Hotel Hermes

152 reviews over Hotel Hermes in het Nederlands

In 1 woord Genieten

Karina met collega
17-6-2018

Een fantastisch hotel ! Met een prachtige ligging . Het eten is voortreffelijk en warm. De bediening is netjes en vriendelijk en staan in een mum van tijd bij je tafel met de vraag wat je wilt drinken. De kamers schoon, Prima en schone bedden, schitterend uitzicht over zee, het zwembad schoon, geen gezeur althans toen wij er waren met gereserveerde bedjes. Heerlijk (kiezel) strand tegenover het hotel waar ook bedjes te huur zijn. Kortom ga naar dit hotel en geniet van je vakantie!

Als je rust zoekt dan is dit een aanrader eten in

Leen Schouten
6-3-2018

Was een fijne rustige vakantie , niets dat negatief te melden is

Fijn Hotel voor een week

Smits
9-10-2017

Niet te massaal hotel, schoon en het eten was goed. Je kunt beter zeezicht boeken anders kijk je gelijk op de buren. De kamers zijn gedateerd, prima bedden. Jammer dat de wijn in de bar zoveel slechter was dan in 't restaurant. 'S morgens ouderwetse run op ligbedjes. Terras met zwembad ligt op de 5de etage met een mooi uitzicht, wel koele kant van het Hotel.

Goed verzorgd!

L.kl.k
11-9-2017

Lekker eten! Fijne ligging! Beschaafde gasten en personeel.

Let op: tijdens het diner wordt je in gepaste kleding verwacht. (Heren in langer broek).

Tip: Iets naast het hotel bevindt zich toedelokie bar. Gerund door 2 nederlanders. Heerlijke (alles vers!) koffie, broodjes, smoothies en vooral vakantie sfeer.

Om een minpuntje te noemen: klein strand voor strand liefhebbers. Handdoekleggers domineren de stoelen.

Samen met mijn zus heb ik 11 dagen genoten van hotel Hermes. Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt en wij maakten gebruik van het all-inclusive concept. De kamer was mooi, erg ruim en wat wij vooral belangrijk vonden erg schoon.

Het eten was echt voortreffelijk! De buffetten waren enorm uitgebreid en alles was even lekker en het was allemaal super verzorgd en netjes.

Het personeel was super vriendelijk!

Al met al hebben wij een super ervaring in Hotel Hermes gehad en zouden hier zo nog een keer naartoe gaan.

Gewoon een heel goed hotel. Kom nog eens terug.

Anneke Bos
29-7-2017

Ik had voor mij alleen een mooie ruime 2 pers kamer. De buffetten waren heerlijk en goed verzorgt. De ligging van het hotel was ook ideaal.

Wat een pareltje

Steef
16-7-2017

Hotel Hermes is een luxe hotel met alle ingrediënten voor een relaxe vakantie.

Met een groep van 8 zijn we hier, alle kamers op 1 gang dus fijn! Kamer op de 6e etage met zeezicht zorgt voor een super uitzicht, echt heel mooi.

Het zwembad met vers zout zeewater is fris en schoon. De kamers worden elke dag schoongemaakt. Kiezelstrandje voor de deur is fijn en de kinderen vermaken zich daar goed, veel visjes te zien.

En dan het eten.... wat een heerlijk, gevarieerd en vers eten wordt hier geboden. Ik heb niets aan te merken, is gewoon genieten hier!

Goed hotel aan de boulevard en zee

Jenny
13-7-2017

Heerlijk hotel, kamers ietsje verouderd maar netjes en het uitzicht op zee maakt alles goed, zo mooi. Het eten was heerlijk (als hier iemand klaagt dan begrijp ik er niks van), iedere dag een ander thema en altijd iets te kiezen wat je lust. Mooi zwembad maar kleiner als op de foto's en erg weinig parapluutjes voor de zon. Je moet er vroeg bij zijn om er een te bemachtigen. Ligt aan de boulevard en je kan zo heerlijk de stad in lopen, leuk voor in de avond. Wij komen hier zeker nog een keertje terug.

Gewedige ligging, ontzettend goed eten.

Carla
5-6-2017

Erg schoon en vriendelijk personeel, het nadeel was dat er de tweede dag van onsverblijf en kakkerlak op z'n rug lag te spartelen voor onze kamerdeur in de gang. De voorlaatste dag van ons verblijf liep er tijdens het diner een enorme grote kakkerlak rond in het restaurant waar al het eten staat. Het personeel reageerde wat lauwtjes hierop. Waarschijnlijk is dit heel normaal in Griekenland.

Geweldig

T.Vonk
29-5-2017

Wat een luxe. Wij hebben slechts onverwacht één dag genoten van de luxe van dit hotel maar het was een cadeautje. Grote kamer, schoon, mooie bars, heerlijk eten, noem het maar op. De service gerichtheid is bijzonder groot. Je wordt in de watten gelegd. Voor herhaling vatbaar.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hermes in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hermes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.