Hotel Minos Beach

Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag25°17°
Hotel Minos Beach

22 reviews over Hotel Minos Beach in het Nederlands

Het was een fantastisch verblijf

Henk en Annemieke Hal
7-7-2019

Prima ligging, héél vriendelijk personeel ( receptie / restaurant / poolbar ) prachtige kamer die van alle gemakken voorzien was.....kortom....een verblijf om zeker naar terug te keren. Service op alle gebied was in een woord geweldig!

Gereisd Met partner in juni 2019

Mooie ligging, slecht eten!

Bertels
15-8-2012

Dit hotel beschikt over een zeer mooi terrein, helaas trok het eten er op niets.

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

schitterend hotel

Suzanna
22-6-2012

Net terug van een zalige vakantie, heel relaxed, heel mooi gelegen, super vriendelijke bediening, heel lekker eten, restaurantniveau. Enig min puntje waren de harde bedden en het kleine tv schermpje op de kamer. Alhoewel er veel gasten waren ervaarde je toch die rust en lag je praktisch alleen op één van de strandjes. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in Fri Jun 15 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke Honeymoon!

R.L.C. Nijhoff-Vis
14-7-2011

Wanneer je Minos Beach binnenkomt, kom je helemaal tot rust. Heel mooi hotel, nette kamers en zeer vriendelijk personeel. Die er overigens alles aan doen om je een zo goed mogelijke vakantie te geven. Enige minpunt is dat het nog wel een stukje lopen is naar Agios Nikolaos zelf, wat overigens een leuk stadje is. Ook was het bij ons nog erg rustig qua bezetting, maar daar kwam aan het einde al wel verandering in door de komst van kleine gezinnen. De ligging van het hotel is super doordat het direct aan zee ligt!

Gereisd Met partner in juni 2011

Mooie ligging, weinig te doen, te duur !

Van Hoecke Firmin * Mariakerke/Gent
19-7-2009

Minos Beach hotel -Kreta heeft een prachtige ligging, in de baai die panoramisch toeziet op de haven van Agios Nikolaos. Het hoteldomein is immens groot, waardoor je heel wat afstanden moet afleggen, zeker als je bungalow aan het waterfront ligt ... en aan het uiteinde van hun domein. Er is niks van animatie ! Het zwembad is zeer pover. Daartegenover prachtig én gevarieerde menu's, met een vlotte tafelbediening. Flesje wijn of andere dranken zéér duur. Een hotel voor mensen die absolute rust verkiezen. Voor ons mocht het dus gerust wat socialer.

Gereisd Met partner in juli 2009

luxe en gezellige rustvakantie

cornelis odette
31-5-2009

21/05/09 tot 29/05/09

Fijne vakantie,bezetting was minimaal daardoor waren er zaken zoals zwembadbar en strandbar nog altijd gesloten.Dit was voor ons een minpunt.Toch fijn personeel ,zelfs de manager is van ons komen afscheid nemen bij vertrek.Hadden ook een opgreat van de kamer (volledig zeezicht)

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2009

2008

geweldig!

van der spoel
30-9-2008

luxe,verfijnd. wanneer je jezelf een echte vakantie gunt!

Gereisd Met partner in september 2008

Wij waren hier in juli 2006 op Honeymoon! Rustig parkje je

Van Houten
21-2-2008

Wij waren hier in juli 2006 op Honeymoon! Rustig parkje met mooie tuin, als je voor je rust komt en geen geschreeuw van animatie, etc, is het perfect! Wij hadden een bungalow direct aan het water met prive rotsje waar onze 2 ligbedden stonden met parasol, erg luxe!! Schitterend wakker worden, kamer deuren openslaan en uitzicht op zee met bootjes... Wij hadden speciaal arrangement geboekt met diner in La Bouillabaisse restaurant, super lekker eten en super aardig personeel, iedere avond romantisch dineren buiten op terras aan het kabbelende water, wel sjieke kleding verreist, mannen lange broek. Ontbijt buffet was wel een beetje simpel en van hetzelfde, maar verder prima verzorgd! Zwembad was klein en simpel, maar schoon en goede ligbedjes. Leuk, piepklein prive strandje. Prima op loopafstand van haven Agios Nikolaos. Heerlijk genoten !

Gereisd Met partner in februari 2008

Bezocht van 3/10-10/10/2004 Prachtige locatie,op van dat

Jos en Gerda
13-2-2008

Bezocht van 3/10-10/10/2004 Prachtige locatie,op wandelafstand van Aghios Nicolaos,jammer dat onze bungalow veel te klein was.Hotel tracht zijn 5 sterren te verdienen door er vele kunstwerken te plaatsen, maar daar kom ik niet voor op vakantie.Mijn vrouw vond het fantastisch,voor mij was het geen 5 sterren waard.Prachtige tuin,maar zwembad en bungalows zijn gedeeltelijk aan vernieuwing toe. Het romantische champagne menu dat men toen extra voorstelde(mits bijbetaling)met kreeft,behelsde één glaasje champagne,één klein stukje kreeftenmousse en nog enkele kleine dingetjes(dure fles wijn zelf te betalen)Voor dit weggesmeten geld ga je overal (echt) eten in een sterren restaurant.Ik zou het hotel eerder aanraden voor reizigers die rust zoeken,en een bungalow vlak bij het water kunnen of willen betalen.

Gereisd Met partner in februari 2008
2007

kom al 20 jaar in Gr

martens
14-10-2007

kom al 20 jaar in Gr. Dit hotel is erg goed gelegen [zee + dorp] en heeft erg goede service en eten. Lekker rustig als je niet van disco houdt. Prachtige tuin en veel ruimte om te zonnen of te zwemmen in zee/zwembad. Uitkijken met welke kamer/bungalow je huurt/krijgt. Luxe klasse, dus alles op complex is duur, maar dat kun jezelf beinvloeden. Wij hadden een prima vakantie!!

Gereisd Met partner in oktober 2007

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Minos Beach in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Minos Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.