Hotel Vasia Ormos

• Animatie

52 reviews over Hotel Vasia Ormos

• 2019
    9Aria thorn28-06-2019

De rust die de omgeving en de mensen uitstralen de relaxedheid en de vriendelijkheid van het hotel vasia ormos. De kamers zijn super schoon bedden liggen heerlijk ,mooie badkamer, en zeer zeer lieve mensen. Alles loopt op rolletjes. Het is de tweede maal dat we hier zijn in 2018 en nu wederom omdat het ons zo goed is bevallen. Echt iets voor rust zoekers en lekkere eters 🥰 er is een heerlijk terras waar je wat kan gebruiken met uitzicht over de blauwe baai voor je echt een pareltje ❤️. Alle complimenten voor iedereen die hier werkt zijn best doet om de gasten het naar hun zin te maken.

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Christiane VAN DE SYPE28-05-2019

Geen aanrader !

Prima ligging van hotel ! Op wandelafstand van centrum. Ook heel mooie tuin aan hotel. Maar zeker geen viersterren waard. Kamers super klein, geen lift wat natuurlijk voor veel mensen echt moeilijk is. Ontbijt goed maar avondeten niet altijd warm. Ook een groot gebrek aan personeel. Mensen waren heel vriendelijk maar wisten echt niet aan wat eerst te beginnen bij avondeten Tafels werden niet altijd afgeruimd zoals het hoort . Ook geen mogelijkheid om binnen te eten zelfs niet als het wind was. Vraag mij af waar ze de mensen zetten bij hogere temperaturen in zomer !

• 8Rob Tigelaar12-05-2019

Samengevat: prima hotel!

Buitengewoon vriendelijk en gastvrij personeel. Wij gaan bijna nooit twee keer naar hetzelfde hotel, maar ik zou het om het de sfeer in het hotel gaan overwegen. We hadden een junior suite geboekt en die was goed. Prima bedden, voor lange mensen misschien wat aan de korte kant. De badkamer was wat krap. De rust in het hotel met het adult only concept sprak ons zeer aan. Overwegend prettig publiek: oudere Nederlandse, Duitse, Franse en Scandinavische gasten. Prachtige tuin om het hotel. Klein zwembad maar voldoende ligbedden. De 'Gym' stelde niet veel voor. Een vrij klein strandje voor de deur. Goede uitvalsbasis voor dagtripjes. Een goed middelgroot hotel.

• 9Karel S09-05-2019

Prijs kwaliteit prima!

Mooie ligging, zandstrandje met speeltuin en zicht op Agios Nicolaos (op wandelafstand). Gezellig halfopen restaurant, lekker eten, prijs drank OK; geen half pension of all in, overal alles netjes, personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam, twee zwembaden, rustig hotel, geen winkel in het hotel, geen luidruchtige bar (oef), openbaar vervoer vlakbij, taxis betaalbaar

• 2018
    9Maarten van Donk01-10-2018

Fantastisch.

We hebben een heerlijke tijd gehad. Het hotel was erg goed met bijzonder vriendelijk personeel, de comfort, de prettige kamer met de fijne douche en het zeer goede eten. Het hotel is wat rustiger gelegen, maar dat vonden wij juist prettig. Je doet er zo'n 20 à 25 minuten over om naar het stadje te wandelen, wat zeker de moeite waard is. Al met al vinden wij het hotel zeker een aanrader. Wij zelf komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in september 2018

• 9Familie Liefsoons26-09-2018

Eén en al rust!

Kleinschalig hotel waar rust primeert: geen luide muziek bij het zwembad, geen opdringerige animatie, de hele dag stoelen beschikbaar bij het zwembad, personeel is vriendelijk en doet het werk in een bijna huiselijke sfeer, geen drukte tijdens de maaltijden, geen gejengel van kinderen (adults only!). Het gaat er zeer relax aan toe. Je kan er altijd buiten eten in een verzorgde omgeving. Zowel ontbijt (vers fruitsap!) als diner in buffetvorm bieden voldoende variatie en keuze. De chef-kok is voortdurend zichtbaar aanwezig om buffet aantvullen en te controleren op netheid. We lazen dat de kamers erg klein zijn en boekten daarom een juniorsuite, deze kamer was prima, ruim genoeg, met voldoende comfort: degelijke bedden en airco. Minpunten: Wifi op de kamer is erg duur. Afrekening van de dranken bij het diner was niet goed georganiseerd en verliep daardoor nogal chaotisch. Om misverstanden te voorkomen, verkozen wij om onze dranken onmiddellijk na de maaltijden te betalen ipv uitgestelde betaling bij de uit-check. Toch werd ons bij het uitchecken onterecht nog een openstaand saldo gepresenteerd maar dat werd zonder al teveel gedoe ook teniet gedaan. Dit hotel is zeker een aanrader voor wie de nabije omgeving van Agios Nikolaos wil verkennen.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8kris dierickx13-09-2018

Alles in orde

leuk en aangenaam hotel en zeer rustig . Zeer verzorgde maaltijden , mooie kamer .voor mensen die graag wandelen zou ik aanraden om een auto te huren rechtover het hotel en naar de dienst toerisme te gaan in Agios Nikolaos om een brochure met verschillende mooie wandelingen op te halen. Wij hebben er enkele gewandeld en het is echt de moeite waard ( kritsa kloof ) noodzakelijk zijn stevige schoenen en een degelijke conditie . Na een stevige wandeling kan je in het hotel dan wat uitrusten aan een van de twee zwembaden , er is meer dan plaats genoeg en het is er zeer stil . Zalig hotel voor wie van rust en stilte houdt .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8De Mesmaeker Mario19-07-2018

Super goed

Zeer goed gelegen hotel . Naar de stad ? 6 € met de taxi bestellen aan de receptie . Huur ook een auto 3 dagen 74 € rechtover het hotel . Geen waarborg . Een namiddag op zee met een speedboot 160 € te huur op 500 meter van het hotel . Eten lekker en veel variatie . Gewoon top hotel

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

7Elke03-11-2017

Hotel OK, maar kamer niet

Hotel is echt mooi en oke. Eten is ook goed zowel 's morgens als 's avonds... Wij hadden pech met onze kamer. onze kamer was vlak achter de receptie en eetruimte. dus 's morgensvroeg werden we al gewekt door tassen en borden... Onze kamer had ook een verbindingsdeur naar de kamer ernaas. deze was wel op slot (gelukkig). maar als de buren het licht 's avonds / 's nachts aan deden, scheen het licht heel hard binnen bij ons. Totaal geen isolatie door die deur. Ook als onze buren gewoon normaal met elkaar praatte, konden wij heel het gesprek mee volgen, alsook als ze 's avonds / s 'nachts nog tv wilden zien, was dit voor ons heel moeilijk om te slapen omdat wij graag stilte en donker hebben. als we een ander kamer hadden gehad, had deze vakantie voor ons beter mee gevallen....

Gereisd met partner in september 2017

• 8Ger23-09-2017

goed hotel

Kamers in bijgebouw zijn echt erg klein. Je kunt je spullen bijna niet kwijt. Airco werkt gelukkig prima. De lift in bijgebouw is uitgeschakeld dus dat betekent koffers sjouwen trap op en af. Eten is echt prima. Echt verse sinaasappelsap zie je niet vaak. Hier wel. Internet op kamer extreem duur. Kun je beter via je provider extra mb's bijkopen. De poolse entertainer was echt super leuk. Voor de lunch is taverna krikri op 100 meter lopen echt een aanrader. Het was erg warm en dan is het een nadeel dat je in een baai zit waar de wind bijna niet komt. Wij vinden score 9 te hoog. 8 zou meer passen. Maar dat heeft uiteraard ook met je referentiekader te maken.

Gereisd met partner in september 2017

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats