Vakantiepark

28-9-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Hele leuke appartementen. Prachtig uitzicht op zee. Erg rustig en bijzonder sfeervol. Een auto is wel echt nodig. Dichtbij het leuke faedra-strandje. Op 10 minuten rijden van het zeer leuke plaatsje Achios Nikolaos. Een echte aanrader als je van een rustig en mooi plekje houdt!

Gereisd Met partner in september 2019

Fantastische plek !

Marianne van Splunter
8-5-2017

Complex is hoger gelegen zodat er een prachtig uitzicht is over zee en Aghios Nikolaos. Appartementen zijn ruim en schoon. Keuken is prima. Woonkamer met slaapbank,fauteuil, eethoek. Balkon/terras heeft prachtig uitzicht. Slaapkamer is groot. Veel bergruimte,goed bed,horren en luiken. Voor en achter het appartement is een balkon/terras dus zon of schaduw. Schoonmaak/handdoekenwissel/ schone lakens 2 maal per week. Gratis badlakens voor bij zwembad . Kleine bar en barbecue ruimte.Schitterend uitzichtterras met loungebanken.Eigenaars zijn vriendelijk. Kleine speeltuin ,kippen en ezel. Weg naar accommodatie is prima, laatste 200m zijn flink omhoog maar prima te doen met kleine auto.Supermarkten en gezellige Aghios Nikolaos in 10 min. bereikbaar met de auto.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima huisje op een mooi kleinschalig parkje.

Henk Bodewes
16-3-2017
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Goed onderhouden net huisje (nr. 10) met 2 slaapkamers. Schitterend uitzicht over zee. Klein zwembad aanwezig. Het ligt ca, 200 meter boven de weg langs de zee. Dus een klein stukje omhooglopende weg. 10 minuten rijden met de auto naar Agios Nikolaos, is een leuk plaatsje.

Gereisd Met partner in mei 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Panorama Villas voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Panorama Villas in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Panorama Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.