Hotel Minos Palace

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag30°22°
Hotel Minos Palace
8,7

63 reviews over Hotel Minos Palace in het Nederlands

Eten kan beter, maar ideaal voor rustzoekers.

M.
30-4-2019

Uitzicht en ligging fantastisch. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Veel rust. Kamers ruim maar wel koud.(april). Eten: matig. Ik verwacht beter in 5 *hotel. Het ontbijtbrood is droog en stevig, geen broodjes. Weinig vegetarische gerechten bij diner. Keuken niet echt verfijnd. Wijn erg aan de prijs: 7 -9 euro per glas. Lunchkaart begint bij 9 euro. Veel te grote gerechten als je verder half-pension hebt. Veel gasten werden hoorbaar verkouden omdat alle buitendeuren open staan, ook 's avonds in de bar/lobby. Blijkbaar heeft het personeel instructie alle deuren open te houden. Beloofde avondprogramma bleek slechts 2x een gitarist te zijn, verder niets. 's Ochtends aquagym. Geen winkeltjes open in hotel. Ook niet in de directe omgeving. De stad Agios N. is gezellig met terrasjes, haventje en winkeltje en is bereikbaar per taxi 6 euro (10 min) of natuurlijk te voet (ruim half uur).

Gereisd Met vrienden in april 2019
Minos Palace team, Hotel Manager , 3-5-2019

Dear MJ Leenen,

Thank you for sharing your sincere comments with regards to your recent stay at the Minos Palace hotel & suites. We are very pleased to read that you were satisfied with the hotel in general.

The few areas that we failed to meet your expectations are also very important to us, as they enable us to identify the aspects of our services and facilities that we could potentially develop and improve. We assure you that your points are noted are examined carefully.

We thank you once again for all your valuable input. We can only hope that you will consider returning to the Minos Palace hotel & suites in the future, so that we may have another chance at showing you the service and hospitality for which we are proud of. Kind regards, Minos Palace hotel & suites team

Droomvakantie.

Wim Schipper
25-4-2019

Uitstekend hotel. Goede kamers met schitterend uitzicht. Op eigen schiereiland pal aan zee.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig

sanne appelhof
26-8-2018

prachtig hotel, super ligging en een geweldige service. een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2018

Top!

Diane
15-6-2018

Prachtig hotel, rustig gelegen, vriendelijk personeel, uitgebreide buffetten, bangelijk lekker eten. Goede service: de eerste avond hadden we problemen met om de airco aan te zetten. We gingen het melden aan de receptie en daar belde men al direkt de technieker op. Binnen de 10 minuten was het probleem opgelost. Dit hotel is een echte aanrader.

Subliem!

Scarlett
23-9-2017

Wij zijn een jong stel van 28 & 29 en zijn hier heerlijk een weekje tot rust gekomen. Het uitzicht is subliem, ontbijt ontzettend goed en we hebben tijdens ons verblijf zelfs een gratis upgrade gekregen naar een kamer met zwembad in de achtertuin. Tip om een motor of scooter te huren, je kan hier heerlijk rond touren, overal leuke eettentjes en de mensen zijn ontzettend gastvrij. Dit hotel is echt een aanrader voor iedereen!

Gereisd Met partner in september 2017

Perfect om te relaxen

M
11-8-2017

Mooi rustig gelegen hotel (adults only), perfect voor stellen die willen relaxen. Goede service en het ziet er netjes uit. Het hotel is gelegen op een heuvel en het is 35 min wandelen naar het centrum. Wij hebben dit 's avonds gedaan om uit eten te gaan, maar zijn met de taxi terug gegaan (€6) omdat het laat op de avond een erg donker stuk is om te wandelen. Agios nikolaos is een gezellig stadje met leuke restaurantjes en cafe's om daarna nog wat te drinken. Met een week heb je alles wel gezien.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Mooi hotel op prachtige locatie

Arry
19-5-2017

Het hotel is super, de kamers zijn mooi, het eten heerlijk, het ontbijt had ruime keuze en alles was versbereid, de mensen waren erg lief en gastvrij, de service was uitstekend, geen moeite was teveel voor het personeel! De tuin van het hotel was prachtig, zeker in mei als alles in bloei staat. Ook rondom het hotel kon je leuk wandelen over het schiereiland, langs wat oude vergeten weggetjes en rondom de baai. Je moet daarvoor wel goed ter been zijn, want er zijn overal in en om het hotel kleine en grotere trapjes. De plaatsjes Agios Nikolaos en Elounda liggen relatief dichtbij. Wij hadden een huurauto zodat we veel leuke uitstapjes konden maken en overal op zoek konden gaan naar leuke plekjes en restaurantjes, keuze genoeg! In het hotel was alles lekker rustig, en in de stadjes rondom gezellige winkeltjes en terrasjes, de ideale formule. We gaan zeker een keer terug!

Gereisd Met partner in mei 2017

subliem uitzicht

A. Gozems
25-6-2016

Dit jaar voor de 2e keer bij Minos Palace geweest. Minos palace is mooi, schoon en heeft een geweldig uitzicht. Op het grote terrein kan je lekker wandelen, maar moet je wel goed ter been zijn. Langs de kust zijn verschillende plekken met ligbedden. Rond het zwembad heerst een rustige sfeer met altijd voldoende bedjes. Ontbijt en diner zijn erg goed en uitgebreid. Wij kijken al uit naar de volgende keer

Gereisd Met partner in juni 2016

Geweldig hotel.

Harry Drost
2-10-2015

Wij verbleven hier in september 2015 zo'n 12 dagen en het was werkelijk fantastisch. Kamers zijn luxe zat met goede bedden, het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt was echt buitengewoon goed en gevarieerd, het uitzicht fenomenaal en het buffetdiner 's avonds in alle opzichten perfect. Wie daar niet iets van zijn gading vindt is een notoire zeurkous, die het nergens zal vinden. De wandeling naar Aghios Nikolaos is best te doen; in rustig tempo (wij zijn niet zo piepjong meer) zo'n 35 à 40 minuten. Met een huurauto is gedurende een dag of 4 à 5 veel te zien in oost-Kreta.Kortom: dit hotel is zijn 5 sterren meer dan waard, zonder dat het een "deftige of elitaire " sfeer heeft. Je loopt zó in je zwembroek door het hotel naar het zwembad en weer terug; dit is geen punt. Een aanrader voor iedereen die zonder schreeuwende jeugd om zich heen echt vakantie wil vieren.

Gereisd Met partner in september 2015

Geweldige plek

R. Breedveld
1-10-2013

Echt een fantastisch plek om vakantie te vieren. Lekker eten, mooi weer, schitterende vergezichten. Een minpuntje is de matige klantvriendelijkheid van het restaurant personeel ( niet allemaal ). Je mag best wel lachen !!!

Gereisd Met partner in september 2013

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Minos Palace in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Minos Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.