Hotel Hermes

Hotel Hermes
8,3

8 tips over Hotel Hermes

Theo, 28-7-2015

Weinig parkeer ruimte bij het hotel , moet vaak erg ver lopen voor een plaatsje.

Auto huur pal naast het hotel is trouwens prima bevallen.

van den Berg, 5-6-2015
Kamer met zeezicht zeker aan te bevelen.
luk, 7-8-2013
lange broek is verplicht in het restaurant !!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Hermes voor je op een rij gezet:

luk demuynck, 7-8-2013

- autohuur 1 dag = 40 €

- neem zeker kamer met zeezicht, liefst 5de verdieping (zwemkom )

Kiewiet, 6-5-2013
Wandel het centrum door en langs de haven. Huur een auto en rij de mooie lasitia route door de bergen. Of rij richting Sitia, mooi langs de kust. Wil je wat zien, huur dan een auto. Hoeft niet duur te zijn. Wij hadden Toyota aigo, super zuinig.
Sanne, 27-8-2012
Spinalonga (Nostos Tours) is een aanrader: boottocht ernaar toe is leuk, niet duur en de Nederlandse gids Dimitri kan ontzettend enthousiast vertellen. Een quad huren is de moeite waard (en goedkoper dan wanneer je een busexcursie boekt): wij zijn naar Knossos gereden en langs de kust en het Lassithi-gebergte terug. De 2de keer naar Elounda, Plaka en Kritsa gereden. Het Chrissi Island viel een beetje tegen, het is wel aan te raden met het OV vanuit Agios te gaan, hier bespaar je veel geld mee

Geert, 26-7-2012
De jeepsafari kost 75€ p.p. is met een toffe gids(belgische vrouw) en de volledige uitstap word gefilmd en die kan je dan ook kopen op het einde van de dag. zeker een aanrader!
marjan, 4-10-2011
doe een boottocht naar het lepra eiland.

We hebben een aantal aanbieders voor Hermes voor je op een rij gezet: