam hotel . De standaard kamer is inderdaad klein . Het eten was top een minpuntje vond ik dat ge niet in een gekoelde ruimte kon eten . Enkel buiten dus . Het personeel is zeer aangenaam en beleeft . De ligging is rustig .

• 9Jaap en Ina27-06-2017

top hotel op rustige locatie

rustig gelegen hotel, personeel dat er alles aan doet om de gasten een onvergetelijke verblijf te bezorgen. Goede keuken hebben 14 dagen heerlijk gegeten van het uitgebreide ontbijt- en diner buffet. Bij aankomst 23.00 uur stond er nog wat te eten voor ons klaar en wij waren de enige nieuwe gasten op dat moment dat noem ik service! van ons een groot compliment aan de Manager Dimitris en zijn personeel. wij hebben mede dankzij hen een heerlijke vakantie gehad. Ook een pluspunt: er zijn alleen volwassen gasten en geen kinderen. tip: huur een auto er is veel moois te zien op Kreta bovendien zit je in 5 min. in het centrum van Agios Nikolaos, er zijn daar voldoende gratis parkeerplaatsen.

• 9Brenda van de Kolk06-06-2017

Fantastisch hotel

Dit is echt een aanrader als je tot rust wilt komen, wij zijn 13 dagen geweest en werkelijk in de watten gelegd. Personeel zeer vriendelijk van de schoonmaakster tot de manager. Wij kwamen om 23:00 uur aan en er stond eten voor ons klaar. Animator Bartoz deed erg zijn best en door zijn enthousiasme ging je gewoon mee doen met de activiteiten. Wij komen zeker terug.

• 8Monique21-05-2017

Zeer gastvrij!

Fijn hotel, mooi gelegen in groene tuin en voor Griekse begrippen hip(Ikea) ingericht. Het eten is goed maar er wordt "veilig" gekookt. De kamer in het bijgebouw is rustig gelegen, super schoon maar piepklein. Prima bedden en douche en ook een fijn balkon met uitzicht. Het hotel ligt op 20 min loopafstand van Agios Nikolaos over een boulevard met winkels en tavernes. Om met de auto te gaan is niet zo heel handig i.v.m. de drukte, smalle steile straatjes en het (betaald) parkeren. Bij de 2 zwembaden is het goed toeven. Veel uitstapjes mogelijk in de omgeving met een auto. Het hotel is i.v.m. de adults only formule niet geschikt voor kinderen (gelukkig!) Wij vinden Vasia Ormos zeker een aanrader! Tip; Ga (met stevige schoenen) naar de Kritsakloof! (parkeer bij het voetbalveld bij Kritsa)

• 9Corry19-05-2017

Net als vorig jaar weer geweldig!

Dit jaar was ik samen met mijn dochter en net als vorig jaar was het weer genieten van Vasia Ormos, het súper vriendelijke en lieve personeel daar en dan bedoel ik dan ook iedereen, van schoonmaaksters tot manager! De kamers zijn mooi en zeer netjes en heerlijke boxspring bedden. De airco is gratis, waar vind je dit nog in Griekenland. Iedere dag schone handdoeken en gratis strandlakens die te verkrijgen zijn bij de receptie. Het eten is goed! Alleen vond ik het eten van de kok die er in 2016 was uitgebreider en nog lekkerder. Maar....smaken verschillen😉 WiFi is alleen in de openbare ruimte aanwezig maar dat was voor ons geen probleem, we hadden vakantie!! Voor €50,- per week kun je WiFi op de kamer krijgen voor wie dat ervoor over heeft. Op de site van o.a. touroperator staat net als vorig jaar nog steeds vermeld dat er bedjes en parasols op het strand van Vasia Ormos staan, maar dat is nog steeds Niet zo!! Ze wachten daar nog steeds op een vergunning daarvoor.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 10Johanna18-05-2017

Geweldig

Dat dit personeel snapt wat hospitality inhoudt,de gasten worden in de watten gelegd niets is hun teveel.

• 9peter k09-05-2017

heel goed perfecte bereiding eten 100% ok

bereiding van het eten is 100% juist zowel voor warm als koude gerechten, nog nooit mee gemaakt zo precies .en geen restjes op nieuwe schotels. zwembad heel schoon . hadden eerst kamer 203. volgende dag kamer 217 door Dimitri Personeel heeft hart voor hun werk verdienen + maar kamer 203 is een probleem ( s'nachts lawaai zuiveringspomp zwembad +afzuigkap keuken) moeten ze berg kot van maken !!!!!!!!!!!!!!!!!!

gaan volgend jaar zeker terug!! Dimitri en personeel bedankt

peter k

• 9Christine11-10-2016

Prima !

Rustig hotel buiten het stadje , 20 min wandelen naar het stadje , 5 min met taxi voor 6 euro, Super lekker eten met voldoende afwisseling, zeer vriendelijk personeel, als wij extra vroeg of erg laat toe kwamen van een uitstap en je dat op voorhand had gemeld stond er altijd nog eten voor je klaar, een lunchpakket om meer te nemen op uitstap was erg armzalig, kamers in het hoofdgebouw zijn ruim genoeg, ' s nachts was het rustig. Kamer 204 en 104 in het hoofdgebouw zeker niet nemen want dan heb je de hele nacht lawaai ( zonder stoppen) van een soort afzuiging van het hotel. Zwembad is klein , genoeg voor afkoeling maar voor degenen die echt waterpret zoeken dan zal het zwembad teleurstellen. Wifi enkel gratis in de lobby dus niet op de kamers. Voor ons was het een goed hotel , goed gelegen om uitstappen te plannen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Hotel Vasia Ormos info