Hotel Coral

Hotel aan zeeWeer vandaag29°21°
Hotel Coral

390 reviews over Hotel Coral in het Nederlands

Het is een prachtig hotel met een schitterende ligging.

Voor het hotel ligt een mooi strandje met kiezelsteentjes( voor de mensen met gevoelige voetjes neem waterschoentjes mee). Als je langs de boulevard loopt heb je gezellige winkeltjes en eindig je bij het haventje. Van uit daar kun je allemaal gezellige straatje in.

Het hotel geven wij zelf een 9 het eten is prima lekker vers en elke dag wat anders. De kamers zijn prima in orde.( als top mocht je van uitzicht houden boek dan een kamer met zeezicht anders heb je kans op minder zicht). Personeel is erg vriendelijk en steekt graag de handen uit de mouwen om je een fantastische vakantie te bezorgen.

Zeker een aanrader dit hotel voor jong en oud!

Gewoon een goed Hotel in een leuk Agios Nikolaos

Jan Munnecom
25-6-2016

Leuk zwembad op het dak met een heel mooi uitzicht op de zee en omgeving,ja de vloerbedekking in de gang valt een beetje tegen,maar het ontbijt en buffet zijn echt goed met veel keus.

Nooit meer.

Lucy Leemans
9-1-2016

Binnen in een kantine eten met zeer onvriendelijk personeel dat alles uit hun handen laat vallen. Eten heel matig wat voor je neus door de Russen werd weggepakt. Hotel niet erg schoon. En s'nachts last van andere hotelbezoekers.

De mensen aan de receptie waren vriendelijk.

Geweldig

John
20-10-2015

Heerlijk uit kunnen rusten geen drukte gewoon gezellig maar zijn hier 3jaar op rij geweest wil volgend jaar weer gaan maar er is geen all inclusive meer dit vind ik minder dus gaat het hem niet worden jammer maar helaas

fantastische hotel met zeezicht

gerrie
10-10-2015

Dit hotel is niet geschikt voor rolstoel en mensen slecht ter been

je moet naar de eetzaal met de trap

je moet van een betonnen trap af om bij het strand te komem

er is weinig te beleven in de omgeving geen openbaar vervoer

het geluk was dat we een kamer met zeezicht hadden

heel matig hotel

caroline
4-10-2015

Goede ligging

mooi zwembad

goede airco op kamer

kamer gedateerd

slechte bedden met veren die erdoor kwamen

heel matig eten

personeel depressief doordat hotel dicht ging

vieze eetzaal met etensresten in de vensterbank

niet voor herhaling vatbaar

gaan er nooit meer heen

kersten
3-10-2015

Omdat het eten aan de koude kant is

geen buiten teras moest verplicht binnen zitten in een donkere kelder

s avonds en overdag niks te doen

Zeer vieze vloelbedekking

lift tot twee verdieping dan gang lopen trap op en weer lift van tweede tot zevende verdieping dus niet geschikt voor mensen slecht te been

Prima hotel

Johanna
27-9-2015

Prima hotel op goede locatie, nabij het centrum

Geweldige vakantie!

Kristen
27-9-2015

Goed hotel direct aan het strand (kiezel), waterschoenen meenemen is een aanrader. Voor het hotel zit een duikschool met een super leuke eigenaar waarmee je 1,5 uur tot 10m diep kan duiken voor 60,-. Dit is het geld zeker waard! Centrumpje op loopafstand waar je niet van die massa toerisme hebt, wat wij erg fijn vonden. Eten in het hotel is goed. Lunch in het restaurant sloegen wij over, want bij het zwembad is er een ruime kaart aan versbelegde broodjes/wraps/pizza's enz. Wat erbij in zit als je all-in hebt geboekt. Enige minpunt vonden we dat 's avonds alles binnen is, zoals animatie. Er is dan geen hotelterras buiten waar je gezellig wat kan drinken. Overdag daarentegen mocht je drankjes meenemen naar het strand, wat weer ideaal was.

leuk hotel

Rudy Vreemann
4-9-2015

Erg mooie ligging en een fantastisch uitzicht op de baai. Goed en afwisselen eten met vriendelijke bediening die het je naar de zin willen maken ook in de bar en bij het zwembad wat een bijzondere sfeertje geeft. Tegenover het hotel een strandje .200 meter verder een prachtig zandstrand met alle mogelijkheden voor watersport met overal helder water. In het centrum veel mogelijkheden je te vermaken en mooie excursies. Leuk hotel voor een fijne vakantie

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coral in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.