Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

160 Reviews over Hermes

• 5arlette van der kelen29-09-2020

niet voor herhaling vatbaar

hotel is verouderd, kamers oud en werd op 14 dagen 1x met water gekuist. in vele kamer vasttapijt en dat stonk . zwembad IJSKOUD.lag in de namiddag volledig in de schaduw. het uitzicht van op het 5de verdiep was magnifiek. het personeel SUPERVRIENDELIJK en dat maakte veel goed. eerste dagen was het eten amper lauw, toen er wat meer volk kwam was dat opgelost. zeer goede oplossingen aan buffetbar voor coronatijd.netjes, verzorgd, genoeg keuze. we hebben, dankzij aanwezigheid van de vrienden toch nog een aangename vakantie gehad.

• 4Tineke03-08-2020

Ouwe meuk

Geen luxe accomodatie, vieze oude vloerbedekking, zeer gedateerde kamers, geen accessoires in de badkamer, airco heeft veel lawaai maar koelt niet, geen voorzieningen op de kamer om koffie of thee te maken. Minibar is leeg, maakt veel lawaai. Alles zeer sober, bij aankomst niet even een hapje of drankje. Alleen uitzicht op de baai is prachtig. Geen aanrader.

• 7Hanne03-07-2019

Mooi hotel met slechte bedden ,goed eten

We hadden kamer met zeezicht , prachtig . Eten goed ,fijn buiten eten , mooi zwembad . Minpunt de slechte bedden en oud interieur van de kamers. Restaurant manager reageert onbeschoft , als mannen bij het avondeten geen lange broek dragen . Ik snap dat je niet in zwembroek aan tafel gaat , maar een nette korte broek moet kunnen vind ik . De restaurant manager pakt gewoon je bord af en stuurt je weg ! Maar we hebben wel betaald ! halfpension . Dit is vervelend . Geen gesprek mogelijk met die man , jammer .

• 9Walter11-10-2018

Heerlijk genieten, centrale ligging, zeezicht

Centrale ligging, zeezicht met ochtendzon, uitgebreid ontbijtbuffet, elke dag wisselend dinerbuffet. Elke avond wisselend thema qua animatie in de bar. De hogere verdiepingen hebben mooier uitzicht over de zee en je hoort de straat dan niet. Je hoort dan wel de animatie 's avonds in de bar beter. Maar uiteraard is dat afhankelijk van hoe laat je gaat slapen en of je je balkonschuifdeur openhoudt. Vriendelijk personeel. En laatste dag nog extra service om einde dag nog even te kunnen douchen.

• 9Karina met collega17-06-2018

In 1 woord Genieten

Een fantastisch hotel ! Met een prachtige ligging . Het eten is voortreffelijk en warm. De bediening is netjes en vriendelijk en staan in een mum van tijd bij je tafel met de vraag wat je wilt drinken. De kamers schoon, Prima en schone bedden, schitterend uitzicht over zee, het zwembad schoon, geen gezeur althans toen wij er waren met gereserveerde bedjes. Heerlijk (kiezel) strand tegenover het hotel waar ook bedjes te huur zijn. Kortom ga naar dit hotel en geniet van je vakantie!

• 7Kris20-05-2018

Great location in a beautiful city

What we loved: stunning view from balcony (don't forget to book a room with sea view), location right in the city center, great breakfast and dinner (great local dishes), helpful and friendly staff

What we found acceptable: Wi-Fi, Small TV in room, pool on the roof

What we did not like: room furniture and equipment, only one power plug in the room, too soft mattresses, on one side of the bed there wasn't any lamps, the "no paper in the toilet" policy was a bit of a culture shock (okay that is probably not the Hotels fault)

• 9Leen Schouten06-03-2018

Als je rust zoekt dan is dit een aanrader eten in

Was een fijne rustige vakantie , niets dat negatief te melden is

• 7Smits09-10-2017

Fijn Hotel voor een week

Niet te massaal hotel, schoon en het eten was goed. Je kunt beter zeezicht boeken anders kijk je gelijk op de buren. De kamers zijn gedateerd, prima bedden. Jammer dat de wijn in de bar zoveel slechter was dan in 't restaurant. 'S morgens ouderwetse run op ligbedjes. Terras met zwembad ligt op de 5de etage met een mooi uitzicht, wel koele kant van het Hotel.

• 9L.kl.k11-09-2017

Goed verzorgd!

Lekker eten! Fijne ligging! Beschaafde gasten en personeel. Let op: tijdens het diner wordt je in gepaste kleding verwacht. (Heren in langer broek). Tip: Iets naast het hotel bevindt zich toedelokie bar. Gerund door 2 nederlanders. Heerlijke (alles vers!) koffie, broodjes, smoothies en vooral vakantie sfeer. Om een minpuntje te noemen: klein strand voor strand liefhebbers. Handdoekleggers domineren de stoelen.

• 9Noortje09-08-2017

Fantastisch hotel met super vriendelijk personeel!

Samen met mijn zus heb ik 11 dagen genoten van hotel Hermes. Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt en wij maakten gebruik van het all-inclusive concept. De kamer was mooi, erg ruim en wat wij vooral belangrijk vonden erg schoon. Het eten was echt voortreffelijk! De buffetten waren enorm uitgebreid en alles was even lekker en het was allemaal super verzorgd en netjes. Het personeel was super vriendelijk!

Al met al hebben wij een super ervaring in Hotel Hermes gehad en zouden hier zo nog een keer naartoe gaan.

Hotel Hermes info

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)