Hotel Saint Nicolas Bay Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag18°11°
Hotel Saint Nicolas Bay Resort
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Saint Nicolas Bay Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geen vijf sterren waard

Martine,
26-6-2015

Het eten was pover, veel te weinig keuze,zelfs bij het ontbijt was het heel beperkt.onze kamer (suite) had een kleine badkamer zonder stopcontact en een gore douchegordijn.het was wel proper,elke dag verse lakens en handdoeken.veel te ver van het centrum,zeker 45 minuten stappen langs een redelijk gevaarlijke baan.drank en lunch was heel duur in het hotel. Het personeel was wel vriendelijk. Het was in elk geval geen vijf sterren waard !

Kenmerken

24 reviews over Hotel Saint Nicolas Bay Resort in het Nederlands

Geen vijf sterren waard

Martine
26-6-2015

Ziet er op en top uit, erg mooi verzorgde tuinen en gebouwen, omgeving is erg saai, dichtsbijzijnde ATM op 2 km, personeel erg aardig en attent. Wat verbeterpuntjes: WIFI is waardeloos zowel binnen als buiten, geen stopcontact voor haardroger in badkamer, geen stopcontacten voor opladers telefoon, laptop en iPad, geen coffee-making facility op kamer, geen cola light in minibar, die overigens zeer vriendelijk is geprijsd. Geen bordjes te zien van richtingen, restaurants etc op het Resort. DVD-uitleenservice is niet meer van deze tijd. Volgorde TV-kanalen onsympathiek: #1 TVRUS EUR, #2 Al Jazeera Int. geen snacks/menu beschikbaar aan de pool. Badkamer veel te krap, douchen in een badkuip hoort niet in 5* Resort. Ontbijtservice is perfect en erg uitgebreid. Eten in de diverse restaurants is niet onaardig, maar geen topklasse.

Geweldig hotel met zeer goede service

Esther
11-5-2014

Als afsluiting van een week op Kreta met ons gezin in dit Hotel geweest. Geweldig hotel met een zeer goede service. Rustig gelegen maar toch ook geschikt voor kinderen. Prachtig uitzicht en heeeeeeeeeeerlijk gegeten, zou er graag nog weer eens naar toe gaan. Misschien één klein onnozel minpuntje...douchen in bad met een plakgordijn past niet echt bij een 5 sterren hotel.............Daarbij is Ageos Nicolaos is een leuke plaats met gezellige restaurants en leuke winkels.

Dit hotel is zeker geen 5 sterren waard : maximum 3

het eten in het main restaurant is ronduit slecht en smaakloos

in de a la carte restaurants is het beter maar dan ook schandalig duur

idem voor de consumpties ( bvb 4€20 voor een blikje cola + plastic beker , zonder ijs )

de kamers zijn in een erbarmelijke toestand : airco onvoldoende om kamer te koelen , mini bar en TV defect , water liep in badkamer na ledigen bad , geen stopcontacten in badkamer, onvoldoende gekuisd , terras en balkon vuil en nat

zeezicht : een grote palmboom voor je neus

dit hotel is te mijden !!!!

2008

Kleinschalig en luxe!

IljaN
24-6-2008

Wij waren hier 11dgn in juni 2008 met ons 3-jarig zoontje. Bij aankomst kregen we niet de geboekte 2k-bungalow maar een suite in het hoofdgebouw, en de reisorganisatie moest er aan te pas komen om het recht te zetten, maar daarna was alles dik in orde. We kregen een mooie bunglow met terras en uitzicht op zee. Het complex is prachtig gelaagd gebouwd met veel groen. Ontbijtbuffet is prima, maar zonder variatie en kan in de tuin genuttigd worden. Het avondeten is heerlijk, alleen krijg je na 7 dagen weer hetzelfde. Maar in het à la carte restaurant is het subliem, HP-gasten krijgen daar korting. Er zijn ruim voldoende bedden bij het zwembad, en het kleine strandje was groot genoeg voor ons. De service en vriendelijkheid zijn dik in orde. Er waren weinig kinderen, dus een heerlijk hotel voor mensen die wat rust zoeken.

2007

We zijn in dit Hotel te gast geweest in 2000 2001 2002 2003 2004 2005 en 2006. (Hoogseizoen) Oké het avondeten kan beter, maar de ligging, de service en de vriendelijkheid maken dat zeker goed. Geen enkele problemen gehad met de eigenaar of personeel, integendeel! In 2007 was het hotel helaas niet te boeken. Zijn naar een appartement in de buurt gegaan en hebben alle dagen op het St. Nicholas strand en/of zwembad doorgebracht.

wij zijn in juni 2007 naar dit leading hotel geweest. Schitterend om eens zonder kids te doen. rustig . lekkere maaltijden. De A la carte restaurants zijn subliem. buiten aan rond een zwembad met kaarslicht genieten. Bar is leuk en laat geopend met live muziek. De BBQ avond is een absolute must. gaan zeker nog eens terug.

Zijn aug

sjors
20-3-2007

Zijn aug. 06 h geweest met 4 jarige dochter. Hadden suite geboekt.Kamer was prachtig. Ruime suite met woonkamer en slaapkamer met gigantisch balkon wat uitkeek op zee. Verder badkamer met bubbelbad en inloopdouche. Andere gasten klaagden:geen balkon of zeezicht. Het ontbijt was absoluut niet in overeenstemming met wat een 5*hotel hoort te bieden. Saai, niet vers en een paar keer zelf beschimmeld(!) brood.Lunch en diner prima. Lekker en vers. Verder erg mooi hotel.Prachtige gebouwen met ruime groene tuin. Het zwembad was mooi en schoon. Is zout. Het strandje is niet groot maar wel leuk,langzaam aflopend dus ook geschikt voor kinderen. Er is een kleine kidsclub kind in en uit mag lopen met lieve juf. Onze dochter vond het er leuk. Hotel ligt ver buiten agios. Wandeling van een half uur naar centrum langs drukke weg met soms een smalle stoep.

2006

Geboekte suite was Ok, buiten dat de afvoer verstopt was en de kamer onder water stond bij het ledigen van de jacuzzi. Werd dadelijk opgelost, maar zonder verontschuldiging voor het ongemak. Het eten was lekker, niets op aan te merken. De persoonlijke attenties, vermeld in de folder, bestaan uit uitnodigingen voor het à la carte restaurant, natuurlijk met bijbetaling. Alles is trouwens gericht op verbruik. De vriendelijkheid van het personeel en het management is ver te zoeken. Bij een vergissing van 35€ op de eindrekening, kon er weeral geen verontschuldiging af. De ligging van het hotel is wel mooi, maar er valt niet veel te beleven in Agios Nikolaos. Best een auto huren om de streek te verkennen.

kamer:Zeezicht perfect

Vanhulle Andy
14-9-2006

kamer:Zeezicht perfect. Kamer:netjes,ruim,niet echt modern maar wel veel charme.Complex: heel mooi,rustig,veel groen, mooi zwembad/strand.

Eten/Drank:kijk, het is een 5* hotel, verwacht geen drankjes aan 2 euro of wijn onder de 25 euro en eerlijk gezegd,voortdurend het avondbuffet moeten eten zou ons ook vervelen (wel aanrader is de showcooking!!!).Maar (budget?)zeker naar de à la carte restaurants gaan.Niets slechts over te zeggen, heel lekker, speciaal verzorgde gerechten met oog voor detail,perfecte bediening. Wederom, niet goedkoop maar wel korting van 18 euro p/p als je hp boekt.ZEKER EEN AANRADER!

We zijn zeer tevreden over het hotel (een 10 lijkt me wel wat te(duur!), maar om nu (Ingrid?) alles af te breken en slechte commentaren te posten. Zo slecht is het zeker NIET!

Misschien krijgen anderen ook iedere morgen een gans buffet als ontbijt?

Zeer geslaagde (dure) vakantie!!!

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saint Nicolas Bay Resort in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saint Nicolas Bay Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.