Hotel Hermes

7.8Goed

Griekenland, Kreta, Agios Nikolaos

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 584p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Keulen
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Sauna

144 reviews over Hotel Hermes

• 2019
    7Hanne03-07-2019

Mooi hotel met slechte bedden ,goed eten

We hadden kamer met zeezicht , prachtig . Eten goed ,fijn buiten eten , mooi zwembad . Minpunt de slechte bedden en oud interieur van de kamers. Restaurant manager reageert onbeschoft , als mannen bij het avondeten geen lange broek dragen . Ik snap dat je niet in zwembroek aan tafel gaat , maar een nette korte broek moet kunnen vind ik . De restaurant manager pakt gewoon je bord af en stuurt je weg ! Maar we hebben wel betaald ! halfpension . Dit is vervelend . Geen gesprek mogelijk met die man , jammer .

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 2018
    9Walter11-10-2018

Heerlijk genieten, centrale ligging, zeezicht

Centrale ligging, zeezicht met ochtendzon, uitgebreid ontbijtbuffet, elke dag wisselend dinerbuffet. Elke avond wisselend thema qua animatie in de bar. De hogere verdiepingen hebben mooier uitzicht over de zee en je hoort de straat dan niet. Je hoort dan wel de animatie 's avonds in de bar beter. Maar uiteraard is dat afhankelijk van hoe laat je gaat slapen en of je je balkonschuifdeur openhoudt. Vriendelijk personeel. En laatste dag nog extra service om einde dag nog even te kunnen douchen.

Alleen gereisd in september 2018

Geboekt bij neckermann
  • 9Karina met collega17-06-2018

In 1 woord Genieten

Een fantastisch hotel ! Met een prachtige ligging . Het eten is voortreffelijk en warm. De bediening is netjes en vriendelijk en staan in een mum van tijd bij je tafel met de vraag wat je wilt drinken. De kamers schoon, Prima en schone bedden, schitterend uitzicht over zee, het zwembad schoon, geen gezeur althans toen wij er waren met gereserveerde bedjes. Heerlijk (kiezel) strand tegenover het hotel waar ook bedjes te huur zijn. Kortom ga naar dit hotel en geniet van je vakantie!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Leen Schouten06-03-2018

Als je rust zoekt dan is dit een aanrader eten in

Was een fijne rustige vakantie , niets dat negatief te melden is

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

7Smits09-10-2017

Fijn Hotel voor een week

Niet te massaal hotel, schoon en het eten was goed. Je kunt beter zeezicht boeken anders kijk je gelijk op de buren. De kamers zijn gedateerd, prima bedden. Jammer dat de wijn in de bar zoveel slechter was dan in 't restaurant. 'S morgens ouderwetse run op ligbedjes. Terras met zwembad ligt op de 5de etage met een mooi uitzicht, wel koele kant van het Hotel.

Gereisd met partner in september 2017

• 9L.kl.k11-09-2017

Goed verzorgd!

Lekker eten! Fijne ligging! Beschaafde gasten en personeel. Let op: tijdens het diner wordt je in gepaste kleding verwacht. (Heren in langer broek). Tip: Iets naast het hotel bevindt zich toedelokie bar. Gerund door 2 nederlanders. Heerlijke (alles vers!) koffie, broodjes, smoothies en vooral vakantie sfeer. Om een minpuntje te noemen: klein strand voor strand liefhebbers. Handdoekleggers domineren de stoelen.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Noortje09-08-2017

Fantastisch hotel met super vriendelijk personeel!

Samen met mijn zus heb ik 11 dagen genoten van hotel Hermes. Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt en wij maakten gebruik van het all-inclusive concept. De kamer was mooi, erg ruim en wat wij vooral belangrijk vonden erg schoon. Het eten was echt voortreffelijk! De buffetten waren enorm uitgebreid en alles was even lekker en het was allemaal super verzorgd en netjes. Het personeel was super vriendelijk!

Al met al hebben wij een super ervaring in Hotel Hermes gehad en zouden hier zo nog een keer naartoe gaan.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Anneke Bos29-07-2017

Gewoon een heel goed hotel. Kom nog eens terug.

Ik had voor mij alleen een mooie ruime 2 pers kamer. De buffetten waren heerlijk en goed verzorgt. De ligging van het hotel was ook ideaal.

Alleen gereisd in mei 2017

• 8Jenny13-07-2017

Goed hotel aan de boulevard en zee

Heerlijk hotel, kamers ietsje verouderd maar netjes en het uitzicht op zee maakt alles goed, zo mooi. Het eten was heerlijk (als hier iemand klaagt dan begrijp ik er niks van), iedere dag een ander thema en altijd iets te kiezen wat je lust. Mooi zwembad maar kleiner als op de foto's en erg weinig parapluutjes voor de zon. Je moet er vroeg bij zijn om er een te bemachtigen. Ligt aan de boulevard en je kan zo heerlijk de stad in lopen, leuk voor in de avond. Wij komen hier zeker nog een keertje terug.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Carla05-06-2017

Gewedige ligging, ontzettend goed eten.

Erg schoon en vriendelijk personeel, het nadeel was dat er de tweede dag van onsverblijf en kakkerlak op z'n rug lag te spartelen voor onze kamerdeur in de gang. De voorlaatste dag van ons verblijf liep er tijdens het diner een enorme grote kakkerlak rond in het restaurant waar al het eten staat. Het personeel reageerde wat lauwtjes hierop. Waarschijnlijk is dit heel normaal in Griekenland.

Gereisd met partner in mei 2017

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés3

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages