Hotel Minos Beach

GriekenlandKretaAgios Nikolaos

8.7FantastischScore uit 19 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 19 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

23 Reviews over Minos Beach

• 9Henk en Annemieke Hal07-07-2019

Het was een fantastisch verblijf

Prima ligging, héél vriendelijk personeel ( receptie / restaurant / poolbar ) prachtige kamer die van alle gemakken voorzien was.....kortom....een verblijf om zeker naar terug te keren. Service op alle gebied was in een woord geweldig!

• 10Bruce20-06-2016

First class excellent accommodation, food, service

Location, tranquility, beautiful gardens great staff, great food, great rooms.

• 0Bertels15-08-2012

Mooie ligging, slecht eten!

Dit hotel beschikt over een zeer mooi terrein, helaas trok het eten er op niets.

• 9Suzanna22-06-2012

schitterend hotel

Net terug van een zalige vakantie, heel relaxed, heel mooi gelegen, super vriendelijke bediening, heel lekker eten, restaurantniveau. Enig min puntje waren de harde bedden en het kleine tv schermpje op de kamer. Alhoewel er veel gasten waren ervaarde je toch die rust en lag je praktisch alleen op één van de strandjes. Wij komen hier zeker nog eens terug.

• 9R.L.C. Nijhoff-Vis14-07-2011

Heerlijke Honeymoon!

Wanneer je Minos Beach binnenkomt, kom je helemaal tot rust. Heel mooi hotel, nette kamers en zeer vriendelijk personeel. Die er overigens alles aan doen om je een zo goed mogelijke vakantie te geven. Enige minpunt is dat het nog wel een stukje lopen is naar Agios Nikolaos zelf, wat overigens een leuk stadje is. Ook was het bij ons nog erg rustig qua bezetting, maar daar kwam aan het einde al wel verandering in door de komst van kleine gezinnen. De ligging van het hotel is super doordat het direct aan zee ligt!

• 7Van Hoecke Firmin * Mariakerke/Gent19-07-2009

Mooie ligging, weinig te doen, te duur !

Minos Beach hotel -Kreta heeft een prachtige ligging, in de baai die panoramisch toeziet op de haven van Agios Nikolaos. Het hoteldomein is immens groot, waardoor je heel wat afstanden moet afleggen, zeker als je bungalow aan het waterfront ligt ... en aan het uiteinde van hun domein. Er is niks van animatie ! Het zwembad is zeer pover. Daartegenover prachtig én gevarieerde menu's, met een vlotte tafelbediening. Flesje wijn of andere dranken zéér duur. Een hotel voor mensen die absolute rust verkiezen. Voor ons mocht het dus gerust wat socialer.

• 8cornelis odette31-05-2009

luxe en gezellige rustvakantie

21/05/09 tot 29/05/09

Fijne vakantie,bezetting was minimaal daardoor waren er zaken zoals zwembadbar en strandbar nog altijd gesloten.Dit was voor ons een minpunt.Toch fijn personeel ,zelfs de manager is van ons komen afscheid nemen bij vertrek.Hadden ook een opgreat van de kamer (volledig zeezicht)

• 8van der spoel30-09-2008

geweldig!

luxe,verfijnd. wanneer je jezelf een echte vakantie gunt!

• 9Van Houten21-02-2008

Wij waren hier in juli 2006 op Honeymoon! Rustig parkje met mooie tuin, als je voor je rust komt en geen geschreeuw van animatie, etc, is het perfect! Wij hadden een bungalow direct aan het water met prive rotsje waar onze 2 ligbedden stonden met parasol, erg luxe!! Schitterend wakker worden, kamer deuren openslaan en uitzicht op zee met bootjes... Wij hadden speciaal arrangement geboekt met diner in La Bouillabaisse restaurant, super lekker eten en super aardig personeel, iedere avond romantisch dineren buiten op terras aan het kabbelende water, wel sjieke kleding verreist, mannen lange broek. Ontbijt buffet was wel een beetje simpel en van hetzelfde, maar verder prima verzorgd! Zwembad was klein en simpel, maar schoon en goede ligbedjes. Leuk, piepklein prive strandje. Prima op loopafstand van haven Agios Nikolaos. Heerlijk genoten !

• 7Jos en Gerda13-02-2008

Bezocht van 3/10-10/10/2004 Prachtige locatie,op wandelafstand van Aghios Nicolaos,jammer dat onze bungalow veel te klein was.Hotel tracht zijn 5 sterren te verdienen door er vele kunstwerken te plaatsen, maar daar kom ik niet voor op vakantie.Mijn vrouw vond het fantastisch,voor mij was het geen 5 sterren waard.Prachtige tuin,maar zwembad en bungalows zijn gedeeltelijk aan vernieuwing toe. Het romantische champagne menu dat men toen extra voorstelde(mits bijbetaling)met kreeft,behelsde één glaasje champagne,één klein stukje kreeftenmousse en nog enkele kleine dingetjes(dure fles wijn zelf te betalen)Voor dit weggesmeten geld ga je overal (echt) eten in een sterren restaurant.Ik zou het hotel eerder aanraden voor reizigers die rust zoeken,en een bungalow vlak bij het water kunnen of willen betalen.

Hotel Minos Beach info

• CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (3)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• BadkamerBeschikbaar