Géén boekingskosten

Villa info

5 Reviews over Dream Scape

• 10Fleur07-06-2009

SUPER

Wij zijn hier twee weken in mei 2009 geweest en was helemaal geweldig!! - Super uitzicht - Super zwembad - Super appartement - Super schoonmaak - Super plaatsje (Agios Nikalaos) - Super veel te doen in de omgeving

Wij hebben een geweldige vakantie gehad

• 10Axel Nagtegaal02-09-2008

Met recht een droom locatie

4 boven elkaar gelegen zeer ruime en luxe villas met erg veel privacy. De ligging op het berg(je) ver boven Ag,. Nik. is eveneens zeer geisoleerd dus geen lawaai en van de buren heeft u geen last. Zwembad is prima echter geen kinderbad. Het beneden (5 auto min) gelegen Almyros strand is perfect, schoon en zeer geschikt voor kleine kinderen. Net voorbij het dorpje Istro t.o. Golden Beach (15 auto min.) vindt u de voortreffelijke Taverne Panorama. Al met al een perfecte lokatie voor diegenen die rust, luxe en privacy zoeken en wij hebben onze beste vakantie tot heden hier beleefd. Een auto is wel noodzakelijk.

• 9Elles01-07-2008

Erg mooie villa's, ligging ongeveer 4 km van Agios. Wij waren hier in juni 2008 samen met onze baby van 14 maanden. We hebben echt genoten, de villa is heel mooi ingericht en wordt elke dag schoongemaakt. Het is erg stil rondom de villa omdat deze trapsgewijs gebouwt zijn heb je geen last van de buren, ook zit je vrij hoog op een berg wat overigens goed te berijden is met een auto.De eerste keer is het wel lastig om te vinden, maar als de gewone weg ophoudt dan moet je nog even een stukje doorrijden op een onverharde weg. Babybedje en kinderstoel waren aanwezig.

• 10Fam Dik10-05-2008

prachtige villa's. Op 5 kilometer van het stadje/strand. Wij konden het de eerste keer wat moeilijk vinden, het was donker en een feestdag, dus alles dicht. In de beschrijving wordt een LIDL genoemd, die kan niet missen. Vanaf daar 1900 meter (even de kilometerteller checken) tot de afslag naar boven (er staat een bordje). Dan nog 950 meter meter over een smalle en deels onverharde weg tot de toegangspoort. Links naast de poort is een grote witte schuifkast, daar liggen dan de sluitels. LET OP: de villa is geschikt voor maximaal 5 personen door de bedden. JE kunt onmogelijk met zijn tweeen een week op de slaapbank. En de auto's die arke aanbied in het pakket kunnen maximaal 4 personen aan en dan moet je niet te veel bagage hebben. Het gaat dan om een Polo of een Matiz.

• 10Lieke Janssens04-10-2006

4 Schitterend gelegen, identieke villa's. Veel privacy door trapsgewijze bouw. Elke villa heeft daardoor ook een mooi uitzicht. 1 minpuntje: in tegenstelling tot wat er in de brochure vermeld stond, is er geen vaatwasser aanwezig. Verder wel van alle gemakken voorzien. Op 5 auto-minuten afstand is er een grote Lidl voor alle boodschappen wat erg handig is. Absoluut een aanrader!!!

Villa Dream Scape info