Appartement Kalithea

GriekenlandKretaAgios Nikolaos

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Kalithea voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 2 reviews

7.5GoedScore uit 2 reviews
  • 6.5Inrichting
  • 7.5Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

2 Reviews over Kalithea

• 7C.M. Normann29-09-2012

Op zich goed appartement

Op zich ervoer ik Kalithea als een redelijk appartement. Nadeel is het hoogteverschil (het appartementencomplex ligt op een heuvel) en het feit dat er zo weinig faciliteiten (lees: supermarkt, uitgaansmogelijkheden) in de onmiddellijke omgeving zijn. Voor bijvoorbeeld je boodschappen moet je of naar Agios Nikolaos (6,5 km) of naar Elounda (4,5 km). Je moet dan gebruik maken van een bus die, typisch Grieks, niet echt volgens schema rijdt.

• 8Niels de Bruyn03-09-2009

Hele mooie app met beste uitzicht!!!

Het appartement is heel erg mooi, en gelegen in de bergen tussen Agios Nikólaos en Elounda. Dit levert een prachtig uitzicht op over Agios Nikólaos. De ligging is zodanig tussenin dat men wel genoodzaakt is taxi of bus te nemen voor vervoer naar stadje; wij hebben een scooter gehuurd. Qua strand is er helaas niets te bekennen in de buurt. De appartementen zijn mooi en schoon, wel iets verouderd; dus mocht je luxe hotels gewend zijn... Verder is er een superzwembad aanwezig! Het is zeker aan te raden voor mensen die een relax-vakantie zoeken.

Appartement Kalithea info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij